IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bangang Gilerrrr... Puak2 UmnoApco Nih...!!!!

>> Monday, September 20, 2010

Dalam entry gua yang ini, ada la sorang komentar bernama Hashim mengatakan gua jumud. Jumud atau tidak gua takda hal punya, sebab kalau mampus nanti kubur dia dengan kubur gua berasingan, bukannya tanam sekali.

Itulah caranya mentaliti puak2 umnoApco, tak tahu menyesuaikan acara hiburan dengan suasana sambutan, kalau boleh dalam majlis pengkebumian atau tahlil pun mungkin diorang nak adakan majlis hiburan dan nyanyian... macam kat Amerika tu.... ha..ha..ha.... memang sial puak2 umnoApco nih... perosak agama.

Di sebabkan gua dah letih dengan perangai yahudi dan budaya kuning puak2 haramjadah umnoApco nih, apabila merayau blog kawan2 gua terbaca entry dari Aku Budak Balun, sedap jugak buat jawapan kepada bhaghal2 umnoApco yang mengaku Islam, so... gua copy paste jelah tanpa izin beliau.

(Sunsnake.... sorry bro.... selamat hari raya kosong-kosong, sebab gua rembat entry lu... hahahaa)

 Berlandaskan Al-Quran & Sunnah konon... kah..kah..kah... setakat mengaku Islam dalam Surat Beranak jelah.... Syariat, Hakikat, Makrifat, Tarikat tarak....
Itulah antara cemuhan pencacai UMNO kat PAS sekian lama.., Pengalaman teman sendiri seorang petugas pilihanraya UMNO-BN menjerit sekuat-kuat hatinya di telinga teman "PAS Munafiqunnnn!!!" sewaktu kami petugas PAS melintasi mereka di pagi PRK Bukit Gantang!

Begitulah hinanya PAS apabila berpakat dengan DAP dalam Pakatan Rakyat dimata UMNO!

Seolah-olah apabila PAS berbaik dengan DAP. Akan hilanglah Islam di hati ahli-ahli PAS. Akan jadi kafirlah ahli-ahli PAS tidak lama lagi. Akan jadi kufurlah melayu-melayu PAS jika tidak bertaubat!! Kata merekalah..

Nah! Akhirnya Allah SWT berikan satu lagi bukti! Betapa UMNO yang sebenarnya semakin sesat setelah sejak merdeka berkawan dengan cina MCA..Cina Gerakan! Betapa lemahnya UMNO mempertahankan Islam mereka sehinggakan membenarkan bukan Islam menari didalam majlis menyambut keberkatan Syawal. Menyambut kemenangan menjalani ibadah Puasa sebulan Ramadhan!

Siapa sebenarnya sesat? UMNO atau PAS? Mengapa seorang yang bertaraf menteri didalam UMNO. Pemimpin yang sangat-sangat diagungkan oleh pencacai UMNO Pahang. Pemimpin yang sangat berbangga dengan kejayaan anak bujangnya sebagai artis! (Kebanyakkan Artis adalah Ahli Neraka - ini gua tambah)

Mampukah pemimpin UMNO ini mengatakan Tuan Guru Nik Aziz itu sesat? Mampukah pemimpin UMNO ini mengatakan dia lebih baik daripada Tuan Guru Hadi Awang? Mampukah pemimpin UMNO ini mendabik dada mengatakan dia lebih baik daripada Anwar Ibrahim? Benar? itu semua urusan Allah... bukan manusia yang menentukan siapa yang ke syurga atau sebaliknya..

Tapi mungkinkah mereka yang serius perjuangkan Islam membuat maksiat sebegini? Menghina kemuliaan Syawal sebegini? Membenarkan majlis yang bertemakan Aidilfitri dihina sebegini?

Penari-penari yang teman rasa berbangsa cina ini tidak bersalah, mereka tidak pernah memahami Al-Quran. Jauh sekali pernah mengaku sebagai Islam.
Sebagai pejuang Agama, Bangsa dan Negara!

Sial punya UMNO!
Gua nak tambah sikit lagi.... UMNOaPCO memang sial haramjadah...!!!!!

6 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Monday, September 20, 2010 9:07:00 PM  

hebat ekau ISA,,, hebat !!!!!!!

Anonymous,  Monday, September 20, 2010 9:08:00 PM  

tanggung la sama sama dosa pengundi pengundi umno woii..

cicit ngah layor Monday, September 20, 2010 9:40:00 PM  

PUAK2 ni kita anggapkan masih jadi udang lagi,bolih lompat setinggi mana pun.Kita tunggu bila jadi belacan nanti apa akan jadi.Jawabnya kena tenyeh dengan cabai la dalam lesung batu,pastu kena sodok pulak dgn petai,jering,genuak....baru padan muka.

Anonymous,  Monday, September 20, 2010 9:48:00 PM  

Bro Isa.
Ini puak UmnoApco haramjadah takda telor takda pendirian.
Bila PR berkuasa nanti.
Puak haramjadah ni konarbaring.
Masuk dan ampu PR.
UmnoApco pula ditibainya.
Tengoklah nanti.
Gua suka cara lu Bro Isa.
Berterusterang.
Macam Bro Isham (tt).

kang kali kung,  Tuesday, September 21, 2010 3:01:00 AM  

Aidil fitri tu perayaan agama,bukan mcm hari petandingan cheer leader peringkat daerah atau pesta launching Taman perumahan baru..Pilih la lg org Jahil jd pemimpin,sok kongsi2 la sama saham tu kt akhirat..Gua tengok Barakah Syawal ne semakin terhakis dek salah penghayatan dan menjadikannya seperti satu sambutan kebudayaan..Maka bercampurlah ia dgn unsur2 maksiat..Ne la jd bila x menghayati Bait2 dlm Takbir Raya..

Anonymous,  Tuesday, September 21, 2010 4:04:00 PM  

yang kuat bertakbir raya pon main merchun mengalahkan bebudak...hehehe

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP