IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gelaran Datuk "For Sale".

>> Thursday, September 16, 2010

Kah..kah..kah.... jom kita ramai2 ketawakan dulu.... biar sampai guling2 senak perut mengetawakan lawak sarkas dan perbuatan puak2 umnoApco nih...., pasal apa tau...???

Sedari mula hingga ke hari ini gua langsung tak berminat nak ulas atau menulis kisah Sosilawati and the gang mati kena bunuh. Walau apa pun dah terlajak menaip ni gua ucapkan Salam Takziah dan Al-Fatihah kepada semua mangsa terlibat dan ahli keluarga mereka.

Melalui kes ini juga, maka terbongkar dan terbuktilah bahawa gelaran pangkat Dato atau Datuk yang di buru oleh mereka2 yang gilakan dunia dan nama boleh di beli dengan sewenangnya. Ianya juga mengesahkan desas desus dalam masyarakat selama ini bahawa gelaran tersebut boleh di jual beli.

Lu orang agak2 ini semua kerja siapa...??? Puak mana yang buat kerja haramjadah nih...??? Yang buat kerja menipu dan nak cepat kaya, sebat duit secara haram.... dan makan duit haram... dan bagi makan anak bini dengan duit haram tu... sebab tu banyak dan ramai anak haram kat Malaysia nih...

Secara peribadi gua katakan, tiada orang lain yang mampu dan dapat buat kerja nih melainkan orang-orangan dari puak umnoApco yahudi laknatullah. Kenapa gua kata begitu...??? Sebabnya hanya puak2 ini saja yang ada akses dan link dengan Pejabat Istana mana2 negeri dan mana2 orang-orangan tegar dalam Pejabat/Jabatan Keraaaaajaan Barisan Nasional, ohhhh... tidak terkecuali dan berkemungkinan juga, jikalau ada mana2 Menteri terlibat secara sengaja atau tidak, maklumlah recomendation dan signature diorang laku maaaa....

Kenapa gua gunakan perkataan "orang-orangan" dari puak2 parti umnoAPco nih, sebabnya parti umno itu tak salah dan ianya hanyalah nama sebuah pertubuhan United Monkeys National Organisations jer... tetapi orang2 yang menaungi parti itu yang kelabu asap dan macam kera/beruk, meraih kepentingan dan mata duitan serta perangai macam haramjadah. Maka orang-orangan seperti inilah yang perlu di terajang keluar dari parti tersebut kerana merekalah perosak bangsa dan agama.

Jika di rangkumkan kesemuanya maka majoriti orang-orangan dalam parti tersebut terlalu banyak yang macam sialan dan haramjadah, nak cari yang baik2 amat payah sekali, maka sewajarnyalah parti yang bernama umno itu di lenyapkan, apatah lagi setelah mereka bersetongkol dengan Apco sebuah syarikat penasihat yang ada kaitan dengan negara yahudi zionis israel, lagi mau sokong ka....???? Lu orang pikiaq la sendiri...., gua nak sambung cerita "Dato" nih... hahahahaa...

Seperti satu cerita yang gua pernah dapat dan gua pun tak pasti kesahihannya, ceritanya iaitu jika kita melalui Federal Highway di kawasan Subang Jaya, lu orang akan nampak sebuah Syarikat jualan kereta. Di katakan ianya kepunyaan seorang Dato'. Dari desas desus yang gua dengar mamat Dato' ni asalnya perkerja MPPJ (dulu sewaktu zaman anak toyol) dan SRP pun tak pas..., ntah dapat duit dari mana dan berjaya buka syarikat tersebut dengan tak berapa lama kemudiannya sudah ada sijil beli dari obersea yang panjang berjela... hahahaha..... akhirnya sudah dapat gelaran Dato'.... muakakahkahkahkah....

Itulah ceritanya ntah betul atau tidak wallahuaklam, harap2 semuanya cerita tipu jelah... hahahaha, sebenarnya banyak lagi kisah2 macam mana nak beli gelaran Dato' nih... dan pelbagai caranya... janji ada RM - nya....


Jadi.... gua cabarlah pasukan kepolisan yang mesra dan cepat nih..., dah alang2 menyiasat kes gelaran "Dato" yang boleh di jual beli nih, apa kata kalau lu orang semua siasat semua nama2 yang ada gelaran "Dato" dalam Malaysia nih.... kahkahkah... sebabnya terlalu ramai sangat yang berpangkat Dato, jadi penyangak dan pembunuh pun boleh dapat gelaran Dato.

Malaysia Boleh..... syabas gua ucapkan dengan kecekapan pemerintahan keraaaajaan barisan nasional... lu orang memang cekap dalam bab2 macam nih... wa cakap luuuu.....

2 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Thursday, September 16, 2010 2:16:00 PM  

dato' ni ahli seumur hidup DAP...

joecharlie Thursday, September 16, 2010 3:08:00 PM  

alamak Dato anugerah Brother dan Ulamak OMAR Lim Guan Eng la RAKAN KONGSI N.AJIS PARTNER ANUAR PATUTLA SEMUA MEMANG NAK BUNUH MELAYU KA?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP