IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Senarai Aset TLDM Dan TUDM Yang Dibuat Oleh Thailand.

>> Sunday, September 26, 2010

SENARAI ASET TLDM DAN TUDM YANG DIBUAT OLEH THAILAND.

Gua petik dari Yahoo Group. Siapa pandai baca bahasa siam.... lu orang layan jelah.... hehehe... sawadikap....








Betulkah semua ini....???? Adakah ianya berfungsi dan boleh digunakan apabila keperluan. Gua bukannya apa... kadang2 risau dan curiga juga dengan sistem keselamatan negara... maklumlah... banyak sangat tangan2 ghaib yang rakus.

Contohnya..., ada kapal selam.. tak boleh menyelam, ada jet pejuang... enjin pun hilang... macam2 adaaaaa..... dalam 1Malaysia ni.... hehehe....

6 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Sunday, September 26, 2010 3:42:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
. Bro gambar eelek da? . satu pun tak keluar gambarnya kena virus Lanun Waremale ke?

ISA Sunday, September 26, 2010 4:18:00 PM  

hj jamaludin,

gua rasa lu punya computer yang problem.

gambar ok... jer...

hj jamaludin,  Sunday, September 26, 2010 6:34:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim

Salam Bro Isa
Bro betullah,laptop gua ni yg tak berapa ok,laptop arwah bini gua ok jer tengok gambar,tengok2 rupanya laptop gua tu made in Thailand

Putra IJ80 Sunday, September 26, 2010 8:52:00 PM  

tur lar Ji (Tuan Haji) orang dah X mau pegi Siam kerana Barang barang nya,bahasa nya, X sama dgn kita,Gua ada bertugas di Durian Burong,satu ketika,bole lepak,tido pun ada sekali sekala,coz X ramai dh yg.klue masok di sempadan kita.Puak puak yg dulu ke Sana dah berubah arah ke Indonesia,kerana perwatakan dan bahasa nya sealiran dgn selera.tak caya tanya dua tiga ekor geng KATAK yg.melompat parti,kat Perak,ada org.kita jumpa di Bandung,kabar nya.he! he! jgn maree.

hj jamaludin,  Monday, September 27, 2010 1:30:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
Haramjadah punya orang ,copyright gua punya nama/stail dalam N3 komen lu pulak . Kepada komenter 'Ahad,september 26,2010 6;34:00pm" tolong jangan buat fitnah dengan meniru stail dan nama gua .' Moga moga Allah SWT laknat lu sekeluarga hendaknya , mohon empunya diri jangan babitkan isteri gua yg sudah meninggal dunia. Jangan jadi orang sial di dunia dengan membuat fitnah macam gaya puak orang UMNOBN. Sori Bro Mamat ini copyright gua punya nama/stail kat N3 Lu , dulu dia post juga kat blog Baginda reformasi pakai gaya stail gua.

ISA Monday, September 27, 2010 12:13:00 PM  

Buat hj jamaludin original.

Maaf hj. gua dah perasan lama dah, semenjak Pak Long sound adanya klon hj. posting komen.

Dan sekarang ni gua malas nak layan/jawap komen dari hj.

Hairan juga... masih ada lagi jenis orang yang takda maruah dan buah pelir yang buat perangai tak senonoh tu...

perghhh... jijiknya perangai orang tu...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP