IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Potong Stim La....!!!

>> Saturday, September 04, 2010

Assalammualaikum.....

Gua tak sampai hati pulak tengok kawan2 kat shoutmix tu... bertanya khabar dan mengucapkan salam ziarah. Terima kasih gua ucapkan kepada semua yang prihatin. Sayang jugak lu orang kat gua..... kah..kah..kah....

Terutama sekali kepada sahabat "Scuba"... hehehe... gua tak tidoq bro... cuma gua nak slowdown sikit di hujung2 Ramadhan nih...

Lu sudah potong stim la... bro..., gua nak berkhalwat dengan Laila... pun lu nak kacau, kan gua dah peringatan kat n3 sebelum ni... 'jangan kacau gua nak berkhalwat".

Dan jangan pula ada yang cemburu pulak dan bikin gawat nak repot kat JAIS ke...? MAIS ke...? Atau pun pada Sultan.... sebab gua sedang berkhalwat.

Sedangkan ramai yang berkhalwat malam 30 Ogos 2010 (malam merdeka) lagi berlambak2, yang di tangkap dan masuk paper ciput jer... sedangkan yang berleluasa dan terlepas pandang siapa yang nak tanggung dosa...??? hahaha... itu mesti tanya sama itu.... orang dan sama itu Najib.

Jadi gua menyeru kepada semua kawan2 dan pembaca sekalian... marilah kita meningkatkan amalan dan mengorat Laila... mana tau... untung sabut timbul... celaka batu tengelamlah ia.... kot dapat Laila nanti, seumur hidup tak payah beramal dah.... ha..ha..ha... (p/s: jangan ikut ayat terakhir tu... kah..kah..kah...) selamat dunia akhirat...

p/s: Hj. Jamaludin, amacam Nasi Beriani Kambing gua semalam sedap tak...???

Jumpa lagi lepas raya nanti.... Innalillahiwainnalillahirajiun..................

10 IkutSukaLu...::

Pengasas Saturday, September 04, 2010 4:46:00 AM  

Salam ISA,
Apa laa, sanggup batal khalwat mengintai Laila ...
Lain bulan mana ada Laila ...

ISA Saturday, September 04, 2010 4:49:00 AM  

W'Salam Pengasas,

Hahaha... take five sekejap, takpa kot...

Katanya malam genap Laila tak keluar... kena tunggu malam ganjil jer...

Unknown Saturday, September 04, 2010 5:20:00 AM  

Salam Isa,
Pak Long pun khalwat tak gawat macam hang haihhh... haha...

ISA Saturday, September 04, 2010 5:29:00 AM  

Salam Pak Long,

Nak set minda melayu ni bukan senang Pak Long ooiiii....

Pepatah "Sambil menyelam minum Ayaq" kadang2 boleh pakai jugak...

Dalam bergurau, bikin gawat, sambil2 tu ketuk minda.. kot sapa yang paham terimalah.. kalau buat2 tak paham, macam Pak Long laaa...

hahaha.. jangan marah nooo...

tubelawak Saturday, September 04, 2010 5:42:00 AM  

selamat hari raya!! meriam takdak dah ka lanih? tak syok noh~

hj jamaludin,  Saturday, September 04, 2010 5:57:00 AM  

Bismilah Hir Rahman nir Rahim
Bro ISA
Lu kencing sama gua , anak bongsu gua kata " Ayah da kena kencing sama Bro?"
Tapi Bro , sepatutnya lu da jumpa laila semalam ma? Ikut pengajian gua , tanda dan alamatnya semalam?
Wallahualam.

ISA Saturday, September 04, 2010 6:54:00 AM  

crayon,

Meriam orang dulu2 main, la ni orang main C4 bro...

Lu nak stok C4 ka...???

ISA Saturday, September 04, 2010 6:57:00 AM  

hj jamaludin,

Gua kencing kat tandas bro.. hahaha...

Tak dapat Laila tahun ini, akan gua cuba tahun depan pulak...

Tanam pinang rapat2, biar senang puyuh berlari. Gua pujuk2 tahun ni tak dapat, tahun depan gua cuba lagi..., itu pun kalau umur gua panjang... kah..kah..kah...

Prof. Era Pasca Saturday, September 04, 2010 5:01:00 PM  

awal lagi bro nak cuti.. laila malam ganjil.. malam genap blog ler... haha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP