IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kepada Para Isteri Meh Sini..., Para Suami Jangan Menyibuk.

>> Tuesday, October 12, 2010

Baru2 ini ada beberapa blog menceritakan pasal perempuan simpanan, yang gua rasa diorang pun petik pendedahan tu ntah dari akhbar mana gua tak pasti. Tapi ceritanya agak menarik sebab perempuan2 simpanan ini disimpan oleh para suami yang loaded beb... dah tu pulak boleh kongsi2 tuuuu... perghhh... dunia sudah gila... dalam zaman 1Malaysia nih...

Jadi kepada pembaca blog gua nih.. yang berasa suami lu orang jenis loaded RM... hahaha... sendiri mau ingat laaaa.... so... macamana nak ikat laki lu orang semua..??? Di bawah ni ada petua khusus untuk para isteri bagi menambat suami2 mereka.

Yang jenis suami tak loaded pun... jangan buat derkkk... jer... berhati-hati... nanti ada yang simpan minah Indon pulak... sebab ongkosnya murah... kah..kah..kah...., so... lu orang pun kena amalkan jugak...

Tak perlulah lu orang susah payah nak cari Tok Bomoh, nak pakai susuk ketat itu ini, pemanis, botox dan ntah apa2 lagi benda mengarut2 tu.... buat tambah dosa ada laaaa... khurafat dan syirik, dosa yang tak terampun beb.... silap hari bulan lu orang pulak kena kuda dengan Tok Bomoh tu... dah banyak kes woooo... so hati2 di jalanraya wa cakap lu....

(Ooopppsss... amaran buat Hj. Jamaludin jangan nak menyemak pulak.... dengan petua ni... hahaha..)


Petua dari Ustazah Fatimah Az-Zahra;

Menurunkan petua untuk kaum ibu menjaga diri agar sentiasa jadi macam 'abqaro' menurut ayat di dalam Surah al-Waqiah.

("Abqaro" ini bermaksud perawan yang sentiasa menjadi perawan) Ayat ini elok untuk diamalkan setiap hari oleh kaum ibu untuk menjaga kesihatan luar dan dalam.

Caranya:
Lepas solat Isya', ambil air segelas, baca Al-Fatihah sekali, Ayatul Qursi sekali dan Surah Al-Waqiah ayat 35-38 sebanyak 7 kali. Tiup dalam air dan minum. Niat dlm hati utk menjaga kecantikan diri & utk kebahagiaan rumahtangga .

Makna surah Al-Waqiah ayat 35-38:

(56.35) Sesungguhnya Kami telah menciptakan isteri-isteri mereka dengan ciptaan istimewa,

56.36) Serta Kami jadikan mereka sentiasa dara (yang tidak pernah disentuh),

(56.37) Yang tetap mencintai jodohnya, serta yang sebaya umurnya,

(56.38) (Semuanya itu disediakan) bagi puak kanan.

Lanjutkan kepada kaum ibu dan isteri tuan2 semoga ada manafaatnya.

p/s: Pak Long kalau nak copy paste bagi kat Mak Long pun bolehhhh... hahaha... boleh lagi ke....???? Muaaaaaakakakahahhh

4 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Tuesday, October 12, 2010 12:51:00 AM  

Isa, kalau lah bini kau aml kan yg ini,,, ermmm gua tak tahu lah,,, kurus kering lah kau !!!!!!!! hahahahhahahhahahah

hj jamaludin,  Tuesday, October 12, 2010 12:58:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
Sori Bro , gua tetap cilok petua ini n gua da save kat pendrive gua .Lepas e2 gua print n bagi kat anak perempuan gua (yg semua da kahwin) n menantu perempuan gua juga gua akan bagi . Apa apa pun Bro gua simpan petua ini , kot kot esok esok gua dapat green light dari Pak Long untuk si Janda Limah tu. TQ

Prof. Era Pasca Tuesday, October 12, 2010 1:22:00 AM  

fuh... sib baik masih single... leh simpan bebanyak... fuh...

Norhazira Mohammad Ikhir Juhari Friday, April 15, 2011 10:29:00 PM  

5nf/r0at5/n yang sangat bermakne...!! nak share ye.,.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP