IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

14 September 2010... Betul ke...????

>> Wednesday, September 01, 2010

Gua dengar cerita (khabar angin barat daya dan timur laut) orang dalam gambar tu kompom bersara 14 September 2010, ini baru di katakan MERDEKA..!!!!

MERDEKA...!!!! Sebab satu dah nak berambus.., pengantinya pula tak tau pulak macamana...??? Adakah kaki libas jugak...????

Walau apa pun ianya sekadar khabar angin jelah..., manalah tau dek kerana prestasinya dari tukang angkut tilam hingga jadi KPN teramat memberangsangkan PM 1Malaysia... hingga terangsang di sambungnya lagi khidmat orang tu... atas dasar "You help me..., I help you"... muakakakakakaaaahhhhh

Dan manalah tau jugakan... dalam Malaysia ni... hanya sorang ini jer yang layak jadi KPN... yang lain2nya tak layak... kah..kah..kah....

Perghhhh... memang malang dan sial nasib satu Malaysia... kah..kah..kah...

Kalau kompom khabar angin tu... gua nak sedekah Nasi Beriani Kambing di Masjid pada waktu solat Jumaat dalam minggu ni..., kalau Jumaat minggu depan dah tak boleh beb... (oopppsss... jangan repot kat MAIS dan JAIS...yeaaa... please...please..please.... nanti Sultan murka sama gua...)

Aman.... Bukit Aman....

3 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Wednesday, September 01, 2010 1:51:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro ISA
Gua memang suka makan Nasi Berani berlauk kambing cop Halal Jakim, jangan Lembu ( sensitif). Aduh!!!! Bro tolong bagi gua nama Masjid yg mana lu nak sedekah?
Tapi tarikh KPN Musa lastday pada 14/09/2010, lu nak sedekah pada jummat ini tarikh 03/09/2010.????? Tak awal ke???????Aduh!Konfuis ???

Isa Wednesday, September 01, 2010 2:15:00 AM  

hj jamaludin,

sengaja gua buat awal supaya dia kompom blah...

Kat masjid negeri (shah alam), datanglah jumaat ni... dah sampai nanti lagi lu konfius... kah..kah..kah....

Lang Wednesday, September 01, 2010 5:46:00 PM  

salam bro,

kahkahkah... opps.. bulan pose..
pencen?... kahkahkah... bukan tak mau bro... kalau boleh nak belah pon... tp ada yg halang bro... katanya tugas belum selesai... boleh pencen bila semua dah selesai... mampos yg laen terkelip2 tunggu giliran yang tak kunjung tiba...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP