IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mencari Dan Terus Mencari....

>> Friday, September 10, 2010



Assalamualaikum....

Malam tadi gua kantoi dengan Abah gua, Abah gua ajak Qiamullail hingga ke Subuh, kemudian kami ke Masjid beliau menjadi Imam, Solat Subuh (Sujud Sajadah).... dalam sujud tu gua dah mula cuak sebab beliau sujud terlalu lama hingga Bilal menegurnya, rupa-rupanya beliau menangis dalam sujud, tersentuh perasaan gua.

"Wahai Tuhan, kepada-Mu jualah aku sujud, dengan-Mu jualah aku beriman dan kepada-Mu lah aku berserah, telah sujud wajahku kepada yang telah menciptanya, yang telah memberi rupa baginya dan telah memberi pendengaran dan penglihatan dengan kehendak-Nya dan dengan kekuatan-Nya, Tuhan yang penuh limpah keberkatan-Nya telah menjadikan manusia dengan sebaik-baik kejadian."

Buat semua muslimin dan muslimah sekalian, gua ucapkan Selamat Aidil Fitri buat lu orang semua semoga bergumbira di hari Jumaat Qubra ini. Makan minum berpada-pada... jaga kesihatan dan jangan main bedal jer...

So,,,, gua tinggalkan lu orang semua dengan lagu ini, semoga kita semua akan terus mencari dan mencari dan mencari... sebab itulah pesan Abah gua pagi tadi....

3 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Friday, September 10, 2010 2:49:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
Ya! Robbi, Ya! Robbi, Ya Robbi moga moga KAU makbulkan doa sujud (Tuhan yang penuh limpah keberkatan-Nya telah menjadikan manusia dengan sebaik-baik kejadian.")kepada Bro ISA ini menjadi baik dalam segala hal termasuk bicaranya terhadap UMNOBN.Amin Ya ! Robbi Al la min. InsyakAllah.

author faethal Sunday, September 12, 2010 10:19:00 AM  

Selamat Hari Raya Bro Isa & maaf zahir batin.
Selama perkenalanan di alam blogger ini banyak menambahkan ilmu daripada asyik dilahapkan dengan 'auta' media utama.

Dan berita yang gua tengah ushar ialah 'disebalik kematian Sosilawati'..

Apapun semoga kita dapat bertemu Laila lagi pada tahun hadapan Insya'Allah

Abu Muhammad Haikal Sunday, September 12, 2010 12:04:00 PM  

salam bro Isa,

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri, Kullu ‘Aam wa Antum bi Alf al-Khair, Taqabbalallaahu minna wa minkum ajma’een.

sempena bulan ini gu bercita2 yang amat sangat nak dapatkan kelebihan puasa setahun, jua diharap bro pun turut sama.

wassalam

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP