IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Siapa Mau Jawap.??? Ada 2 HARAM...!!!!

>> Monday, August 02, 2010


Tajuk video ni...  gua rasa takda kena mengena dengan hanjeng 2 ekoq tu... abaikan..

Video klip ni... al kisahnya pada tahun 2007, dah kategori cerita basi beb.... tapi gua rembat dari sini,  Pedulikan... habis koman pun 3 tahun lepas punya cerita. Dan bajingan setan gondol dua ekoq yang tak sedar diri dan buat projek laknat tu ntah hidup ke... ntah dah mampus wallahuaklam.

Atau pun masih meneruskan perkhidmatan mereka, jika masih di dalam jawatan sehingga ke hari ini... part tu memang celaka... wa cakap lu..., kena pula dengan alasan tiada laporan di buat atas perbuatan laknat mereka, sebab itu tiada tindakan yang boleh di ambil... ha..ha..ha... memang celaka wal laknat lah.. puak2 bangsat tu...

Dari perlakuan keduanya, sama2 gatai meghelah... yang jantan macam pak ghanduk (kambing jantan) pantang nampak betina, yang betinanya pulak... macam sundal yang sepuloh tahun tak dapat batang.. tengok jelah pada adegan kedua di mana sudah keluar lif.. lepas tu masuk balik... continue... dan tengok tangan betina tu.. merayap kat mana... bodoh punya betina.. memang gatai burit betui... entah mak dan bapak sapa lah tu... buat malu kat anak2 jer...

Cissss... betul2 celaka sueyyyy.... betullah... yang paling gampang sekali tu... dan buat gua berangin pasal betina tu betul2 bikin malu orang2 Islam kerana berselindung di balik tudung, bertudung menutup aurat dah cantik dah... akhlak pulak ntah kelaut mana di campakkannya..., bila orang bukan Islam menonton pasti jadi topik.... apppparaaa... pakai tudung pun bikin projek maaaa... bikin malu kat rosmah jer....

Tetapi bukan cerita binatang dua ekoq tu yang nak gua bangkitkan di sini, apa yang gua cuba nak persoalkan di sini... adakah hanya dua ekoq binatang tu sajakah yang terkantoi... sedangkan masih ramai lagi kakitangan kerajaan mahupun swasta terutamanya syarikat2 korporat dan keparat yang hanyut seperti apa yang baru di pertontonkan.

Banyak kisah2 kecurangan rumahtangga berlaku selalunya berpunca kerana keretakkan atau sikap dingin di antara pasangan dalam berumahtangga, ada pula yang saja2 nak mencari kelainan, dan selalunya kesempatan atau peluang yang timbul apabila adanya kursus berhari2 yang memungkinkan terjadi gejala yang kurang sihat ini dan mengambil kesempatan untuk mencuba sesuatu yang baru.

Lihat saja dalam akhbar tabloid mahupun perdana, setiap hari pasti ada kisah bini cekup laki... laki cekup bini.. tak pun laki atau bini kena cekup berkhalwat dengan laki dan bini orang. Yang macam dua ekoq binatang tu tak tau lah tahap kesedaran agama diorang tu macam mana...? Ada tu...yang dah bergelar ustaz atau ustazah pun kantoi jugak.....!!!! perghhhh... dunia sudah akhir zaman....

Salah satu contoh isteri dan suami orang yang mengambil kesempatan yang boleh gua kongsikan di sini adalah sewaktu gua dan isteri ke luar negara beberapa bulan yang lepas, di mana ada satu pasangan yang kami gelarkan sebagai pasangan suami isteri "tidak sah", di mana si lelaki suami orang dan si betinanya adalah isteri kepada seorang Ustaz yang mukanya selalu keluar TV, kira top jugalah Ustaz ni..., cerita kat TV dan sesi ceramahnya perghhhh... Islam macam tu.. Islam macam ni... tetapi isteri sendiri hancussssss... (ini kenyataan depan mata gua sendiri, siapa mau jawap...???).

So... apa sudah jadi dengan orang melayu yang mengaku Islam nih.... takan pasal nila setitik oleh sekerat dua melayu gampang macam nih... agama Islam menjadi pertaruhan dan bahan lawak oleh bangsa asing. Jadi sekarang ni... siapa yang memalukan Islam sebenarnya....????

Bukan ke... bangsa melayu sendiri yang memalukan Agama Islam...??? Itu tak termasuk lagi bagaimana pemimpin keraaajaan berbangsa melayu yang mengaku Islam memalukan Agama Islam..!!!! Lagi mau sembang pasal melayu islam... islam melayu... piiiiraaahhhh... macam haramjadah jer...

Mungkin tok peti dari 13 negeri boleh tolong bagi jawapan, tak pun ulama muda dan ulama tua dalam jabatan keraaaaajaan boleh tolong bantu bagi jawapan...???? Sebab lu orang ada kuasa/suara dalam pentadbiran keraaajaan... ulama yang selain dari lu orang... semuanya sesat... cakap pun tak laku... silap hari bulan boleh masuk penjara beb....

Gua bercakap berdasarkan pengalaman... sebab gua pernah cepuk sekoq budak cina (kawan sekerja jugak laaa..) kerana cuba ambil kesempatan ke atas sorang budak perempuan yang memakai tudung di sebuah hotel sewaktu Pas memerintah Terengganu beberapa juta tahun sebelum masehi...

Puncanya dia cuba mengambil kesempatan hendak meramas atau mengenggam pergelangan tangan perempuan pekerja hotel tu yang menutup aurat yang cute miut... (dan gua tak nafikan gua pun berkenanlah jugak... memang cun.... putih gebu beb...), lepas kena sound dengan perempuan tu... dia perlekihkan Kerajaan Pas ketika itu pasal undang2 Islam dan sebagainya dan gua masih boleh menjawap dengan sabar.

Apabila dia mula perlekihkan hukum menutup aurat dengan pelbagai ungkapan yang menghina Islam maka terpaksalah gua bagi jawapan dengan penumbuk tanpa banyak soal... dan minta dia menghormati adap beragama di Malaysia, baru dia ada akai... tapi cina tu dah mampus beberapa tahun yang lepas sebab bunuh diri... (ini kisah benar)

Kembali.. pada cerita asal... siapakah yang harus di persalahkan apabila bangsa asing memandang rendah dan memperlekehkan Agama Islam yang majoritinya berbangsa melayu di negara ini.... contoh terbaik seperti dalam video klip di atas dan laporan akhbar setiap hari... dan juga perhati-perhatikanlah contoh di sekeliling kita setiap hari pasti ada punya.... baik di kawasan kejiranan kita mahupun di tempat kerja...

Kepincangan moral dan akhlak bukan berlaku di kalangan remaja sahaja... mak bapak budak pun ramai beb.... sebabnya kenapa dan mengapa...????

Tolonggggggg......!!!! Sekurang-kurangnya dan paling tidak pun... mereka-mereka yang berhimpun dalam Perhimpunan HARAM (ikut istilah Keraaajaan Malaysia) tidaklah sekeji dan jijik seperti dua ekoq haramjadah dalam video tu...... ha..ha..ha....

Siapa mau jawap.................????

3 IkutSukaLu...::

StraightForward Tuesday, August 03, 2010 11:46:00 AM  

Assalamualaikum..ni lah akibat main2 dgn ISLAM..umat lain nak laksana hudud,hangpa buat macam2 helah,buat kaum lain takut..konon hangpa la yg dok bagi rezki,cabut nyawa,bagi nyawa..

padahal hangpa yg takut..sebab hangpa ni dah kena penyakit wahan..semoga Allah balas segala 'budi' hangpa selama ni..semoga panjang umoq dan hangpa boleh tengok 'hasil' pemerintahan hangpa..kalau Khalifah Umah ada,dah lama hangpa mampus..

Tinta.Muallimah Wednesday, December 15, 2010 8:59:00 AM  

Salam yeop. Sory yeop..x nak tengok bideo tu...rosak mata...rosak iman. Anyway..kita ada 13 mufti 1 negara. Pecah rekod dunia yeop !! Tapi rakyat tak insap2 pon...makin bercelaru makin haru biru. Bini2 sendiri x leh nak tarbiah. Inilah dunia ciptaan Islam demer yg terang2 menolak hudud !!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP