IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lakonan Bangang Puak Umno...!!!!

>> Tuesday, September 07, 2010


Hanya dengan sekeping gambar jer... si Zam Erection (pinjam perkataan mamak zam sewaktu temubual dengan Al-Jazeera dulu Election = Erection.. hahaha.. bingai punya mamak) boleh buat kecoh hingga membuatkan PAS memfailkan saman fitnah terhadapnya.

Ada baik dan buruknya juga PAS failkan saman terhadap mamak yang tak sedar di untung tu..., rumah dah kata berambus kubur kata mai la..mai..la... pun masih nak buat fitnah kat orang, celaka dan terlaknatlah manusia yang sepertinya.

Baiknya berkemungkinan dengan sekeping gambar, maka akan terbongkar segala kebobrokkan parti penipu dan penipuan si mamak mandeliar nih.

Buruknya pula, berkemungkinan apabila mahkamah meminta bukti nama2 mereka yang terlibat nanti, si mamak tu akan sebutkan nama2 orang yang dah mati..... kah..kah..kah.... apa kejadahnya... takan nak pi korek kubur orang dah mati untuk dapatkan bukti...

Inilah permainan jahat umnoApco iaitu mencetuskan isu perkauman, lakonan pelakon porno hari tu tak berapa nak menjadi, sekarang mamak ni pula ambil alih.... hahaha.. sampai mampus la mamak sial ni jadi barua umnoApco, selepas ini gua yakin pasti ada sesiapa dari MIC pula akan bersuara... hindraf pun mungkin tak terkecuali...

Dalam waktu yang sama PM, TPM, Menteri KDN, Menteri Jolobu akan beri amaran beserta ugutan dalam media... "Jangan mencetuskan api perkauman bla..bla..bla... tindakan tegas akan di ambil terhadap mereka2 yang terlibat"... ha..ha..ha.... piiiiiiraaahhhhhhhhhhh mampus dengan lakonan lu orang semua... macam sial wa cakap lu...

10 IkutSukaLu...::

stones Tuesday, September 07, 2010 7:44:00 AM  

Bro biasa la spesis Mamak...memang macam tu, jaja nama orang dah mati siapa pun boleh ...jenis orang yang ingat nak menongkat dunia sampai bila bila, tak ingat nak mati mu ha ha ha ...

hj jamaludin,  Tuesday, September 07, 2010 9:22:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro ISA
Sekarang ni kan , kubur boleh digali semula untuk keluarkan mayat , la ni kan bro kita ada doktor forensik si DR Pornthip Rojanasunand dari Thailand untuk buat cam kawad.?

kpasu guy Tuesday, September 07, 2010 9:34:00 AM  

Salam..

Dia boleh memilih untuk berehat dan membuat amal kepada tuhan dari jadi penyibuk dalam politik. Sekarang tak masalah cari masalah. Geng Gerembolan nie tak pernah sedar-sedar...

Anonymous,  Tuesday, September 07, 2010 9:48:00 AM  

Tu la orang-orang PAS, Pandai Menuduh, Pandai Tuding Jari, Pandai Lempar Tahi....

Apa yang depa buat..
Pandai buat honar, bising sana-bising sini, hari ni cakap lain, besok cakap lain....
jenis lidah biawak macam LGE.

Sepatutnya.. jika nama parti Islam.
Ajak manusia buat kebaikan.
Yang tidak betul, perlu dinasihat.

Tapi orang-orang PAS suka kepada lidah bercabang...macam kafir LGE.
kih.. kih...

Bagaimana nak perintah negara.
Pungkor sendiri pun penuh Tahi dan berulat lagi.

Kata dulang, paku serpih.
Mengata orang, PAS YANG LEBIH.

Isa Wednesday, September 08, 2010 1:48:00 AM  

Salam Ayahanda,

Ayahanda maraaaahhhhh...???

Isa Wednesday, September 08, 2010 1:49:00 AM  

stones,

Gua pun hairan.. apasal spesis mamak ni perangai diorang kebanyakkannya macam tu...???

Lu tengok dalam parti haramjadah tu.. berapa punya ramai spesis diorang..

Isa Wednesday, September 08, 2010 1:50:00 AM  

hj jamaludin,

betul tu bro... puak2 haramjadah tu boleh hidupkan orang mati... kah..kah..kah...

Isa Wednesday, September 08, 2010 1:51:00 AM  

kpasu guy,

sengaja menempah maut bro.. harap kali ni dia kena hentam sampai mampus...

Isa Wednesday, September 08, 2010 1:52:00 AM  

Gua dah letak peringatan kat kotak komen tu...

Ada juga tanpa nama 9.48am yang sesat.. macam mamak zam tu..., tak tau membaca atau buta kayu...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP