IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kalau Dah Mabuk Kuasa...

>> Sunday, October 03, 2010


Malam tadi kat kawasan gua hujan lebat dengan angin kuat, perghhh... program rumah terbuka penduduk sempena AidilFitri kantoi sedikit... nasib baik anjuran rumah terbuka PAS kawasan kami di buat pada siangnya. Kalau tidak... Khalid Samad berucap dalam hujan lebat jawapnya... ha..ha..ha...

Di Shah Alam hujan lebat giler...., di Sabak Bernam hujan pun lebat juga... tapi hujan kerusi. Gua tak paham laaa... dengan puak2 PKR nih... perangai mengalahkan puak2 umnoapco pulak. Gua ingatkan apabila tertubuhnya parti PKR... adalah alternatif kepada rakyat yang membenci parti umnoapco untuk membuat pilihan sokongan mereka dalam menuntut perubahan keraaaajaan sedia ada.



Kini apabila dah terjadi seperti ini dan lain2 kekecohan yang berlaku, nampaknya masing2 tiada tolenransi dalam berparti, dan masing2 ada kepentingan dan mabuk kuasa. Maknanya umnoapco dan PKR 2x5 saja..., itu belum lagi dapat melangkah ke Putrajaya, baru pemilihan parti dah terbang kerusi meja. Kalau dapat memerintah apakah gamaknya akan terjadi.

Walau apa pun... kita tunggulah apa kata Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Saifuddin Nasution Ismail. Minggu depan beliau akan mendedahkan bukti wujud campur tangan pihak luar sebagai antara punca masalah pada proses pemilihan peringkat cabang sebelum ini.

Politik...Politik.... macam2 hal....

2 IkutSukaLu...::

baginda® Sunday, October 03, 2010 10:21:00 PM  

Testing komen je! Ada dpt tak bro? Gna hp br ni.. :-P

Posting: xmau komen pape sbb geng kepala lmbu sume tu...

Anonymous,  Monday, October 04, 2010 1:34:00 AM  

Ini mesti kerja ORANG UMNO yang menyamarkan diri. kih kih kih

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP