IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lawak Bodoh Bangang Petai dan Sprm.

>> Wednesday, August 11, 2010

Gua perhatikan semakin lama semakin bangang pulak ahli2 perundangan dan penguatkuasa di Malaysia ni. Apakah diorang tiada rasa malu pada diri sendiri mahupun kepada Pencipta mereka. Di manakah kemaluan mereka semua, sehinggakan sanggup memperbodohkan diri sendiri demi melindungi kroni2 mereka...

Contohnya seperti cerita lawak bodoh yang di sampaikan oleh si Gani Pak Tail (notis bunuh diri TBH) ntah apa bangang punya cerita ramayana yang cuba dilakonkan sekarang ni, dan dia ingat macam nak kelentong budak tadika agaknya... (elok di desak supaya letak jawatan, tak pun satu malaysia doakan supaya dia di timpa kecelakaan sebab banyak sangat kerja2 kotor dan penipuannya) macam ni punya haramjadah tidak layak menjadi Peguam Negara dan menjaga institusi perundangan negara.



Lagi satu cerita lawak bodoh bangsat lagi membangsatkan rakyat malaysia ialah, kenyataan dari  pengarah sprm bahawa sprm berjaya merekodkan suapan tertinggi sebanyak RM35 ribu setakat bulan ogos, padahal statistik menganggarkan negara kerugian hampir RM10 bilion setahun angkara rasuah dan salah laku yang berkaitan dengannya.

Dah tu pulak sibuk baru2 ini kononnya sprm akan mengunakan teori peperangan sun tzu dalam memerangi rasuah... ha..ha..ha..., ntah apa punya sial la... malaysia melantik keparat2 macam nih sebagai frontliner dalam sistem penguatkuasaan negara. Kerja macam sial... propaganda saja lebih..., just talk..talk...talk.... but no actions... WTF...

Gua ingat nak slowdown maki hamun puak2 keparat makan gaji buta dari hasil cukai rakyat yang pandai bercakap tapi kerja lebih mementingkan kaum kerabat daripada parti haramjadah umnoApco, tapi tak boleh beb.... sebabnya diorang lagi mengambil kesempatan untuk membodohkan rakyat dalam bulan yang mulia ini.

3 IkutSukaLu...::

Pak Oncu Wednesday, August 11, 2010 7:38:00 PM  

Isa,,, selamat berbuka pose,,, den berbuka dgn tau fu fa buek sendiri,,, ok tentang mangkok jamban (gani petai tu gua doa kan dia akan di timpa bla yg amat dasyat,,,,,,,,,,dia ada masa 40 ari untuk letak jawatan, jika tak dia akn menerima aib yg maha hebat dari TUHAN gua ,,, !!!!!!!!!!

baginda® Wednesday, August 11, 2010 9:52:00 PM  

stendet umngok...

kalau kelmarin takde PR kat parlimen ingat kes nih terus tutup kut... kahkahkah

warta 365,  Thursday, August 12, 2010 12:01:00 AM  

salam ramadhan,
selamat berpuasa kepada semua.

aaa, betul, ntah surat apa depa reka pulak pasal kes TBH. gua rasa, lepas ni kesimpulannya, polis,sprm akan tutup kes TBH mati sebab TBH bunuh diri / jumpa nota bunuh diri TBH

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP