IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kerajaan Negeri Selangor Lembab..!!!

>> Tuesday, August 03, 2010

Gua baca secara positif, dan fikirkannya dari sudut pandangan sebagai rakyat. Bukannya sebagai Pak Angguk dan pencacai secara membuta tuli..., di bawah ini adalah komen yang di petik dari sini.

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim

Bro ISA

Dulu sibuk dan konfiden nak tawan Negeri Selangor dari kuku besi Barisan Nasional (BN). Berbagai bagai janji manis dalam manifesto Pakatan Rakyat jika dapat tawan Negeri Selangor. Tapi sejak dua menjak la ni berbagai runggutan diluahkan oleh Pemimpin Pemimpin Pakatan Rakyat bila berdepan dengan masalah yang ditinggalkan oleh Barisan Nasional.

Hello Bro Isa, rakyat Negeri Selangor mungkin sekarang ini dah mula FEDUP dengan alasan-alasan bodoh yang diwartakan oleh pemimpin pemimpin Pakatan Rakyat terutama PKR termasuk Menteri Besar Selangor Khalid Ibrahim bila menghadapi masalah yang di tinggalkan oleh Barisan Nasional. Seolah-olah tiada penyelesaian untuk mengatasi masalah yang ditinggalkan oleh BN. Bila timbul sahaja masalah, para pemimpin Pakatan Rakyat akan salahkan pemerintah yang terdahulu. Asyik-asyik salahkan pemimpin yang terdahulu.

Hello... Bro, semua rakyat Negeri Selangor memang tahu yang Barisan Nasional tak pandai takbir Negeri Selangor itu pasal Rakyat Negeri Selangor tukar kerajaan. Rakyat Negeri Selangor hanya menuntut janji-janji manifesto yang dijanjikan oleh Pemimpin Pemimpin Pakatan Rakyat.

They don't give a damn. To them past is past. We want as what you promised us, that's all.

Gua rasakan MB Selangor pun dah mula masuk geng......WTF.

Di Kelantan PAS ambil alih pemerintahan dari BN selama 22 tahun, tak heboh macam Negeri Selangor. TGNA hanya bekerja keras untuk rakyat Negeri Kelantan walaupun di TEKAN gila oleh Kerajaan Pusat. Tapi tak kecoh salahkan orang itu atau orang ini. Kenapa tiada runggutan dari TGNA bila berdepan dengan masaalah. Gua rasa TGNA ikut teori "Went there is a wheelchair,there is a way for Karpal Singh to move around in Malaysia Boleh".

Hello Haji Jamaludin,

Dari suara beberapa pegawai/kakitangan kerajaan negeri yang gua sembang gebang beberapa hari lepas diorang bersetuju dengan pendekatan yang di ambil oleh kerajaan negeri sekarang ini, mungkin apa yang boleh di pertikaikan di sini adalah penyelarasan dan perlaksanaan kerja/janji terlalu perlahan dan lembab. Mungkinkah...???

Ha..ha..ha..., bagi gua apa yang disuarakan oleh lu.. (Haji Jamaludin) ni.. berasas juga, takanlah dah dua tahun setengah masih lembab lagi.. berapa lama masa yang di perlukan untuk melaksanakan janji serta kerja. Takan masih nak mengigau dan meracau dengan alasan "baru dua tahun setengah beb... sabarlah.. kena bagi peluang Kerajaan Negeri sekarang membersihkan segala daki peningalan Keraaaaaajaan dahulu".

Soalan gua; Berapa lamaaaaaaaa..... daaaa.... PRU-13 pun dah dekat ni... Sendiri mau ingat laaaa.... buat kerja slow mengalahkan siputbabi...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP