IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kerana Wang, Semua Tembelang Pecah.. kah..kah..kah...

>> Thursday, August 05, 2010

Duit punya pasal..., segala tembelang kejelikkan pemimpin umnoApco semuanya terbarai... hahaha...

Boleh baca segala macam cerita kisah kejelikkan perangai pemimpin umno di sini, isi kandungan n3 tersebut tidak penting, biarlah mereka selesaikan sesama mereka, cuma mesejnya sangat jelas... betapa teruknya perangai segelintir puak2 umnoApco ini. Lu orang baca setiap isi dari ruangan komennya... ha..ha..ha... itulah rupa sebenar umnoApco...

Andai kata, cerita berkaitan jijik dan jeliknya perangai pemimpin umnoApco yahudi laknatullah ini di siarkan oleh blogger PR, ianya akan dikatakan sebagai fitnah.

Tetapi cerita ini adalah dari puak2 umnoApco sendiri, jadi lu orang sendiri nilaikanlah dan fikirkanlah perlukah umnoApco/BeEnd di sambung kontrak mereka dalam PRU-13 nanti. Bagi gua... sudah tidak perlu lagi... cantas saja kontrak mereka dan campakkan ke Segitiga Bermuda... biar diorang tinggal bersama di istana kawan diorang di sana.

Secara peribadi, gua akan berikan peluang kepada PR untuk melangkah ke Putrajaya sekurang-kurangnya selama 2 penggal. Suatu tempoh yang panjang... sebab gua seorang yang baik hati... kah..kah..kah...

Untuk penggal pertama bagi peluang mencuci daki najis dan noda yang di tinggalkan oleh umnoApco/BeEnd selama 54 tahun memerintah di samping meningkatkan ekonomi Malaysia. Penggal kedua... bagi mengotakan segala janji2 kepada rakyat dengan pemerintahan Kerajaan yang telus dan tulus sebagai negara berkebajikan dan melaksanakan syiar Islamiah dan lain2 nya.

He..he..he... takanlah dalam tempoh 10 tahun tak boleh buat kot.... kalau macam tu... sendiri mau ingatlah...

p/s: Hari ini gua sarapan pagi di Restoran Jejantas Sungai Buloh, makan tengahari di Nasi Kandar LineClear Penang, minum petang sambil posting n3 ini di Bandar Baru Kulim, makan malam di Ipoh... tidur di rumah Selangor... perghhh...

9 IkutSukaLu...::

kakcik Thursday, August 05, 2010 5:41:00 PM  

Salam ISA..

jauh berjalan tu. Tak singgah kat rumah Hj Jamaluddin sekali ke? (Kat Singapura kan?)

Isa Thursday, August 05, 2010 5:55:00 PM  

Salam Kakcik,

Urusan kerja kakcik.. ada appoinment di penang, rezeki jangan di tolak... walau susah payah macam mana sekalipun.

Haji Jamaludin tu orang Temasik, sebelah selatan... kalau dia jemput ke rumah dia pun saya tak nak pergi...

Nanti di racunnya saya, dia memang berdengki jer.. dengan saya, takut saya rebut Janda Limah hahaha... (jangan marah yeaaa haji jamaludin.. )

AzamDin Thursday, August 05, 2010 6:46:00 PM  

Assalamualaikum bro..lamo den tak baco blog wa ang..

ahahahahahaha

hidup lg ke hj jamaluddin jarjis tu??

aku ingat dah kena gantung sbb meraba....

errr...alah...blog unspanau tu dah tk de modal dah...........diorang modal diorang kes liwat anwar je..

kan kes tangguh..tengok la betapa mengamuk nye diorang...baik bf saiful dan mereka2 yang memegang serta menjulang banner saiful..

saiful ni leh jadi PM kan bro??

ehehehehe

baginda® Thursday, August 05, 2010 6:48:00 PM  

oooOOo
padan la pepagi habaq beracing ngan cayene.... travel rupenye... ingat kan salah atr msg tadi... huuhu

selamat sampai jelah hendaknye...

hj jamaludin,  Thursday, August 05, 2010 8:42:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro ISA
Lu yakin ke? Pakatan Rakyat melangkah ke Putrajaya atas alasan lu, lu seorang yg baik hati?
1)Pakatan Rakyat di Perak hanya mampu bertahan hampir 11 bulan je sebabnya mudah diperbodoh bodohkan oleh puak2 UMNOBN dari segi perundangan dan melacur dikira sedekah.
2)Pakatan Rakyat di Selangor la ni tengah terkapai kapai hampir di lemaskan oleh puak UMNOBN dan sering merunggut siang dan malam kerana puak UMNOBN tinggalkan najis yg kohok gila nak dicuci. Pakatan Rakyat tak reti nak cuci najis dan daki perninggalan UMNOBN. Paling sial Kepala Surat pun orang boleh copyright untuk dapatkan projek.Yang paling sedih TB Hock mati tanpa bersebab.Dengan ahli majlis (TEE dari DAP) boleh main silap mata(bagi projek kat kroni) dengan Pentakbiran Pakatan Rakyat.
3)Pakatan Rakyat di Kedah pun bagaikan telur diHujung Tanduk Lembu (dari Selangor).Tiada sefahaman dengan ADUN ADUNNYA. MB Kedah sibuk dgn raja siap boleh guna jet di raja dan sibuk main golf.Tiada nampak apa apa pembaharuan , la pentakbiran di Kedah hanya sambung kerja peninggalan UMNOBN.ADUN ADUN PAS sibuk berceramah sahaja???????????
4) Pakatan Rakyat di Penang pun 2 X 5 hampir hancur dikerjakan oleh MCA/GERAKAN/UMNOBN, isu perumahan orang orang Melayu tiada penyelesaian. TKM da dua kali tukar tapi tak begitu efektif orang yg memegang jawatan TKM oleh orang Melayu.
5)Kelantan :- OK walaupun slow. TGNA amalkan Slogan BIAR LAMBAT ASAL BERKAT .
Bro ISA , gua harap impian lu dikurnakan Allah SWT. Bagi gua hanya lu saja yg tahu erti maksud gua. gua tengok tiada Pemimpin atau ahli PR sanggup mendaki gunung , merenang lautan api. mengengam bara api.Bro Isa tepuk dada lu bro mungkin lu akan sedar! Gua tak suka tengok lu sedih dengan perangai perangai ADUN,AP,MB Pakatan Rakyat.

noor afzan Thursday, August 05, 2010 10:09:00 PM  

10 tahun sepatutnya lebih dari cukup.
haha~

CodeNameSomaliPirate Thursday, August 05, 2010 10:12:00 PM  

Hj J,

Lu sinkaporean hah!. Berani lu komen hal malaysia?

Wa dengar ada wartawan negeri lu kena tangkap sikit pasal ambil gambar banjir je..... Wa tangkap gambar pun salah ka?

hj jamaludin,  Thursday, August 05, 2010 10:37:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Hei! Lanun Somali
Tu dulu Gua orang SINGA PORE la ni da tukar citizen ship kerana terpikat kat Janda Limah yg tinggal kat Negeri Perak ( Pak Long Din betul ke tekaan Gua ni)
Pasal juru gambar tu , memang patut kena tangkap , bukan tangkap air banjir , dia buat skording gambar perempuan yg kena hujan

CodeNameSomaliPirate Thursday, August 05, 2010 10:56:00 PM  

He He He

Lu pandai buat lawak le ji....

Lu tengok apek jahit kasut dalam filem Ali Baba Bujang Lapok tu pun dah dapat local citizenship, tapi dia tarak bising-bising!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP