IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

HARAMKAN PERKASA...!!!!

>> Friday, October 15, 2010


Mamat ni nanti, dalam kubur malaikat akan tanya dia "Apa Bangsa Kamu"... jawap beb... jangan tak jawap.. tak tau jawapan tanya dengan Presiden Perkasa.

Inilah bangangnya kalau dah taksub dengan Bangsa hingga lupa apa yang Islam ajarkan. Namanya bangsa melayu malaysia dan mengaku beragama islam... tapi apa itu islam pun entah tahu atau tidak... kalau setakat islam dalam surat beranak.... piiiraaaaahhhhh....

Kalau dah Presiden kurang ajar dalam Parlimen, anak buah pun terikut sama kurang ajar laaaa.... apa puak2 Perkasa nih... rasa diorang semua dah hebat sangatkah.... ha..ha..ha.... hebat dengan KEBANGANGAN macam Presiden mereka jugakkkkk....

Mana puak kepala lembu...??? Mana puak pemuda umnoapco...??? Lu orang semuakan jagoan dalam mempertahankan Raja dan Sultan... takan menikus pulak dengan puak Perkasa... sudah hilang teloq ke...???

Kerajaan wajib HARAMKAN NGO - PERKASA.
Sabda Nabi s.a.w:

“Sesiapa yang berperang di bawah rayah ‘immiyyah (bendera kebutaan) dan menyeru kepada ‘asabiyyah atau marah kerana ‘asabiyyah maka kematiannya adalah jahiliyyah”. (Riwayat Muslim).

3 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Friday, October 15, 2010 11:51:00 PM  

Salam Sdr

Al Quran ada menyebut'Tuhan telah menjadikan manusia, bersuku-suku dan berbangsa untuk kita saling mengenal sesama'

Nabi Muhammad SAW pun disebut dari keturunan kaum Badawi Bani Hashim, berbangsa Arab.

Tak salam kita kita menyebut bangsa kita asal jangan taksub, itu assobiyah namanya.

Ibn Ansari

Isa Saturday, October 16, 2010 12:01:00 AM  

Ibn Ansari;

Gua setuju dengan lu.... 100%.

aku,  Monday, October 18, 2010 12:41:00 PM  

muka mcm penjenayah..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP