IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umno Perut Busuk...!!!!

>> Tuesday, September 28, 2010

Nak tau betapa jahatnya dan betapa busuknya isi perut puak2 umnoapco nih... lu orang baca surat kat bawah nih.... haramjadah betui...

Siti Aishah Shaik Ismail.
Ini merupakan kezaliman dan penganiyaan jelas pemimpin UMNO/BN kepada rakyat.Untuk pengetahuan anda setelah dimaklumkan oleh Pak Syed sebentar tadi "INSANI" ialah satu badan NGO yang mana ia membantu wanita, khasnya ibu tunggal dan mereka2 yang mengalami masalah di Batu Pahat.

Akan tetapi selepas melihat kebangkitan dan juga semangat suasana politik di Johor. Khasnya di Batu Pahat maka mereka seperti cacing kepanasan dan akhirnya membenarkan diri berlaku zalim kepada rakyat. Tahniah PDBP anda bukan sahaja berkhidmat untuk Negara tapi juga UMNO/BN dan pemimpin yang takut dengan bayang2 sendiri..

Surat asal di sini. dan sumber n3 ini di petik dari sini.

p/s: umnoapco melayu yahudi zionis laknatullah, sanggup berbuat apa saja demi kuasa, halal haram... dosa pahala... belakang kira, janji matlamat menghalalkan cara. Bangsat punya kaum...

NGO Perkasa tak mau bantu ke... melayu2 yang di tindas oleh puak2 melayu umnoapco yahudi laknatullah nih...

4 IkutSukaLu...::

Yamaha R6,  Tuesday, September 28, 2010 2:02:00 AM  

Salam Bro ISA
Perihal "Pertubuhan Pembangunan Insani Malaysia" di Batu Pahat, Johor. Mungkin pertubuhan NGO ini tidak efektif menjalankan aktiviti mereka kot . Atau dana bantuan tak strong . Atau auditing (penyata kewangan) tahunan mereka tak update mungkin kot? Kena sekidik betul betul Bro perkara macam ini.

MymassaVoice Tuesday, September 28, 2010 8:54:00 AM  

main tuduh melulu je puak hamPAS penjilat DAP nih! tak fitnah satu hari tak boleh! kalau dah hero sgt pegi la baring depan bulldozoer yang robohkankan 3 kg melayu kat penang tu, babi! notis mengosongkan rumah ni keluar pasal banyak sebabla bodoh! tapi takdela sampai nak meroboh2 rumah orang melayu! bodoh punya kahak hijau!

opisboi Tuesday, September 28, 2010 9:09:00 AM  

jaga MelayuKELENG dah marah dah sebab 3 kampung melayu di perebankan tak tau ke melayuKELENG bahwa berpuluh kampung melayu di robohkan masa melayuKELENG perentah p.p.mymasavoice tentu salah sekor melayuKELENG.

Isa Tuesday, September 28, 2010 2:57:00 PM  

opisboi,

puak2 tu mana pernah mengaku kerja jahat diorang pada orang melayu... padahal dioranglah BAPAK penindas orang2 melayu...

Pi mampuih laaaa.... dengan diorang punya marah...

hahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP