IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ayam Serama Ni Perasan Jer....

>> Sunday, October 10, 2010

Gua nak tanya... lu orang pernah tengok Ayam Serama/Ayam Katek tak...???

Ayam Serama/Ayam Katek saiznya kecik... bulu warna warni..., bila berjalan berlagak nak mampus... perasan dirinya cantik dan lawa, dalam kes  ayam serama/katek... kalau jual pun ada harga ribu riban, kalau tak laku boleh sembelih buat lauk... goreng pun sodap.... beb..

Tapi dalam kes ayam katek ini pula, tak tau apa mau komen beb...., nak jual...??? dah tentu2 tak laku... tak tau la.. kot ada yang berminat..., hahaha... nak buat lauk... sapa yang nak makan beb.... mau muntah karat biru beb.... wakakakaaaaa.... tapi dia punya perasan beb... perghhhh.... hanya Allah saja yang mengetahui... janda limah kat kampung Pak Long yang ranggi body slim pun tak seperasan dia nih... wa cakap lu...

"Yang peliknya bagaimana seorang yang tidak layak memanggil dirinya wanita Pertama atau First Lady dari segi Perlembagaan Persekutuan boleh menganjurkan sidang kemuncak yang mengumpulkan wanita Pertama negara lain walhal beliau sendiri bukan dalam kedudukan itu. Ini amat memalukan imej negara," kata Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat (KEADILAN) Zuraida Kamaruddin ketika dihubungi Suara Keadilan.

Zuraida berkata tindakan Rosmah membelakangkan Tuanku Nur Zahirah dengan 'menyamar' sebagai wanita Pertama adalah sesuatu yang mencerminkan kejelekan peribadi beliau.

Malah lebih memalukan dakwaan Rosmah yang mengaku sebagai Wanita Pertama Malaysia dipertikai bukan sahaja oleh pakar Perlembagaan dan juga rakyat negara tetapi pernah dibahaskan semasa sidamng Parlimen.

Perkara 32 (2) Perlembagaan Persekutuan dalam Bab 1 berkaitan "Ketua Utama Negara bagi Persekutuan, dan isterinya" jelas dinyatakan, " Isteri Yang di-Pertuan Agong (digelar Raja Permaisuri Agong) hendaklah diberi keutamaan daripada segala orang lain di dalam Persekutuan selepas Yang di-Pertuan Agong".
Ada juga jenis pompuan yang gila pangkat, gila nama, gila glamor... sampai tak hormati orang yang selayaknya bergelar First Lady. Dah tu pulak... malaun mana yang iktiraf pompuan ni sebagai First Lady Malaysia.....?????

Bangang nih... kalau lalu kat mana2... semua kasi boooo.... sama dia baru ada akai kot.... baru dia sedar dan kelam kabut balik mahligai cari cermin...

10 IkutSukaLu...::

Unknown Sunday, October 10, 2010 12:48:00 AM  

Salam Isa,
Ayam serama ni Isa oii hanya ranggi kat orang buta tuli saja. Kalau kat kampong Pak Long la, habih mampuih dapat kat anjin liaq...

Unknown Sunday, October 10, 2010 12:53:00 AM  

Dia patut tahu,Gelaran First Lady kat Malaysia milik Permaisuri Agung bukannya bini PM.
Tu dah menghina Permaisuri agung dah namanya tu,Kalau dia yng buat takpa,tak menderhaka pada raja.tapi ayat DS.Nizar "sembah patik sembah derhaka" pun dikatakan penderhaka.
Sesiapa yang mengaku sebagai
First Lady Malaysia terang-terang mennderhaka pada raja.

Pak Oncu Sunday, October 10, 2010 12:59:00 AM  

Buek malu anak negori je !!!!!!!!!

ISA Sunday, October 10, 2010 1:29:00 AM  

anjin liaq pun tak lalu kot...

ISA Sunday, October 10, 2010 1:31:00 AM  

Ijoks;

Dia bukan patut tahu, bini dia pun tahu... tapi jenis tak tau malu... apa boleh buat bro...

ISA Sunday, October 10, 2010 1:33:00 AM  

Pak Oncu;

Ayam betino tuuu... asal nogori ko... bukan ko.. dio tak mengaku...

Putra IJ80 Sunday, October 10, 2010 1:43:00 AM  

Elok dia buat mcm tur,coz yang lagi satu tur pon bukan ada kerje,buat habehkan Boragh jer,wa caya lah sama lur Ayam Serama,pedulia apa orang mau kata,kasik duit pangkat,ISAku,pon bole koner gek.

Anonymous,  Sunday, October 10, 2010 7:10:00 PM  

ayam serama ni kalau aku jumpa ,,aku lastik aja

teratailiar Sunday, October 10, 2010 7:46:00 PM  

cam ayam serama ke tu?...
cam ayam kena suntik botox ade la...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP