IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pontianak Di Bulan Ramadhan.

>> Thursday, August 19, 2010

Kalau lu orang pandai yang mana satu pontianak real dan yang mana pontianak tipu...., jawapan lu orang gua tak tau... jawapan gua.. yang bawah tu real punya hantu.. yang atas tu tipuuuuu... jer... ha..ha..ha...





Yang pasti ketiga-tiga ekor hantu tu terlepas dari ikatan rantai pada bulan puasa nih... hantu kepala hitam lagi ramai bulan puasa ni...ngeeee....

6 IkutSukaLu...::

Pak Long Thursday, August 19, 2010 8:21:00 PM  

Salam Isa,
Banyak lagi hantu yang terlepaih Isa oii, kalau kita tengok betoi betoi... hehehe...

Isa Thursday, August 19, 2010 8:23:00 PM  

Salam Pak Long,

Tau takpa..., hahaha...

Ni nak pi solat terawih ni... harap2 balik satgi tak kena sakat dengan Maya Karin.. hihihi...

mountdweller Thursday, August 19, 2010 9:46:00 PM  

Pontianak pun Polis takut, Inikan pula kepala UMNO yang berkuasa itu!

Duit dan pangkat lagi berhantu ooo...

keindahan ugama,  Thursday, August 19, 2010 11:50:00 PM  

Salam Bro ISA
Alamak tengahmalam nanti jam 1.00 pagi nak balik sekolah kat JB ni. Ada kuliah esok,Bro buat saya kecut nak pandu seorang orang ni! Bulan puasa pun ada pontianak ke?
AduuuuuuH Ini kena kes Tawakal.

Lang Friday, August 20, 2010 12:36:00 AM  

salam bro...

gua nak sampok sket...
gua ada kawan bangsa tionghua... menurut dia, ini bulan adalah bulan hantu... dia kata hantu semua terlepas dan berkeliaran disamping roh nenek moyang mereka juga semua balik kampong masing2... so masa dia cerita tu, kawan gua budak melayu ni tanya soalan cepumas secara terbuka... dia tanya "bukankah bulan ramadhan ni hantu, setan semua kena ikat, tak boleh nak rewang sana sini?"

kawan tionghua gua celah.. "itu mcm ka? so mcm mana sikarang?"

tetiba mentol kat minda gua menyala... gua pon jawab begini...
kalau di negara china sana ramai orang agama budha... so itu antu kena kurung ikut lu punya agama lo... si dulu masa tanah melayu itu antu kena ikat ikut agama islam...

sekarang di malaysia ada cina, ada india, ada melayu... ada macam macam agama... so ini bulan, bulan ramadhan bagi orang islam, bulan hantu bagi orang budha... itu hantu melayu kena ikat lo... hantu cina takda kena mengena... dia boleh jalan2 lo....

dia pon angguk2 tanda paham...
(hantu pon tak mau 1mesia)

Anonymous,  Friday, August 20, 2010 11:37:00 AM  

tembak je la
kalo manusia leh lak tembak.bodoh tul polis.kalo manusia tak larat nak kejar leh tembak.pontianak tak nak tembak.bangang tul

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP