IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sultan Tak Murka Ke..???

>> Tuesday, September 07, 2010


KUALA LUMPUR 10 Ogos Datuk Seri Najib Tun Razak mengarahkan pihak berkuasa menyiasat segera kenyataan berbentuk penghinaan terhadap agama Islam seperti yang disiarkan di sebuah laman blog baru-baru ini.


KUALA LUMPUR 4 Sept. - Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini memberi amaran bahawa individu yang terbukti mempermainkan agama Islam atau agama lain serta perkara yang termaktub di dalam Perlembagaan Persekutuan tidak akan terlepas daripada tindakan undang-undang.



Yang ini pula berkata "Tangkap laaaa... kalau berani... pergi laaa.. repot kat Sultan..."


Nota: Hukum membaca Al-Quran tanpa menutup aurat adalah jelas mengatakan yang ianya adalah haram. Untuk membaca Al-Quran itu sekalipun mesti dengan mengangkat hadas kecil dan besar, inikan pula membacanya dengan membuka aurat.

Apa laaa.. punya bangang puak2 umnoApco nih.... yang ini dah ternyata jelas menghina Islam, itu PM sama dia punya TPM tak mau ambil tindakan ke... sama itu orang...??? 

4 IkutSukaLu...::

Prof. Era Pasca Tuesday, September 07, 2010 9:02:00 PM  

kalau kapiar baca pegang quran tak tutup aurat ngan berhadas camne bro? wakakaka

tengok kapiaq mana.. DAP / Gerakan dulu baru kasik report

kembara putih Tuesday, September 07, 2010 9:52:00 PM  

Najib seolah2 tercari2 Islam jenis apa yang patut diperkenalkan di zamanya untuk menyaingi Islam hadhari Pak Lah. Lalu tercongoklah Rosmah baca Quran tak tutup aurat, dalam Majid di depan bukan muhrim, begitu juga iklan raya di TV3 Pak Haji jadi Santa Claus. Inilah jenama Islam Najib, 1Islam.

ISA Wednesday, September 08, 2010 1:44:00 AM  

baginda,

kalau kapiaq..? Lu tengok diorang pegang yang original al-quran atau yang terjemahannya...

ISA Wednesday, September 08, 2010 1:45:00 AM  

kembaraputih,

najib tu tengah terkial mencari Islam yang boleh menyelam...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP