IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Melayu Ketagihan Seks... Keraaajaan Pulak Bangang...!!!!

>> Sunday, August 08, 2010

Ini adalah sinambungan dari n3 "Sekolah HIV", jelik dan teramat jelik sekali apabila bangsa melayu masih menjuarai kedudukan teratas dalam perkara2 negatif. Bikin malu kaum jer... cisss hampeh betul...

Para pemimpin dalam keraaaajaan pula hanya tahu bercakap tapi tak serupa bikin, melalak... memekik.. melolong... bercakap memartabatkan bangsa melayu, terutamanya si umnoApco dan Perkasa... yang dua ni memang celaka besar gua cakap lu.. bercakap untuk meraih kepentingan politik saja. Tahap penyelesaiannya... kosong... infiniti.... habuk pun tarak dan malahannya semakin menjadi-jadi pula.

Jangan contohi akhlak seperti dalam gambar tersebut....

Jadi apakah bentuk penyelesaian yang boleh di ambil oleh keraaajaan dalam memulihkan akhlak serta membendung gejala tidak sihat ini terhadap kaum melayu???

Apatah lagi dengan mentaliti kebanyakkan orang2 melayu ini yang obses (taksub) terutama sekali apabila berbicara soal SEKS.... perghhh... orang melayu lah yang paling handal... sebutkan saja apa jenis barangan yang diperlukan... ke lubuk puaka pun orang melayu sanggup mencari...

Tidak keterlaluan jika gua mengatakan ini semuanya berpunca dari BUDAYA TONGKAT ALI. Kebanyakkan orang Melayu ini jika bersembang di kedai kopi, di pejabat baik lelaki mahupun wanitanya, sesama jiran tidak kira tua muda dalam gurauan pasti terselit perkara2 lucah, asyik fikir benda dalam kain - pagi, petang, siang dan malam. Ada sesiapa yang berani menafikan apa yang gua perkatakan ini...???

Dalam pada itu pula, dalam akhbar, telivisyen, radio, laman internet.. oppsss... dalam blog2 pun ada juga menyiarkan iklan segala jenis mak nenek seperti tongkat ali, kacip fatimah, manjakani, minyak lintah, nak besar nak tegang, nak sempit, nak pelbagai macam lagi. Ada juga yang buat banner, lekat di tiang2 elektrik dan kat pasaraya, bersepah-sepah jika di lihat.. dalam ertikata lainnya mempromosi ubat2 ransangan seks.

Melayu2 jenis ini sudah termasuk dalam ketegori kes penyakit OBSESSION. Dalam terma agama ialah TAKZUB. Istilah yang jarang2 orang gunakan ialah KETAGIHAN SEKS sebabnya ramai yang tak mahu mengaku mereka2 itu dalam kategori Ketagihan Seks yang kronik, maklumlah orang Melayu sememangnya terkenal dengan sifat pemalu, tetapi dalam hal2 negatif sifat malu itu boleh letak tepi dulu.... ha..ha..ha... jenis malu tak kena pada tempat...

Gua ambil contoh paling mudah seperti apabila tiba hari Khamis malam Jumaat, mentaliti orang melayu ni... bukan terfikir untuk berzikir dan mengandakan ibadat tetapi berfikir dan berbicara untuk benda/perkara dalam kain. Sedangkan kalau malam Jumaat jatuh pada 13, 14 dan 15hb Islam, bersetubuh menjadi makruh kerana dilarang oleh Nabi Muhammad SAW (kenapa...? lu orang carilah sendiri sebabnya...)

Ada juga sesetengah melayu ini apabila melancong (travel) ke luar negeri atau negara, membuak-buak nafsu nak tawaf kawasan Red Light District. He..he..he... ramai lelaki melayu yang sebegini... terutamanya yang kaki Bangkok dan Haadyai.... ha..ha..ha... lepas tu bawak balik penyakit bagi kat bini di rumah... bodoh punya melayu yang spesis ini.

Secara ringkasnya, apabila orang-orang dewasa sibuk bercerita dan memaparkan kisah hebat dan sedih berkaitan ketagihan seks mereka ke khalayak umum di merata-rata tempat, akibatnya :
  • anak-anak yang sedang membesar pun terpengaruh dan atas naluri ingin tahu mereka pun nak cuba jugak, best atau tidak apa yang diperkatakan itu.
  • apalagi kepada remaja yang sedang meningkat naik, di mana hormon gatal mereka sedang membuak2, mereka pun suka nak test jugak.. nak pula yang sudah pandai I love You, You love Me... kesudahannya pasangan masing2 jadi bahan experiments... ringan2 dulu beb... lepas tuuuuu... three la jawapannya.... kah..kah..kah....
  • apatah lagi kepada yang belum berkemampuan untuk bernikah, hajat nak nikah, duit tak cukup, mak bapak aweks tak setuju dan bla..bla..bla... sang roket atau sang apam dah gatal mengila... akibatnya... lu orang sendiri pun boleh bayangkan....
Dari budaya KETAGIHAN SEKS ini, maka berpuncalah kepada budaya:
  • Seks Rambang - bermula dari perbuatan ini maka terjadinya...
  • Zina - dengan harapan dapat kahwin free... kalau tak dapat... natijahnya...
  • Buang anak
  • Bunuh anak
  • Ratusan ribu anak zina terhasil.... (nanti boleh bagi kepada Shahrizat... ha..ha..ha...)
Jika individu yang melakukannya jenis tak tahu menjaga kebersihan dan selalu bertukar2 pasangan, seperti juara melayu jenis penagih, mat rempit, bohsia bohjan dan yang seangkatan dengannya, maka implikasi seterusnya dengan mengundang penyakit seks seperti:

HIV, Hepatitis C, Herpes Simplex, Siphilis, Gonorrhea dan Cancer Cervix dari bakteria HPV (human papilloma virus ).



Dari implikasi di atas, maka keraaajaan secara mudah dan berotak singkat dengan ide bangang dari seorang Ketua Menterinya dan di sokong pula oleh Ketua Puteri umnoApco bersetuju untuk menubuhkan sekolah untuk remaja/murid  yang termengandung akibat gejala2 yang gua sebutkan di atas tadi.
 
Kesimpulannya, segala isu berkaitan keruntuhan akhlak muda mudi melayu dan penyakit dari aktiviti seks rambang yang sedang menyerang masyarakat Melayu ini berpunca dari siapa???
Nak kompelin kepada siapa..??? Nak kompelin kat keraaajaan... macam kat bawah ni jelah...

ha..ha..ha....

6 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Sunday, August 08, 2010 4:36:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir rahim
Bro ISA
Semenjak dua menjak ni , lu asyik marah n cerita pasal "SEX" je! Kenapa ye? Lu ada masaalah sex ke?

ISA Sunday, August 08, 2010 8:15:00 PM  

hj jamaludin,

kalau gua katakan lu sengal... marah pulak...

Masalah melayu temasik dah settle belum..???

Yang gua marahkan sekarang ni, apabila pemimpin memekak pasal melayu, tetapi penyelesaiannya takda..

Aklhlak remaja melayu makin lama makin parah lu tau tak... apa lu tak baca akhbar ke... setiap hari pasti ada kes rogol, khalwat, buang anak, bunuh anak... dan lain2 lagi..

Lu tak peka persekitaran atau lu hidup dalam tempurung lu sendiri..., jangan asyik fikirkan janda limah jer...

Unknown Sunday, August 08, 2010 8:55:00 PM  

hehehe..Men-layu perlu tongkat? Ali pada tongkat, Ali yg mana 1 ni?

Ubat kuat tegang, besar panjang dikatakan supplemen. Paling laris dlm pasaran Men-layu. Pastu masalah lain timbul bila air sentiasa naik penuh kepala. Dah tercacak mana nak ditala? Yg tua yg muda dah kuat sangat mula la ligat cari kawan baru /mangsa.

Ubat cantik, toning, ubat tegang & rapat...dsb.. untuk mak-mak, makcik-makcik, janda berhias. Anak dara yg dah dekat nak nikah tu tak apa la, tak kisah la. Bila mak berhias, mengurus badan ramping kalah anak dara, laki Men-layu mana tak menyirap darah ke kepala??? Pastu sapa pun tak kira halal haram dah...Bini orang, pun layan.

Tambah masalah? Entah lah.

ISA Sunday, August 08, 2010 9:25:00 PM  

Hanz Newman,

Nampaknya lu peka dengan masalah semasa, tak seperti Hj. Jamaludin..

ha..ha..ha..

CodeNameSomaliPirate Sunday, August 08, 2010 10:40:00 PM  

Salam Bro,

Maaf cakap. Ikut pemerhatian wa iklan seks, ubat kuat ni paling banyak diiklankan didalam blog-blog PR terutamanya blog-blog pro PAS termasuklah dalam Harakah. Tak caya check la....

ISA Sunday, August 08, 2010 11:10:00 PM  

Somali Pirate,

Gua tak nafikan... memang betul pun... kalau di sebutkan nanti ada pulak yang melantun2 marahnya...

kah..kah..kah....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP