IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Memang Celaka Anak Ini.

>> Monday, September 27, 2010



Hanya kerana ibunya takut, terus habis dimakinya. Sepatutnya jika ibu itu takut, tugas anaklah yang  menemaninya dalam kereta. Pasti hati si ibu akan tenang kembali. Ingat, kita cuma ada seorang sahaja ibu di dunia ini. Jangan sampai apabila ibu sudah tiada, barulah kita hendak menangis.

Sumber dari Blog Sungai Kasai.

2 IkutSukaLu...::

salamat_sabtu Monday, September 27, 2010 2:36:00 AM  

Mncarot2 aku tgk video ni...

Jumpa pijak ja perot...

KAYUAPI Thursday, January 27, 2011 12:24:00 PM  

1. Masa budak tu kecik dulu bagi susu lembu banyak, dah besar jadi macam lembu tak tau menghargai orang tua.
2. Masa budak tu kecik dulu tak pernah ajar agama, sayang konon, sekarang rasalah akibatnya.
3. Masa budak tu kecik dulu nyanyikan dodoi la dodoi, ketipang payung bagai, tak di buaikan dengan zikrullah, jadi dah besar perangai tak berlandaskan agama dan keperibadian Islam.
3. Masa masih dlm kandungan anak tu tak pernah diajar, asyik gosok perut je tau, si bapak pulak gosok lain bukan nak solat hajat dan doakan kebajikan kpd isteri dan anak yg dikandung.
4. Masa buat dulu baru lepas tengok blue film, tak payah fikir panjang tentang adab jimak, sondol je janji puas.
5. Bapak dan mak solat ke sembahyang tak taulah! Sembahyang kot.
6. Dah besar anak, dah tua ibu-bapa hasilnya lihatlah sendiri, rasalah sendiri. namun begitu jiwa ibu tetap sayangkan anak dan doakan anak. Cuma anak terus susah dapat hidayah sebab takde asas langsung. Kenalah didakwahkan sebagaimana mendakwah orang kafir, supaya kembali kepada Islam.
7. Sapa nak dakwah kat budak tu?
8. Jangan marah, kembali kepada Allah, betulkan solat bukan sembahyang, tak tau kalu belajarlah.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP