IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Cara Tangkap PATI... (Imigresen Wajib Baca)

>> Monday, September 06, 2010


Gua minat sungguh dengan n3 dari edyesdotcom nih. Ianya telah mencetuskan ide untuk gua memberi cadangan kepada Imigresen, Polis dan Keraaaajaaan Malaysia khususnya. Di mana gua lihat pihak2 berkuasa nih terlalu lembab mengalahkan siputbabi dalam urusan membenteras Pendatang Asing Tanpa Izin (PATI) terutamanya dati Indonesia.

So... kepada top2 person dalam jabatan tersebut eloklah lu orang pergi baca blog edyesdotcom dan manfaatkan cara nak menangkap PATI dari Indonesia. Kalau tak faham gua boleh bagi lu orang yang bingai nih untuk lebih faham.

Caranya mudah jer..., BeEnd sebagai sebuah Kerajaaaan menjemput atau mengadakan perlawanan bolasepak antara Malaysia dan Indonesia, sukahati lu orang lah nak letak nama perlawanan tu... sebab itu bukan matlamatnya. Ianya lebih kepada umpan jer... itupun jika Kerajaaaan Malaysia ikhlas nak benteras PATI, kalau diorang sendiri hendak pergunakan PATI untuk pilihanraya nanti.. tak dapek den nolong laeiiii...

Apabila berlangsungnya perlawanan tersebut, maka berbondong-bondonglah rakyat Indon masuk ke Stadium tak kiralah yang halal mahupun yang haram. Ketika perlawanan sedang berlansung, maka pihak berkuasa (Imigresen dan Polis) mula mengambil tempat masing2 di setiap pintu keluar Stadium, jika perlukan Askar pun boleh juga... dan jangan lupa bawa sekali C4, kalau boleh lah yeaaa... runtuh kan jer... stadium tu.. macamlah tak biasa buat pulak kan.... hahaha...

Dah tu tak reti-reti lagi ke.... nak cekup semua Indon yang dah terbabas kat Stadium tu..., kegagalan operasi tangkapan PATI di Chow Kit, Bandar Klang dan mana2 port Indon yang telah menjarah tempat2 rakyat Malaysia, boleh sekali ngap jer... kat Stadium tu dan pihak imigresen dah takda alasan nak cakap tak cukup kakitangan lah atau ntah apa2 lagi alasan bodoh kerana kegagalan dalam membenteras lambakan pendatang asing ke negara ini.

Gua berangin betul dengan Indon nih.. pasal dah la datang negara orang, lepas tu kurang ajaq pulak tu, yang paling angin... Indon2 ni boleh bawa teksi, bawa van jenazah, berniaga sesuka hati mak bapak diorang kat tapak niaga orang malaysia, mula2 masuk ke negara ini kosong... lepas tu boleh dapat taraf PR dengan syarat undi siapa...????

Cuba lu orang perhatikan kem atau kubu kuat umnoApco kat kawasan lu orang semua, ada tak Indon belaan umnoApco...??? Dan sebab tu jugalah masalah PATI tak pernah selesai... sebab ada kepentingannya beb....

8 IkutSukaLu...::

kiff Monday, September 06, 2010 9:26:00 PM  

bola yg tak halal jarang keluar Bro...dangdut..Bro...dangduttt..kasi goyang gerudi..Bro..baru semua keluar...

Incek Akim Monday, September 06, 2010 9:30:00 PM  

smart move la klw cmtu bro. bottle-neck effect; masuk ribu2, klua mungkin 2-3ratus org je nnt. tpi tu pon klw imigresen jenis xmkn suap r. polis lak kne bwk lori byk2 r mlm tu. nk lgi best, prepare kapal siap2. tangkap, pastu hntr balik indon terus. xyh buang duit bela depa kat dlm lokap lame2. hoho~

Anonymous,  Monday, September 06, 2010 10:09:00 PM  

Gua terbaca satu blog, kata nye gini..time gini banyak PATI sure balik kampung beraye...lepas kan mereka balik...masa mereka nak datang balik Malaysia poklis dan imigrisen apa lagia..ganyang la... tu pun kalau ada "keteluran"

Anonymous,  Monday, September 06, 2010 11:43:00 PM  

salam..pasukan keselamatan bukan tak tahu buat keje...

mereka tahu semua tu..

ini perkara masyuk..

hj jamaludin,  Tuesday, September 07, 2010 12:04:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro ISA
Lu bayangkan la kalau mat mat atau minah minah indon tak ada kat Malaysia???????????
Gua rasa banyak projek projek pembangunan terbangkailan ,defisit ketara bila income pusat tahanan imigresen termasuk duit kerja lebih masa da tak ada , rakyat Malaysia akan mati kempunan tak dapat makan Mi Bakso / Ayam pemyet / Nasi Minang / Mi Segera Indon , bayi bayi di Malaysia tak terjaga sebab bibik tak ada nak jaga , Pusat dangdut da tak berdangdut , Pusat pelacuran da tak ada bodi gerudi DLL.
Boleh ke Negara Malaysia pusat beli belah syorga dunia. Boleh ke Malaysia jadi Negara Membangun????? Pikir 2 kali Bro sebelum bercakap kerana cakap mudah tapi nak buat banyak nak kena pikir maaaaaaaaaaaa!

Anonymous,  Tuesday, September 07, 2010 7:06:00 AM  

hj jamaluddin ni kalau tak pelanggan minah indon mungkin ada masyuk sikit kot (sori).... apapon pokok persoalannya adalah gimana caranya nak tangkap PATI (pendatang asing tanpa izin) yang PADI (pendatang asing dengan izin) tu biarla mereka bekerja kat sini, jaga la baby dan bapak baby, kangkangla, cukai/levi kerajaan dapat gak buat bayar gaji kakitangan. kenapa tak gunakan tenaga askar yang disimpan makan gaji buta kat kem2 semata mata untuk memberi undi kepada bn? kalau setakat polis, imegresen, rela je, ketawa besar la PATI dan PADI.... betul gak kata hj, kalau takde mat indonmalaisia tak maju, pasal orang malaisi pemalas dan tulang lembik tau belagak dengan harta mak bapak especially keturunan amno. kalau taknak berlaku tangkapan berulang kali, lepas tangkap letupkan je abis cite , kan malaisia ada seorang pakar letup, masa ni la nak gunakan kepakaran tu!!!!!

Edyes Tuesday, September 07, 2010 8:30:00 AM  

lu punyer idea memang terbaik la bro... satu malam dapat tangkap 10ribu PATI... perghhh

baginda® Tuesday, September 07, 2010 12:00:00 PM  

tangkap 10ribu PATI bro..

tapi menjelang 2 minggu tinggal 5 ribu jer.. pasai ada orang bawak keluar..

bape ramai da? jangan kate indon.. berapa ramai india da jadik orang india 1mesia? cakap melayu pun tak tau...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP