IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Karpal Singh... Gua Tak Marah Sama Lu....

>> Sunday, August 22, 2010

Apasal laaa.... lu orang semua nak melompat dan melenting dengan kenyataan Karpal Singh menolak hukum hudud. Seperti kenyataannya dibawah nih;

"Adalah silap bagi orang seperti Nik Aziz bercakap sesuatu yang tidak boleh diperkenalkan di negara ini. Perlembagaan Persekutuan hanya membenarkan Kanun Keseksaan dan undang-undang sivil lain dan tidak ada ruang untuk undang-undang hudud," katanya pada sidang akhbar di sini hari ini. - Bernama.
Pedulikanlah apa dia nak cakap pasal hukum hudud, lagipun ini bukannya kali pertama si Bengali ni buat kenyataan menentang sebegini. Lantak pi kat dia laaaa....

Sedangkan puak2 melayu umnoApco yahudi laknatullah sejak dari dulu, kini dan mungkin selamanya yang mengaku beragama Islam pun buat2 tak faham, menolak dan menentang hukum hudud. Secara realistik sepatutnya puak2 ini yang seharusnya menunjukkan contoh dan menerima ketetapan yang sudah termaktub dalam Al-Quran dan Sunnah, tapi puak2 ini terlebih bhaghal dan bodoh dari Bengali tu... sudah terbalik kaaaa...?????

Dari perspektif tentangan perlaksanaan Hukum Hudud ini tak ada bezanya puak2 melayu umnoApco dengan Bengali tu..., cuma yang membezakannya adalah si hipokrit puak2 umnoApco dengan si bengali tu.... ialah bangsa dan agama. Lagi lu orang mau bandingkan puak2 melayu umnoApco dengan Bengali yang lu orang sendiri dah tau bangsa apa dan agama apa...????

Bagi gua semua ini adalah isu kefahaman sahaja, cubalah para pemimpin Pakatan Rakyat seperti Anwar Ibrahim, Tuan Guru Nik Aziz, Haji Hadi atau sesiapa saja yang arif dan pandai dalam urusan agama islam nih... duduk baik2 dan slowtalk terangkan pada Bengali tu... apa maknanya Hukum Hudud dan apakah yang di ajar oleh Islam sebenarnya, lagipun Bengali tu bukannya budak tadika... gua yakin dia tentu boleh paham punya... susah2 sangat lu orang hantar jer... Lim Guan Eng slowtalk dengan Bengali tu... sama DAP kan... senang bicara... tapi jangan hantar Nasharudin Mat Isa... lain jadinya nanti... kah,,kah,,,kah...

Tak payah la nak maki hamun Bengali tu... bukan dia paham pun, kalau bab maki hamun serahkan kat gua... biar gua jer... yang maki hamun kalau tak kena gayanya... hahaha...., kalau lu orang layan emo.. dengan Bengali tu... sorak sakan la... puak2 umnoApco nih... syok gilerrrr... wa cakap lu... akhbar2 pencacai lagi syok mainkan isu nih...

Alaaaahhhh.... lagipun apa mau kecoh2... lu orang agak2 berapa lama lagi Bengali tu boleh hidup..??? Berapa lama dia boleh kekal dalam DAP...??? Setahun, lima tahun setengah.., lapan tahun suku... atau sepuloh tahun...??? Adoooyaaaiiiii...... dia pun pakai nyawa manusia jugak bukannya macam nyawa Iblis yang boleh hidup beribu tahun, lagipun dalam tempoh tersebut, pun belum tentu lagi Hukum Hudud boleh terlaksana.

Lu orang ingat senang ke... nak laksanakannya, setakat sembang jelah.... itupun kalau PRU-13 Pakatan Rakyat boleh menang mungkin cepat sikit jelah.. dan pada waktu itu terpaksa berhadapan pulak dengan Ketua Pembangkang siapa lagi kalau bukan Najib Razak dan suaminya... hahaha... macam2 hal dan birokrasi wa cakap lu.... so memekak terlolong kat Bengali sekoq tu sekarang ni takda pekdahnya....

So.... pedulikanlah semua omongan orang yang jahil tentang kefahaman Islam macam Bengali tu... kalau nak marah sangat... lu orang marahkan pada puak2 melayu umnoApco yahudi laknatullah yang mengaku Islam tu... itulah BAPAK segala LAKNAT yang menolak hukum Allah SWT..!!!! Yang WAJIB di tentang dan di HAPUSkan...!!!! Perosak AGAMA dan RAKYAT.!!!!

Dan buat Karpal Singh.... lu pernah atau sudah baca Al-Quran (terjemahan) ka..???, kalau belum baca... bagi lu punya alamat gua mau hantar Buku Al-Quran (dengan terjemahannya) pada lu... baca dan kasi faham betul2... kalau lu sudah betul2 faham, lepas tu gua nak minta tolong sama lu... untuk tolong terangkan sama itu puak2 melayu umnoApco yahudi laknatullah apa Buku Al-Quran itu dalam punya cakap...

Lu... kasi ketuk sikit kepala otak malaun2 semua tu... apa itu Buku Al-Quran cakap pasal Hukum Hudud, kalau lu boleh faham takan itu puak2 melayu umnoApco yahudi laknatullah yang mengaku beragama Islam dalam surat beranak masing2 tak boleh faham kan...???

Lagipun sikit hari lagi semua gerombolan umnoApco beramai2 akan pakai baju melayu cantik2, pakai samping siap dengan songkok tinggi mesti mau pergi Sembahyang Hari Raya, mesti lu sebagai seorang Bengali sudah baca dan faham itu buku jadi pening kepala dan pelik bukan...??? Apasal ini melayu umnoApco mau ikut Islam punya cara tapi tolak Islam punya hukum...???

Sekarang siapa lebih BODOH dalam isu tolak dan menentang HUKUM HUDUD..???
Lu... seorang Bengali sudah semestinya BODOH pasal lu bukan agama Islam maaaa.... sebab lu tak faham itu sudah nyata dan jelas. Atau itu melayu umnoApco yang lebih BODOH pasal diorang mengaku agama Islam.. maaaa.... jadi lu fikir laaaaaa.... sendiri...

Peringatan: Khusus buat puak2 bangang dan bebal yang mengaku dari Pakatan Rakyat dan terutamanya puak2 umnGok yang sememangnya bongok, lu orang jangan salah faham pulak bila gua gunakan perkataan "Buku Al-Quran" bukannya "Kitab Al-Quran", sebutan "Buku" dalam Bahasa Malaysia dan "Kitab" pula dalam bahasa Mongolia... muakakakahhhh....

Nanti ada pulak yang buat pitnah dan ada pulak yang buat repot kat Zahid Hamidi... perghhhh.. naya gua nak bersoal-jawap pulak... bukan macam gambar kat bawah ni tau...

Rembat gambar dari Blog Bonda M3M... 
Dalam bulan puasa Bonda M3M tak boleh marah pada hamba... hehehe...

5 IkutSukaLu...::

Abang Chot,  Sunday, August 22, 2010 5:55:00 AM  

http://2.bp.blogspot.com/_oKAqpxZjB5c/TG7IRqnbUFI/AAAAAAAALM8/A4EPxIC41rw/s400/Aidil+fitri+al+mubarak.jpg

Edyes Sunday, August 22, 2010 5:58:00 AM  

wah betul punya marah abg gua nie merangkap biras tak rasmi...

lu punya mother in law ada surok berapa orang anak dara? gua masih belum kawin dua... huhuhuhahahaha

Anonymous,  Sunday, August 22, 2010 6:50:00 AM  

Ya Allah ! Ya Robbi! Ya Robbi! Ya Robbi. Di bulan ramadhan yang penuh dengan keberkatan aku memohon kepada mu Ya Allah agar Sultan / Raja Raja di Malaysia, PM Najib Razak , Zaid Hamidi ,puak puak , juak juak atau pembodek pembodek UMNOBN dan termasuk empunya blogger si I.S.A. menambalkan atau melaksanakan Hukum Hudud (ISLAM) di Malaysia yg tercinta ini. Amin
Kenapa kita tak nak sarankan agar TGNA adakan sholat hajat pada bulan Ramadhan tahun ini moga moga Allah SWT membuka hati dan hidayah agar Sultan / Raja Raja di Malaysia termasuk PM Najib Razak dan kabinetnya melaksanakan hukum hudud di Malaysia

nh Sunday, August 22, 2010 9:16:00 AM  

salam bro,kesian n gelak sakan gua baca.boleh pulak almurabak...mmg rabak dorg ni bro..

Lang Sunday, August 22, 2010 4:45:00 PM  

salam bro...

gua ada juga baca stori mori ni dalam kitab (gua tak guna perkataan buku... so nampak up sikit), kalau nak laksanakan islam ni memang banyak tentangan dari sokongan... lebih2 lagi dari puak yg seagama dengannya (bukan sealiran)...

tengok kisah dalam buku sirah nabi... bila nabi kata mau berperang dengan sikapir kuraish... kan ada mamat2 yang kata "orait nabi, kami akan ikut perang" sampai masa mamat2 rempit kuda ni buat u turn la pulak balik be port base...

mamat rempit kuda ni adalah mereka yang mengaku islam tetapi menolak kebenaran islam... maka allah kabo kan pada semua... inilah golongan hipokrikin... muka nampak macho hati dalam hancor...

nak saingkan ngan zaman sekarang... pon serupe la jugak... mamat rempit duit ni kalau pasal happy2 ikut islam le die... tengok raya... melebihi nabi... masjid pecah rekod tiap2 tahun melebihi jumlah kehadiran jumaat... lagi teruk jika dibandingkan solat waktu...

kalau awai posa... perghh.. awai2 dah booking line hadapan... tapi dok tahan seminggu je.. pastu sebok ngan majlis berbuka kat hotel motel sana sini... tak yah nak hipokrit le.. kalau dah kat hotel tu... maghribnye mane? isyak? toksah tanya terawih le... wat buang air lior je..

kalau bab hudud bro... lagi payah la... nanti ramai rakyat mesia takde tangan ngan kaki... ramai yg mampos kena rejam... dah rupe babarid le pulak melonto batu kat orang... dah payah le la lekat kes sebab nak kan 4 saksi yg idad pasik (sebab ulama umno tahu ramai sangat org pasik ni)...

benggali sekor tu memang le dok tentang2... sebab die takut lak dasar dap nanti terkubur bila dah terpikat dengan buku kuran dan memo hadis... mau lak nanti die tukar perlembagaan diorang. kacau beEnd nanti...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP