IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pengumuman Dari Raja Katak.

>> Monday, August 30, 2010


KUALA LUMPUR, 29 Ogos — Perkasa mahu undang-udang digubal bagi melarang bukan Islam daripada memasuki kawasan masjid dan surau meskipun tokoh agama berpandangan bahawa tidak salah bagi masyarakat bukan Muslim berbuat demikian. - MalaysianInsider.

Gua dah tak tau nak kata apa dengan katak sekoq ni, nak kata dia ni takda otak... di sahkan dia berotak, cuma dia takda akal jer.... sejibik macam apa...???? Ha... tak tau jawapannya... hahahaha....

Bila baca sepenuhnya dalam MalayianInsider tu, gua gelak guling2 pasal kebengapan seekor katak dari Pasir Mas nih..., nampak sangat kebodohan dan kedunguannya. Cuba lu orang kaitkan semua kata-katanya itu pada gambar di bawah ni...

Kononnya nak mempertahankan kesucian Islam, piiraaaahhh.... sekadar mempertahankan jelah..., mengimarahkan masjid selalu ke... katak ooiii...., ehhh... katak boleh masuk masjid ke...???

Ahh... mampuih pi la kat katak ni nak kata apa pun... sikit hari lagi mampuih kena lenyek kereta... senyap la tu....

Bermula dari esok, Masjid Negara akan menharamkan semua pelancong asing yang bukan beragama Islam dari memasuki Masjid... arahan ini di keluarkan oleh Raja Katak dari Negeri Pasir Mas... ha..ha..ha....

Apabila si bangang bersuara, maka nampaklah kebangangannya... BANGANG...

Tapikan... gua minat ayat Raja Katak ni... "Apa akan berlaku jika saya bercakap mengenai politik di kuil atau gereja? Orang Hindu tidak akan menyukai. Orang Kristian juga tidak akan menyukai,” kata beliau.

Muaaaakakakakakahhhhh.... pandai jugak katak buat lawak yeaaa...,  katak ni dah makan paracetamol ke belum....

4 IkutSukaLu...::

Lang Monday, August 30, 2010 4:24:00 AM  

salam bro,

resmi katak... walau pon dah dihambat sebab orang tak suka bunyi suaranya... ia tetap berbunyi juge lepas tu, malah dengan keadaan badannya dikembungkan... tak caya pi kacau katak yang tengah panggil katak betina..

Anonymous,  Monday, August 30, 2010 6:44:00 AM  

brahim... brahimmm, lu cuma bertaraf katak jamban, pegila bercakap pasal politik jamban lu tu kat mana mana hentian r&r plus yang bersepah. kat sana banyak mat indon& bangla nak dengar!!!!

Anonymous,  Monday, August 30, 2010 7:14:00 AM  

gua malu mengaku orang kelantan kerana saekor katak ni,

otaklunyai Monday, August 30, 2010 9:50:00 AM  

apa bila sang baghal berkata-kata... memang compom baghal nya. yg dia tu dok menipu dan menganiaya org yg menyokong dan memberinya tempat untuk bertanding dan menang tu tak bedosa plak yea... dah lah bodoh, sombong pulak tu... dah lah begitu nak menipu lagi... dasar keturunan A*J*NG & B**I... tak tau diuntong...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP