IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Makan Hasil Haram, Perangai Macam SETAN...!!!! (update Bergambar)

>> Wednesday, October 06, 2010

Masa kecoh isu pemulangan wang ehsan di Pulau Pinang tempohari, Utusan Meloya keluarkan tajuk besar, Wang Judi Di Pulangkan. Wow..... hebat benar kisahnya. Perkara yang tak tahu hujung pangkalnya dan tanpa merujuk kepada hukum ataupun Majlis Agama Islam. Tiba-tiba Utusan sensasikan isu ini bagai nak rak....

Ni.... nak tanya sikit kat pakcik makcik tu... tak nak pulangkan ke... duit yang di terima daripada Jabatan Kebajikan Masyarakat. Bukannya apa.... sebab apa yang gua tau... Najib beri duit tu...., dari sumber di bawah nih...

Si..... keparat malaun Reezal a/l Naina Merican.... tak nak buat kutipan pemulangan duit dari JKM ke...??? hahahaha.... bangsat punya perangai tak senonoh umnoapco yahudi laknatullah.....itulah perangai dan sifat makhluk hipokrit lidah bercabang.... hahaha....  ramai lagi mau pulangkan wang...  - Bernama.



Itulah pasal... dalam Islam (Al-Quran) dengan jelas sudah mengariskan supaya jangan makan hasil dari sumber yang tidak halal.... tengok apa dah jadi, dah jadi darah daging dan sebati dengan tubuh badan... pasal tu perangai pun macam SETAN..... warggghhhhhh...... hahahaha....

1 IkutSukaLu...::

opisboi Wednesday, October 06, 2010 5:49:00 AM  

simelayuKEling tu dah jadi bingai pasai bn kalah, projek tak masyuk, nak maintain bini artis, pulus dah nak pocik, jadi simealyuKELING buat citer duit itu haram, bila warga emas yg menggong pulangkan , si melayuKELING tibai duit itu, jenih anak haramjadah punya pundek.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP