IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ingatkan Dah Cukup Perkasa..., Rupanya Tidak.... Hahaha...

>> Wednesday, October 13, 2010

Ingatkan dah jumpa spesies terbaru... bertambah kuat, rupanya bertambah hancus... gua harap akan terus lenyap dari arena politik malaysia nih...

Dia ingat dah jadi Presiden Perkasam, dia dah cukup Perkasa... rupanya ada lagi yang lebih PERKASA dari dia... dan juga yang MAHA PERKASA.

Nak tunjuk Gedebe tak bertempat, kurang ajar dalam Parlimen.


Lepas tu... terus jadi macam ni.... kalau masih tak insaf dan sedar diri lagi... elok lenyek jer... kat highway biar senasib dengan kawan2 dia.

Macam ni punya makhluk memang tak layak di gelar atau di lantik sebagai pemimpin... akhlak sendiri pun tak betul... lagi mau kecoh...  piiirrraaaahhhh...

Harap Sultan Selangor pun bertindak seperti Sultan Kelantan, yang Melaka pulak jangan harap laaa... pasal satu bakul maaaaa....

8 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Wednesday, October 13, 2010 7:40:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
Gua rasa dia tak da hailan sama itu pangkat latok ma sebab dia sudah ala pangkat RAJA KATAK. Mana lebih tinggi RAJA atau Latok?

Anonymous,  Wednesday, October 13, 2010 9:29:00 PM  

-Gertakan Jiwa Tempur-

Lompat si katak lompat
Lompat lah jauh-jauh
Takut di depan hari nanti
Katak tikam belakang lagi

rimau akaq,  Wednesday, October 13, 2010 10:27:00 PM  

brahing nie nak tunjuk gedebe...besaq kepala...perkasa ke? pekakaih orang?......

sudah laa brahing.....mau sedaq sikit ...ramai orang nak temuntah tengok perangai hang tu...........

I know u brahing.........
kah kah kah

Isa Thursday, October 14, 2010 4:28:00 AM  

hj jamaludin;

Hantu galah lebih tinggi... kah..kah..kah....

Isa Thursday, October 14, 2010 4:29:00 AM  

teratailiar;

Katak tu mana ada muka kemaluan bro... jenis muka tembok tampal dengan kulit babi 14 inci...

hahahaha...

Isa Thursday, October 14, 2010 4:30:00 AM  

Gertakan Jiwa Tempur;

Itu pantun katak ke...???

Isa Thursday, October 14, 2010 4:31:00 AM  

rimau akaq;

brahing tu tak sedaq diri, tak lama lagi nak mampuih pasal kencing manis... kaki pun dah kebas tak boleh berdiri...

hahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP