IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Sokong Program Ini...!!!! (18sx)

>> Tuesday, October 12, 2010

Salah satu habitat (budaya) kat Malaysia ni kan... ialah budaya meniru, ciplak... cilok dan pelbagai perkataan lagilah... yang sewaktu dengannya. Contoh... apabila ada mana2 program realiti luar negara... maka dengan pantasnya akan diciplak ide tu... dan jadi program realiti Malaysia pulak... menyampah betul laaaa....

Memandangkan gua bukannya jenis yang suka pada hiburan berlebihan nih... so.. gua bolayan jer.... tak macam sesetengah masyarakat malaysia yang sanggup berhabisan duit top-up kredit telepon semata2 nak sms calon pilihan diorang... bangang punya spesis... kan bagus duit tu buat belanja gua makan.... hahaha....

Tapi... kan... kalau ada program realiti macam nih... pasti ramai yang berminat, jika ada mana2 stesen TV yang nak ciplak... gua sokong 999% wa cakap lu.... pengacaranya lu orang letaklah Aznil... lagipun pengacara bagi gua tak penting sangat... yang penting modelnya... hahaha... lu orang letak la... Maya Karun ke... Tiz Akiqah ke... Lady Diana Daniellelele ke... lagi siapa woooiiiiii... yang lu orang rasa layakkk.... hahaha.... untuk program yang macam kat bawah nih.... haaaa... satu lagi Suriharumni ke... atau kalau Roswah amacam..... ngeeeee....



Lagi sekali amaran.... Hj Jamaludin di larang sama sekali mengambil bahagian... kah..kah..kah... Baginda yang mengaku bujang tu... bakal jadi orang pertama uji bakat.... kah..kah..kah....

sumber ide: Malaysia Sensasi. (inilah habitat rakyat malaysia... cilokkkk ide lagi... hahaha..)

6 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Tuesday, October 12, 2010 3:14:00 AM  

Astaqhfriullah.............
Subhan'Allah , Maha suci Allah cantik dan elok ciptaan Allah.
Salam Bro ISA
Apa beza Gua (DUDA) dan Bro Baginda ( yg mengaku bujang), sama sama solo ma? Kenapa selalu gua di selalu diketepikan atau di anak tirikan?

Pak Oncu Tuesday, October 12, 2010 4:14:00 AM  

gua jadi peserta pun ok ni !!!!!!!

Manjungmari Tuesday, October 12, 2010 7:53:00 AM  

Bro...
Datuk Lee Chong Wei tentu teruja dengan program ni...

mahaza Tuesday, October 12, 2010 8:13:00 AM  

TV Asahi - channel 10 seperti yang ku kenali... ni kecik jer... takleh lawan Fuji atau NTV lagi.... lagi power punya kena lak lepas tengahmalam... kah kah kah

Unknown Tuesday, October 12, 2010 2:42:00 PM  

Salam Isa,
Hang ni Isa oii, selalu sangat cari sakit, tak senonoh sungguh. Kalau tau kat Mak Long hang, sah blog hang ni nanti kena block... kot kot Pak Long boleh jenguk, nak sebut pun tak boleh dah... hadoiiihh...

Prof. Era Pasca Sunday, November 21, 2010 2:44:00 AM  

haha orang bujang len takde sape nak kecik hati.. kahkahkah

hj jamaludin jgn jeles... :P

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP