IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Malaun Gila Seks : Blogger PR.

>> Friday, August 13, 2010



Maaf, tajuk 2 dalam 1.
(Wajib bagitau maksud tajuk, takut ada mana2 bingai yang tak faham, spesis bodoh sombong sekolah tak habis, nanti ada pula yang di bacanya gua tulis "Blogger PR Gila Seks" baru tak ketahuan jadinya... kah.. kah.. kah...)

Malaun Gila Seks;
Buat sementara waktu gua terpaksa "moderate comments" (tapis semua komen) dalam blog ini.

Ini di sebabkan sejak semalam, adanya malaun atau jibauk yang mengunakan "Tanpa Nama/Anonymous" telah meninggalkan komen yang berupa link ke laman seks/porno. Setakat ini sudah hampir 30 lebih komen yang terpaksa gua delete (padamkan).

Kepada malaun gila seks terbabit, gua ingin berpesan... ghentikanlah buat kerja bodoh tu. Kalau dah gatal sangat berkehendakan benda tu... kalau berkemampuan cepat2 bernikah. Kalau belum berkemampuan cerita elok2 dengan mak bapak lu minta diorang nikahkan lu secepat mungkin, kalau mak bapak pun takda (sebab buat komen mengunakan Tanpa Nama/Anonymous, maknanya anak yang tiada mak bapak laaa...), pergi jumpa Ali Rostam... dia boleh carikan pasangan untuk lu.

Elakkan perkara2 negatif yang membawa kepada kerosakan diri dan minda. Kalau tak boleh hormati diri sendiri, cubalah hormati bulan Ramadhan yang mulia ini, bulan untuk membuat kebajikan, bulan untuk meningkatkan ibadah, bulan untuk menginsafi diri dan bulan yang penuh kebaikkan.

Gua pun tak tau nak cakap apa lagi dengan manusia yang spesis sebegini, macam2 kerenah dan mehnah manusia dalam dunia ni... pelbagai ragam, ada yang gila seks, ada yang kaki fitnah, yang berperangai macam patih kerma wijaya, yang kaki ampu tak bertempat, yang spesis SB saja2 nak provoke blog orang pun ada juga sengaja nak buat kucar kacir dan melaga-lagakan sesama blogger... perghhh... banyak lagilah...

Kepada malaun Tanpa Nama makhluk perosak tu... lagi sekali gua nasihatkan ghentikan kerja bodoh yang tak bermanfaat tu..

Blogger PR;(Ingatlah umnoApco Selangor sedang desperate gilerrrr...., jangan di layan...)
Dan kepada blogger2 PR di Selangor, yang mendapat tawaran dari YB umnoApco untuk berubah angin dan menghentam PR... tetaplah dalam perjuangan kalian semua... walau sebanyak mana wang yang dijanjikan ianya tidak boleh mengubah maruah seorang pejuang yang menuntut keadilan dari sang penguasa yang rakus. Ingat... umnoAPco Selangor tengah gilababi terdesak hingga sanggup himpit blogger PR dengan menjanjikan bayaran lumayan..., jadi tak perlulah kelabu mata dengan umpan wang ringgit diorang tu.... say go to hell with their offer... kah..kah..kah....

Kepada kepimpinan PR pula, lu orang jangan besar kepala apabila kebanyakkan blogger yang pro PR dengan inisiatif sendiri membantu perjuangan lu orang semua, tak semuanya yang lu orang buat tu nampak betul... ada kalanya lu orang pun perlu kena ketuk supaya kembali kepada asas dan matlamat perjuangan sebenar.

Dan jangan lupa untuk membayar gaji kepada blogger2 belaan lu orang, sebab diorang pun ada anak bini yang perlu di beri makan.... ha..ha..ha.... sendiri mau ingatlah.....

Bagi gua pula, gua tetap gua.... seorang rakyat biasa yang menuntut dan memperjuangkan hak gua dan generasi gua sebagai warganegara Malaysia. Yang pasti tumbangkan dan mampuskan umnoApco dulu... tukar keraaaajaan Barisan Nasional yang sedia ada ini terlebih dahulu, selepas itu lain-lain hal kita cerita kemudian....

ha..ha..ha....

11 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Friday, August 13, 2010 12:25:00 PM  

ada jugak Blogger PR yg rendah nilai diri nya di bulam Ramadan ni,,,, !!!

author faethal Friday, August 13, 2010 6:00:00 PM  

Betul2...
Yang Penting!
Tukar KERAJAAN dulu...

Warta 365 Friday, August 13, 2010 11:45:00 PM  

salam ramadhan bro,

wkahkahakahkhaa..

Isa Saturday, August 14, 2010 12:45:00 AM  

Pak Oncu,

Nilai diri mereka belum rendah lagi bro... selagi belum terima tawaran tersebut.

Mereka2 itu masih dalam dilemma, antara kesetiaan dan kebutuhan wang ringgit.

Doakan semoga teguh pendirian mereka terhadap perjuangan selama ini.

Isa Saturday, August 14, 2010 12:46:00 AM  

author faethal,

ha..ha..ha.. ada jugak yang faham maksud gua....

cayalah bro..

Isa Saturday, August 14, 2010 12:47:00 AM  

Warta 365,

W'Salam bro, ha..ha..ha... apasal gua pun ikut gelak sama...

ehhh.. kenapa lu gelak arr...

jantan ibnu jantan,  Saturday, August 14, 2010 12:48:00 AM  

klu dah kuat seks tu....kawin aje le....saeu ke.,.dua ke...tiga ke...atau empat....kesian juga ...kan ke sekarang ni ramai anak anak dara yg terlepas pandang...nanti klu bangla kebas lu org marah pulak....klu yg pi lombok...lu org bising2 pulak/.////mcm gua sekarang dah dua bro/.////..rasa rasa nak masuk tiga ni....dlm proses pertimbangan kahkahkah....amin

Isa Saturday, August 14, 2010 12:55:00 AM  

ibnu jantan,

bertepatan dengan nama, lu memang jantan bro...

tapi biarlah adil bro... ha..ha..ha...

Warta 365 Saturday, August 14, 2010 12:58:00 AM  

salam, saja gua gelak dengan ayat blogger belaaan..iskk...rasa cam lembu ternak plak..wkhakahaka..

jantan ibnu jantan,  Saturday, August 14, 2010 11:01:00 AM  

lu tau tak bro...org jantan ramai mati isap dadah,kena aids,mati merempit,mati racing kereta,yg mati pucuk....kahkahkah....lembik tu....yg jadi maknyah pulak berapa punya RAMAI DAHHHHHH....yg takde hasiul nak bebini pulak berapa punya ramai....jadi ramai le pulak anakdara yg tak belaki....kahkahkah kesian pulak klu takde jantan2 yg naqk bebini dua ke...tiga ke....empat....lu bro isa....empat bini ke.....pasal adil tu....lu kawin dulu le...baru tahu bab adil ke ...tak ke....ada berani klu...sendiri tanggong...kahkahkah....

jin pakai toncit,  Saturday, August 14, 2010 11:03:00 AM  

ewah ewah gua betul tabik sama lu jantan anak jantan

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP