IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

MWM - Bangang...!!!!

>> Tuesday, October 26, 2010

Ketua Audit Negara, Tan Sri Ambrin Buang berkata hutang negara pada tahun lalu berjumlah RM362.39 bilion, iaitu paras yang paling tinggi dalam tempoh lima tahun.

Hutang kerajaan di dalam negara (domestic debt) pada tahun lalu adalah RM348.60 bilion atau 96.2 peratus keseluruhan hutang Kerajaan Persekutuan. 

“Ini bermakna setiap rakyat Malaysia seramai 26 juta menanggung hutang sebanyak RM14,000 setiap orang"


Itupun ada hati nak bina Menara Warisan Merdeka RM5 Billion.
Apa punya BANGANG...!!!!
(N3 ini sengaja tidak di panjangkan bagi menghormati golongan yang slow pick-up)

2 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Tuesday, October 26, 2010 10:58:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
Gua rasakan PM 1 Malaysia si Najib adalah Perdana Menteri Malaysia yg bijak laksana. Kerana PM Najib sudah marifat masa depan yang Pakatan Rakyat akan ( impian DSAI)mengambil alih pujuk pimpinan dari Barisan Nasional di Malaysia.
Lu lihat sekarang siapa yang kena badi hutang yang di tinggalkan puak puak atau juak juak UMNO .
TAHUN 2008
Negeri Kelantan hutang peninggalan BN siapa yang ke lunaskan kalau bukan PAS? ( Dah 22 tahun Pas masih terengkek rengkek bayar hutang kat Kerajaan Persekutuan yg diterajui BN , dan tak tahu bila nak habis)
Begitu juga d Negeri Selangor,Kedah, Pulau Pinang hutang peninggalan BN , Pakatan Rakyat yg dikencingkan untuk bayar kepada Kerajaan Persekutuan , itupun tak tahu bila nak habis bayar hutang peninggalan BN.
So Firasat PM 1 Malaysia si Najib mengatakan bila PRU13 akan datang BN akan kecundang . Jadi sebelum Pakatan Rakyat ambil alih pujuk Pimpinan kerajaan Malaysia adalah lebih baik PM 1 Malaysia kaup habis duit kazanah Malaysia dan meninggal hutang RM 362.39 Billion + hutang baru RM 5 Billion ( bina warisan merdeka )= RM 367.39 billion.Gua rasa PM 1 Malaysia peduli apa pasal hutang Negara , Pakatan Rakyat nak sangat ambil alih PutraJaya ambil la , kerana para pemimpin kerajaan BN akan kata aku da Kaya ,aku Da Kaya ,aku Da Kaya . Pergi mampus rakyat malaysia.

Prof. Era Pasca Tuesday, October 26, 2010 11:21:00 PM  

hahaha slow pikup 1 hal... tapi bijan nih bangang.. kahkahkah

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP