IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jom Ketawakan Polis & Jabatan Agama Islam... Kah..Kah..Kah...

>> Thursday, October 07, 2010

Warghhhhh... dah takda apa yang boleh diperkatakan lagi, kalau tanya dengan Polis... Polis akan kata diorang semua cekap... indeks jenayah turun dan blaaaa... blaaa.. blaaaa...., nak tanya Jabatan Agama Islam Terengganu...??? Takda siapa kat ofis tu.... semuanya goyang teloq dan tidoq... hahahaha....

Pasal itulah manusia haramjadah sekoq ni..., sampai hari ini diorang tak boleh tangkap dan di ambil tindakan. Yang menjadi bahan lawak umum dan best sangat ialah... "setiap kali diorang nak tangkap makhluk durjana tu... makhluk itu akan lari ke langit, pasal tu sampai sekarang Polis Malaysia tak boleh tangkap maaaa.... hahaha..."
Menceritakan pengalamannya naik ke langit hingga aras ketujuh untuk meninjau keadaan syurga dan neraka serta mendakwa dia turut menyertai sesi mesyuarat dengan malaikat, jin dan iblis sebelum jin dan iblis kembali ke bumi, manakala malaikat kekal di langit sejurus selepas mesyuarat berkenaan tamat.

“Saya dilantik sebagai wakil kerajaan langit untuk memantau keadaan di atas dunia dan ditugaskan supaya memastikan ia selamat dan tiada sebarang sengketa sesama sendiri, baik yang beragama Islam, Kristian, Buddha dan Hindu.

“Semua agama di muka bumi ini adalah sama. Semua pengikut hendaklah sentiasa beramal ke arah kebaikan, mencari bekalan sebelum mati agar sentiasa berada dalam keselesaan di akhirat. Hak orang jangan diganggu, jangan memfitnah orang dan carilah jalan damai sepanjang masa,” katanya.

Ayah Pin turut mendakwa dia tidak ditahan pihak berkuasa di Terengganu kerana tidak mengancam keselamatan negara. - Berita Hairan Online
Apa beza makhluk laknat ni... dengan Ajaran Kahar yang mengku Rasul dan sekoq lagi betina yang mengaku nabi tu...??? Apa specialnya makhluk laknat durjana ni...???? hahaha... itu kena tanya keraaaajaan Malaysia... kih..kih..kih....

Gua cabar Polis dan Jabatan Agama Islam Terengganu... pergi tangkap makhluk laknat tu... mesti takan dapat punyeeaaaarrrr..... sebab diorang tu semua takda akses untuk kejar sampai ke langit.... wakakakakaaaa...

Ok... gua chow dulu... nak pergi mesyuarat dengan malaikat, jin dan iblis... ha..ha..ha....

8 IkutSukaLu...::

hj jamaludin/Yamaha R6,  Thursday, October 07, 2010 2:01:00 PM  

Salam Bro ISA
Lu nak meeting dengan Jin Sham, Mail Likat dan Azazil ( chef iblis) Kat langit berapa pulak?
Tak abis abis lu nak susahkan polis Malaysia. Raik Raik Raik

Isa Thursday, October 07, 2010 2:11:00 PM  

yamaha R6 (ori/palsu);

gua nak meeting di langit ke 8 pulak...

Anonymous,  Thursday, October 07, 2010 2:12:00 PM  

macam mana polis dan jait nak ambil tindakan salah sorang pengikut ap pakai baju bias yang menyebabkan pehak yg mengabil tindakan itu akan ditendang ketempat lain.

Anonymous,  Thursday, October 07, 2010 2:13:00 PM  

macam mana polis dan jait nak ambil tindakan salah sorang pengikut ap pakai baju bias yang menyebabkan pehak yg mengabil tindakan itu akan ditendang ketempat lain.

Anonymous,  Thursday, October 07, 2010 2:16:00 PM  

Dia lari ke langit naik apa bro? Naik buraq ke naik kapcai yg diubah suai?

Lang Thursday, October 07, 2010 2:37:00 PM  

salam bro,

wa cadang lu pegi kerajaan laut la pulak ....

Isa Thursday, October 07, 2010 2:40:00 PM  

Lang;

Kerajaan laut... umno/bn dah booking bro...

baginda® Thursday, October 07, 2010 2:42:00 PM  

tau pasai apa die lepas? pasai ayah pin rasul melayu adalah ahli umngok tegar.. tak caye try check ic die.. wakakaka

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP