IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Perjuangan Umno Berlandaskan...???

>> Saturday, August 28, 2010

Kalau lu orang tak percaya boleh klik link ini.

Gua kalau sebut jer... laman2 web umnoApco sudah pasti gua akan menjijikkan diri gua dari melawat website2 tersebut, gua tak tau kenapa...??? Sejak dari 1985 lagi... menyampah betul gua dengan umnoApco nih.... jenis mulut biawak cakap tak serupa bikin punya.

Di sebabkan cadangan dari Drebar Lori pasal gambar di atas tu gua paksakan diri untuk menjengah juga, dan betul seperti yang sahabat tu katakan.

Tapi betul ke...??? Perjuangan umnoApco berlandaskan Al-Quran dan Sunnah.

Adoiiiiyaaaiiii.... kalau nak kencing pun agak2 laaaa... umnoApco oooiiiiiii.... kah..kah..kah.... Satu lagi projek umnoApco membodohkan orang2 melayu.... bangang...

Tapi yang gua paling best bila melepak kat situ sekejap tadi ialah tajuk ini. Ha..ha..ha... memang dah sangap gilerrrr.... puak2 tu apabila geng mamak dah di terima sebagai komponen umnGok. Dalam Malaysia ada berapa banyak Restoran Mamak yeaaaa... agak2 lu orang cukup ke.... untuk buat tambahan undi pada umnGok Apco nih... kah..kah..kah....

Perghhh... banyak lagi laaaa.... bahan2 lawak sarkas kat dalam tu... yang boleh di jadikan isu dan bahan blog... kah..kah..kah...

Berbalik pada gambar di atas tu... betul ke...??? Apa buktinya.... nantilah gua tanyakan pada tuan punya gambar yang gua katakan cun tu.... hahahahaaaa.....

7 IkutSukaLu...::

iNCeK aKiM Saturday, August 28, 2010 5:09:00 AM  

web developer tu baru khatam ngaji quran kot. tu yg diorang seronok letak ayat2 mcm tu. haha~

tapi yg klakanye aku tgk kt bwh skali tu, "3570 people like Media UMNO Malaysia". diorang xleh lawan Upin Ipin la, 2660829 people like Upin & Ipin". dengan katun pon kalah ke? haha~

pasni geng khaleel, istimewa, pelita, dll sume tu da bole join KIMMA/UMNO dh. konfem diorang dpt sponsor besar dri APNO. makin maju la bzns nasik kandar pasni. haha~

ISA Saturday, August 28, 2010 5:28:00 AM  

Incek Akim;

Banyak cerita lawak dalam tu. Tapi sayangnya ramai lagi peminat upin-ipin yeaaa...

Walaupun kedua-duanya cerita kartun.

Lang Saturday, August 28, 2010 6:36:00 AM  

salam bro,

perlembagaan amnoapko berkenaan definasi melayu akan ditambah nilaikan... syarat tambahan orang yang didefinasikan melayu:

1. boleh pakai kain pelikat
2. berasal dari benua india tapi muslim
3. boleh berbahasa melayu telo malabari
4. boleh makan lauk kari

ISA Saturday, August 28, 2010 6:57:00 AM  

Lang,

Yang nombor 4, lu makan tak...??? jawap dengan jujur.. hahaha..

Anonymous,  Saturday, August 28, 2010 1:33:00 PM  

umno berjuang berlandaskan sunnah?

Al-Quran?

KIMMA gabung ngn UMNO?

aku ingat dah lama dah KIMMA masuk UMNO..

huh?

Mahathir dulu KIMMA kan?

ye?

Anonymous,  Saturday, August 28, 2010 1:35:00 PM  

umno berjuang berlandaskan sunnah?

Al-Quran?

KIMMA gabung ngn UMNO?

aku ingat dah lama dah KIMMA masuk UMNO..

huh?

Mahathir dulu KIMMA kan?

ye?

Anonymous,  Saturday, August 28, 2010 1:36:00 PM  

umno berjuang berlandaskan sunnah?

Al-Quran?

KIMMA gabung ngn UMNO?

aku ingat dah lama dah KIMMA masuk UMNO..

huh?

Mahathir dulu KIMMA kan?

ye?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP