IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kalau Gua Jadi Ketua Polis Negara..???

>> Thursday, October 07, 2010


Kalau gua jadi Ketua Polis Negara..???

Gua akan kenal pasti dan senaraikan semua bapak2 kepala2 Samseng, Penyangak2 dan Penyamun2 yang sudah terbukti kukuh mempunyai jenayah dan link jenayah.

Gua juga akan senaraikan siapakah malaun2 ahli politik, VVIP, VIP, Orang2 kaya yang mempunyai pertalian dengan Penyangak2 tersebut, Pegawai2 Kerajaan yang makan rasuah dan bersubahat dengan penyangak2 kolar putih mahupun kolar biru.... gua tak peduli..

Gua akan tubuhkan satu unit khas di anggotai oleh "Sharpshooter" (bukan Din Binjai aaarrr..).

Tanpa banyak cerita... gua akan suruh anggota unit khas (sharpshooter) gua ini untuk pergi tembak sampai mampus semua nama2 penyangak yang tersenarai itu (tanpa mengira pangkat dan rupa)

Hasilnya Malaysia bebas dari Jenayah oleh Taikoon Dadah, Cukong Pelacuran, Ah Long dan adik beradiknya, Tauke Judi Negara, Ketua Samseng Negara dan termasuklah penjenayah kecil kecilan kat belakang2 lorong, termasuk mat indon, mat bangla, mat myanmar,  dan sebagainya...

Ha..ha...ha... dalam masa 3 bulan masalah selesai....

Selepas semua masalah jenayah negara selesai..., gua akan pergi ke Tanah Suci Mekah untuk bertaubat dan mensucikan diri, nanti rakyat tak boleh kutuk gua... sebab gua dah jadi baik maaaa.....warghhhhh.... kah.. kah.. kah.....

Malaysia Boleh... tapi sengaja jer.... buat-buat tak Boleh.... kah..kah..kah....

5 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Thursday, October 07, 2010 3:24:00 PM  

APA NAK TAUBAT. BUKAN HANG BUTA DOSA. MEREKA.

Haji Lee Copper Thursday, October 07, 2010 3:33:00 PM  

ISA,
Kalau la ni sapa dlm senarai teratas?

Isa Thursday, October 07, 2010 3:37:00 PM  

Haji Lee Copper,

Dalam senarai teratas gua, yang paling atas laaaa...

hahahaha....

Pak Oncu Thursday, October 07, 2010 6:39:00 PM  

Isa, dan kawan kawan lain,, apo punyo jahanam lah pegawai keraJAAN yg ambil wangrasuah,,,,,,,, patut lah negara ini tidak aman lagi dari jenayah!!!!!!!!!

Anonymous,  Sunday, October 10, 2010 12:22:00 AM  

zaid bin brahim pun pok nik dah fatwa kan bebas dari arak atau erti kata lain zaid dah taubat pasal dia dah buat haji kat mekah..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP