IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Melayu Tipu Melayu Tipu Cina Tipu Melayu... kahkahkah...

>> Monday, October 11, 2010


Terlebih dulu gua nak ajak lu orang semua, renungkanlah lagak tingkahlaku serta tutur kata pemimpin-pemimpin penuh tipu muslihat.... siapa lagi kalau bukan pemimpin umnoapco yahudi laknatullah.

Kemudian.., lihatlah pula kepada penetapan hari pengundian iaitu pada hari bekerja. Apakah masa dan waktu bekerja ini sesuai untuk pengundian. Mengapa tidak dilakukan pada hari cuti agar hak pengundi itu lebih terjamin dalam mendukung aspirasi SPR itu sendiri.

Begitu juga dengan segala projek mee segera atau janji projek pembangunan yang merupakan senjata ampuh kepada umnoapco/bn dalam setiapkali pilihanraya. Apakah masyarakat Melayu tidak sedar akan keburukkan ini atau sengaja tidak mahu sedar...???

Yang di Manek Urai pun tak terlaksana, sekarang di Galas pula.... nak beli jiwa punya pasal, maka kelam kabutlah nak siapkan projek... nampak sangat punyalah natang bewak sifat haramjadah puak2 laknatullah tu punya penipuan.

Yang perlu diakui ialah betapa jiwa manusia itu mudah terpengaruh dengan kenikmatan dosa. Segala unsur politik wang dan projek rasuah yang ditanam dan diHALALkan oleh umnoapco yahudi laknatullah mampu memberi impak yang besar kepada masyarakat Melayu.

Justeru itu sekiranya generasi Melayu akan datang dipenuhi dengan segala keburukan dan kerosakan maka janganlah generasi Melayu hari ini marahkan sesiapa. Ini kerana lu orang sendiri telah mengHALALkan segala benih kerosakan itu hidup dalam darah mereka.

Perjuangan murni kerajaan Kelantan untuk mendapatkan kembali bayaran royalti minyak yang jelas untuk kebaikan rakyat Kelantan tidak mampu melawan, JANJI RASUAH... projek2 mee segera serta wang sogokan kepada pengundi calon umnoapco yahudi laknatullah telah membutakan mata dan hati bangsa melayu itu sendiri. Inilah mentaliti rakyat MELAYU.

Ternyata masyarakat melayu masih senang dibeli dengan kesenangan diri. Hanya kerana dimomokkan dengan janji pembangunan kosong, minda dan persepsi Melayu mudah terpesong. Dan kerana itulah bangsa Melayu menjadi seumpama melukut di tepi gantang. Malah ada di kalangan bangsa Melayu yang sanggup menyusukan kera di hutan, manakala anak sendiri dibiarkan mati kehausan, yang ini bodoh punya Melayu...

Maka tidak heran apa yang terjadi kepada masyarakat Melayu hari ini adalah kerana sememangnya BANGSA MELAYU ITU SANGGUP MENGGADAIKAN MARUAH DIRI.

Dah tahu umnoapco yahudi laknatullah itu PENIPU dan sanggup mengadaikan maruah bangsa dan agama demi kuasa serta nafsu serakah mereka, tapi masih ramai Melayu yang SANGGUP lagi memangkah parti PENIPU ini.

Inilah BANGSA MELAYU!!!!

Sekarang ini si Najib tu sedang MENIPU bangsa Cina pulak.... "You help me, I help you"... kah.. kah.. kah... cukup-cukuplah wahai bangsa Melayu kena TIPU dengan umnoapco yahudi laknatullah tuuuu... tak serik-serik lagi ke...????

3 IkutSukaLu...::

ReJaM© Monday, October 11, 2010 4:43:00 AM  

biasalah parti UMNGOK bongok lagi membongokkan....

opisboi Monday, October 11, 2010 5:50:00 AM  

tapi lebih teruk melayuKElING tipu melayu, melayu tipu melayu, cina tipu melayu..melayu kena tipu terus meLAYU jadi bangsat di tanah sendiri.

Lang Monday, October 11, 2010 5:40:00 PM  

salam bro,

itu pun trick mereka... apa projek yg diminta di galas.. unibersiti bro... melayu galas terjojol mata wooo.... bila menang nanti projek tak jalan... alasan kewangan negara tak cukup... tunggu rmk akan datang atau kalau tidak pon masa pru13 nnt ada projek pecah tanah... so melayu percaya la tu...

senangkan nak tipu melayu..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP