IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Cinabeng Ni Dah Goyang Bro...!!!!

>> Sunday, October 10, 2010

“Itu sebab saya nak sangat kemenangan pada pilihan raya umum ke-13. - MI

Mangkuk ni dah mula merayu dengan kaum cina, nak sangat menang PRU-13 supaya dapat sambung usaha menyamun merompak harta negara.

Nak sangat menang PRU-13, supaya semua kes menyamun dan merompak harta negara dapat diselamatkan. Semua kes2 profail tinggi dapat di tutup lagi.

Jadi tugas rakyat Malaysia, kalau nak lihat Malaysia selamat dan semua kes berprofail tinggi yang melibatkan penyamun2 Beruk Negara ni terbongkar, kita kena pastikan satu perubahan besar dengan menukar kera.. keraaaajaan yang dah bertakhta selama 53 tahun ini.

Selamatkan dan bebaskan sistem perundangan Malaysia, bebaskan Polis, SPRM dan semua Agensi Penguatkuasaan Negara dari cengkaman Beruk Negara nih.... pulihkan ekonomi malaysia dan bebaskan Malaysia dari RASUAH....

Tukar kerajaan... tukar kerajaan... tukar kerajaaaaaaaannnn.... campakkan United Monkeys National Organisations a.k.a Beruk Negara ke dalam Laut China Selatan..... pi mampuih kat depa....

Ambil contoh pekerja Bank, setiap 3 atau 5 tahun akan ditukarkan cawangan/jabatan.... sebab apa...???

Samalah juga dengan Kerajaan setiap 5 atau 10 tahun ikut prestasi yang di ukur oleh rakyat... jika bagus di sambung.. kalau haprak... tukar jer... kuasa membentuk kerajaan ada pada rakyat. Bukannya pada Beruk atau Babi Negara (BN)

Ini Beruk Negara dah 53 tahun memerintah... bukannya semakin meningkatkan taraf hidup rakyat, makin menyeksa lagi adaaaaaa.... Sekarang sudah tiba masanya..... untuk perubahan BESAR... demi keluarga dan generasi masa hadapan kita semua...

Say No to umnoapco and bn....!!!!!
Enought is Enought...!!!!!

3 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Sunday, October 10, 2010 10:51:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
Bro ! Lu pikir la sendiri , macam mana Pakatan Rakyat nak tawan Putra Jaya pada PRU 13 , kalau celak a , celak a , puak puak atau ahli ahli PKR macam beruk makyeh ( pemilihan jawatan Timbalan pun bergaduh baru baru ini). Rakyat bawahan tengok perangai buruk makyeh ahli ahli PKR serupa dengan beruk beruk puak puak UMNOBN.?????????????????

baginda® Sunday, October 10, 2010 10:57:00 PM  

standet cinabeng..

sifir mudah

30 persen adalah cine...
60 persen adalah melayu...
10 persen india dll...

kalau pr dapat undi cina 25% melayu30% india dll9%

maknanye MAMPUH UMNO! total 64%

kahkahkah hintung hari jer najib!

Hanz Newman Sunday, October 10, 2010 11:17:00 PM  

Dasar 'desperado' UMNO memang gitu sejak berzaman dah. Tun M pun wayang jugak mula-2 aktif & tahun-tahun akhirnya dlm kerajaan. Sentimen perkauman & Islam yg indah 'on surface' saja. Macam celak-A.

Tapi undian PKR pun ada 'gangguan' drp puak UMNO jugak tu. Tak dinafikan ada kehangatan perebutan kuasa atau keghairahan meraih kuasa di kalangan leaders tertentu. Kan PKR ni dah terdidik/terbiasa gaya & budaya UMNO .. tu mungkin faktor 'diadvantage' buat PKR untuk adakan pemilihan terbuka. Entah ler.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP