IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Rasa Nak Pijak Jer... Katak Ni.. !!!!

>> Tuesday, October 12, 2010

Mangkuk ayun sekoq ni... memang kurang ajaq. Ini ke muka malaun yang mengaku melayu, dah mengaku melayu..., mengaku pulak beragama Islam... tapi perangai tak menunjukkan sifat seorang melayu... apatah lagi sebagai seorang Islam.

Kalau orang yang macam gua nih... lain la ceritanya, ini dah la spesis katak.... bergelar Ahli Parlimen pulak tu... di manakah nilai contoh dan tauladan sebagai seorang Pemimpin... si bangsat ni.. memang takda nilai seorang pemimpin.

Nak jadi kepala gangster dalam Parlimen agaknya, cakap banyak nak tunjuk jaguh melayu konon... piiiraahhhh....

Tak pun lenyek dengan tayar kereta.... macam kawan2 yang se-spesis dengan dia... yang banyak mampus kena gelek kat atas jalanraya..., atau kalau lu orang tak keberatan boleh buat macam bro... kat bawah nih... hahaha... biar dia mampus dengan penuh keseksaan...


KUALA LUMPUR 11 Okt - Ahli Parlimen Pakatan Rakyat hari ini melahirkan rasa tidak berpuas hati dengan tindakan Ahli Parlimen Pasir Mas, yang juga Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali yang enggan bangun apabila Speaker Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia yang meminta kesemua ahli parlimen berdiri dan bertafakur bagi menghormati bekas Ahli Parlimen Batu Sapi, Edmund Chong yang mati akibat kemalangan, Sabtu lalu.

"Jelas,Ibrahim tidak bangun, beliau juga tidak menghormati dewan apabila bercakap dengan kuat menggunakan telefon bimbitnya, ini menunjukkan beliau seolah-olah tidak menghormati permintaan Speaker dan pemergian Ahli Parlimen Batu Sapi.

"Jadi, harus diingat beliau sebagai Presiden Perkasa, sudah tentu tindakan beliau memberikan gambaran beliau tidak menghormati seorang yang bukan melayu dan bukan Islam," ujar beliau.
Sikap yang ditunjukkan Ibrahim itu juga kata Khalid bercanggah dengan ajaran Islam di mana Rasullulah SAW sendiri menghormati jenazah walau pun si mati adalah seorang yahudi. - Sumber.
Tapi apa boleh buatkan.... dah jenis katak terlaknat mana ada Agama.... jenis nak tunjuk samseng tak bertempat... belum kena buku dengan ruas... sekali kena pelempang baru dia tau langit tu tinggi atau rendah... bangsat punya katak perkasam nih....

3 IkutSukaLu...::

Lang Tuesday, October 12, 2010 2:04:00 AM  

salam bro,

spesis ni ada telinga pon telinga badak, ada mata pon mata ayam, ada mulut pon mulut buaya, ada lidah pon lidah biawak... body je macam katak...

ini memang spesis bodoh tak boleh ajar, ceredik tak boleh ikut... spesis kuang ajau namanya...

Anonymous,  Thursday, May 19, 2011 4:39:00 PM  

biar saya perbetulkan ulasan berikut:
Sikap yang ditunjukkan Ibrahim itu juga kata Khalid bercanggah dengan ajaran Islam di mana Rasullulah SAW sendiri menghormati jenazah walau pun si mati adalah seorang yahudi. - Sumber.
Sebenar rasulullah tidak pernah berdiri dgn tujuan menghormati jenazah org kafir..baginda berdiri kerana menghormati malaikut maut yg mencabut nyawa org kafir tersebut sewaktu satu mayat yahudi kebetulan lalu dihadapan baginda. hrp maklum. kesilapan fatwa atau fakta wajid di perbetulkan walaupn saya juga anti katak p.mas...:)

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP