IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Noh Omar Jolok Sarang Tebuan.

>> Monday, August 16, 2010

Gua memang dah lama menyampah dengan menteri sekoq ni, berlagak baik macam malaikat tapi lari ikut pintu belakang, cabar sana cabar sini tapi dia sendiri pun tak betul. Kat bawah tu... ada cerita menarik pasal malaun sekoq ni... ntah betul atau tidak wallahuaklam, tapi kalau tak betul pasti ada penafian kan..., itulah orang tua2 dulu pernah berpesan, jangan sesukahati jer... nak jolok sarang tebuan, kan dah kena sengat..

Terbongkarnya nostalgia YB Noh Omar di Pulau Carey ketika menjadi guru tempoh hari adalah mengukuhkan cerita-cerita tabiat busuk YB Noh Omar ketika melancung ke luar negeri khususnya ke Medan,Hadyai dan beberapa tempat exotik di dalam dunia ini.

Perangai busuk dan buruk Noh Omar terserlah sejak dibangku sekolah. Noh Omar pernah disingkirkan daripada Sekolah Menengah Teknik,Kuantan kerana didapati bersikap kurang ajar terhadap pelajar junior. Kemudian ia dipindahkan ke Sekolah Menengah Teknik, Seremban sehingga SPM. SPM dapat gred 3 dan belajar di Aminuddin Baki sebelum belajar di Maktab Temenggong Ibrahim Johor.

Setelah berjaya menjadi YB ia sering membawa dan menghantar pengikutnya ke Medan,Jakarta,Puket dan Hadyai dan kadang-kadang ke London. Khususnya di Medan dia dan konco-konconya seperti Hj. Zulkernaini Anuar, Hj.Othman Ibrahim,Abd,Manan Ariffin, Hj.Shafie Asnawi,Mardi Sukir,Khir Ramli dan lain-lain berpoya-poya di pusat-pusat hiburan dangdut dan melanggani GRO.Mereka menari dangdut hingga pagi dan membawa GRO kebilik masing-masing.

Kisah-kisah aib mereka di Medan diceritakan sendiri oleh mereka yang tersebut apabila mereka pulang ke tanah air.Mereka bangga dan megah kerana boleh meniduri GRO-GRO dibilik hotel mewah di Medan atau Jakarta.

Hj.Zulkernaini dan Hj.Shafie menceritakan bagaimana GRO –GRO melayan mereka seperti raja dan mencuci kon*** mereka dengan air panas.Hj.Othman menceritakan layanan GRO yang sungguh istimewa dan lupa bini yang ditinggalkan.Mardi Sukir dan Khir Ramli mengakui tercungap-cungap kerana layanan hebat GRO Medan.

Gua rasa jijik pula nak bercerita kisah karut marut malaun yang bernama Noh Omar ni, lu orang sambung baca kat sini jelah.

Selain daripada itu, gua nak bertanya juga kepada Menteri KDN dan KPN, apa sudah jadi dengan kes adik kepada Noh Omar yang di cekup di Sabah atas kesalahan mengedar dadah. Dah masuk mahkamah belum..??? Apa keputusan hukumannya, kena hantar Simpang Renggam kah...? Kena Penjara seumur hidup kah..??? Kena gantung sampai mati kah...???


Atau kes itu senyap dan adiknya bebas setelah diselamatkan oleh abangnya yang berjawatan menteri kah.. kah... kah... kah.... kah.... ????

Namanya Jusnaidi Omar dituduh mengedar 1.011kg kanabis mengikut Seksyen 39B (1) (a) Akta Dadah Berbahaya yang membawa hukuman mati mandatori jika sabit kesalahan. Dia juga menghadapi hukuman penjara sehingga lima tahun dan sembilan sebatan rotan, jika didapati bersalah terhadap pertuduhan kedua iaitu memiliki 23.98g syabu.


Kalau ikutkan dari hasil tangkapan, wajib di jatuhkan hukuman mandatori gantung sampai mampus, tapi kalau dah adik menteri... mungkin ada sikit sebanyak budi bicara, cerita belakang lorong kot... kih..kih..kih... kalau orang biasa2... dah lama padam beb... perghhh... macam haramjadah jer... bunyinya kan...???

Kepada rakyat Selangor, khususnya penyokong serta ahli parti umnoApco yahudi laknatullah yang setia dan totok karat biru dan merah, lu orang sudah kenal kan...??? Siapa Noh Omar sebenarnya, macam ni punya makhluk yang lu orang nak angkat jadi pemimpin... di angkat pula jadi menteri..??? hahaha... buta kayu betullah lu orang semua.

Sebab tu mantan presiden lu orang pernah cakap dan lu orang masih bebal dan bodoh mengalahkan lembu, mantan presiden lu orang pernah cakapkan dulu "Jika di letakkan tunggul kayu sekalipun ahli atau penyokong umnoApco pasti akan pangkah juga" ha..ha..ha... itulah level mentaliti lu orang, ada akai letak kat tumit kaki.

1 IkutSukaLu...::

joecharlie Monday, August 16, 2010 11:08:00 AM  

UMAT ISLAM DI SHAH ALAM:
website Gereja Grace BM Shah Alam bertajuk "Kenapa Kita Berada Di Shah Alam". Isi kandungan kata-katanya boleh anda baca dibawah ini dan sedikit sebanyak ianya juga boleh menjawab persoalan yang dibangkitkan oleh saudara saya darulehsantoday.blogspot.com "Kenapa Di Shah Alam?"...bacalah..dan fikirkanlah dengan sewajarnya...


"KENAPA KITA BERADA DISHAH ALAM?


Oleh: Pastor Joseph Marcose


Sepanjang minggu lalu, satu hal yang renungkan ialah kenapa Tuhan letakkan kita di Shah Alam? Yang pasti ianya bukan secara kebetulan mahupun kerana keinginan sendiri. Tentunya adalah satu rencana Tuhan untuk kita semua.


Saya sedar bahawa Tuhan meletakkan hal ini dalam hati saya supaya saya dan para pemimpin menyediakan satu penyataan atau statement tentang tujuan kewujudan kita di Shah Alam. Nah, apabila saya mula berfikir kearah itu dengan serta merta saya menerima jawapan bagi persoalan ini.


Adanya Sidang BM Gereja Grace di Shah Alam adalah:-


Untuk menjadi Gereja yang melaksanakan Amanat Agung dengan MEMBERITAKAN Injil KEPADA SETIAP BANGSA yang ada disekitar kita,


Untuk menjadi Jemaat yang bertumbuh secara rohani DIUBAH dan diberi kuasa oleh Roh Kudus serta menjadi PEMBACA DAN PELAKU firmannya,


Untuk menjadi Gereja yang berdoa sehingga SETIAP KUBU SETAN diruntuhkan dan SHAH ALAM serta kawasan sekitarnya menjalani LAWATAN TUHAN yang DASYAT, dan,


Untuk menjadi Kristian yang saling mengasihi sesama kita, mengasihi jiran serta masyarakat disekeliling kita.


Saudaraku, GEREJA KITA MEMPUNYAI SATU PANGGILAN KHUSUS DI KOTA SHAH ALAM ini.


Bagi manusia sesuatu itu mungkin mustahil tetapi bagi Tuhan tidak ada yang mustahil. Saya percaya dan yakin IKLIM KEROHANIAN di SHAH ALAM akan BERUBAH dalam sedikit waktu lagi.


Sementara menunggu marilah kita tekun berdoa, rajin membaca firman dan menjadi saksi mengenai kebesaran. Saudaraku, cara hidup kita juga satu kesaktian.


Selamat beribadah dan Tuhan memberkati.


Pastor Joseph Marcose"

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP