IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lawak Bodoh 2..!!!! "Wira Bangsa Melayu"

>> Monday, August 09, 2010

Maaf....!!!!

"Bintang Kuasa Melayu Jati" dan "Wira Bangsa" - baca kat sini.
Siapa yang menyampaikan Anugerah tersebut...??? Pasti Sultan2 dan Raja2 gelak guling2 baca berita nih....

Tapi kalau dah puak2 umnoApco yang syok sendiri, dah iktirafkan yang ini sebagai "Wira Bangsa Melayu" seperti yang di beritakan, nak buat macam manakan.... hanya jadi "Wira" dalam gerombolan diorang jelah, masuk bakul sendiri angkat.... bukannya menjadi "Wira" dalam linkungan rakyat.... ha..ha..ha... berapa tebal make-up kat muka malaun2 ni semua.... kah..kah..kah.... pasal tu gua katakan ianya sekadar Lawak Bodoh....!!!.

Dan lu orang semua jangan salah faham pulak.... jika di ikutkan dari sudut populariti "wira-wira" yang mendapat perhatian rakyat seperti dibawah ini, yang sebetul dan selayaknya bergelar "Wira Bangsa Melayu", lu orang semua jangan kasi jatuh kemaluan dia dan dia...

Apalah kelebihan yang ada pada mamat kat atas tu.... jika di bandingkan dengan dua ekoq "Wira" di bawah ni... yang lagi hebat dan bergaya.... kah..kah..kah....


Dua ekoq "Wira Bangsa Melayu" ini sedang berebut tempat siapakah yang akan menjadi "Juara Wira Bangsa Melayu" yang sebenarnya.

"Wira Bangsa Melayu" - Nama omputih campur melayunya ialah - SuperPerkasa.

Kuasa luarbiasanya adalah melompat, bercakap macam orang hilang akal dan syok sendiri. Kelebihannya ialah mengigit apa saja yang di temui. Kuasa uniknya ialah mengadu domba dan menghasut isu perkauman.

"Wira Bangsa Melayu" - Dalam bahasa omputihnya - Superfool.

Kelebihan luarbiasanya - handal buat kopi/teh, spender yang di pakai tu... tunang tolong basuh, suka buat skandal dan mempunyai dua keunikkan superpower paling luar biasa yang tiada tandingannya ialah menahan Air Mani dalam Lubang jubor selama 2 hari dan membodohkan orang ramai serta dirinya sendiri, tepat dengan gelaran Superfool yang disandang olehnya.

Ini yang membuatkan semua Wira-Wira yang lain bengang dan tak boleh blah..... dengan superfool sekoq ni....

Jadi... siapakah "Wira Bangsa Melayu" pilihan lu orang.....????

6 IkutSukaLu...::

opisboi Monday, August 09, 2010 8:10:00 AM  

-whooiittt bro isa, lu jgnlah buat lawak pagi2 ini , wa baru nak belajar tahan tak nak berak macam sayfool dah terkencit-kincit dah..kahkahkah superFOOL, superKATAK, and last sekali BELADIFOOL

Yong Monday, August 09, 2010 8:35:00 AM  

Yob,

Ropa 2 mamak (ooppss...mamat) kat gambor ateh sekali tu macam baru turun kape (kapal) dari malabar je. Betoi ke demer ni Melayu?

Pak Oncu Monday, August 09, 2010 9:13:00 AM  

Isa,,, betul ke mereka MElayu ??? muka mereka macam mamak tongkang je !!!!! macam mana leh ngaku MElayu ???

Abang Chot,  Monday, August 09, 2010 10:31:00 AM  

Rasa nak tegelak pun ada , nak temuntah pun adaaa...adoiii bro Isa jangan dok posting N3 lagu ni laggiii time puasa nantii...

kaakkaaaa..kaakkakaka,,, uwekkkkk....ngaa

hj jamaludin,  Monday, August 09, 2010 10:41:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro ISA
Apa apa pun mereka telah menunjukkan kejantanan mereka yg sentiasa selaras berhendakkan keMelayuan tanpa sedikit pun rasa kemaluan.
Bagi Gua , Gua salute kepada "Wira Bangsa Melayu","Super Perkasa" ,"SuperFool" ,"SuperLanun Somali,kerana berani menunjukkan kejantanan mereka tanpa rasa kemaluan............
Mereka semua ni boleh tubuh Parti WTF.

Maey Monday, August 09, 2010 11:22:00 AM  

hahaha...lawak gila kentang nih...!! melayu ker???

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP