IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kah..Kah..Kah... Puteri Umno..!!!

>> Saturday, August 14, 2010

Apa yang Mahathir katakan... "UmnoApco busuk sampai ke ususnya" adalah benar....

Apa yang Tengku Adnan katakan... "Umno digambarkan seperti parti yang tidak berakhlak, yang seolah-olah hanya layak diletakkan di bawah kaki" pun juga benar yang sebenar-benarnya, tiada yang tidak benar melainkan benar belaka....

Buktinya seperti di bawah ini;

Jadi... janganlah ikut dan mencontohi parti haramjadah yang cakap tak serupa bikin ini. Jauhilah diri serta ahli keluarga lu orang sekalian dari mengikuti perangai segelintir kalangan puak parti haramjadah yang menolak Islam.

Terutama sekali jauhkan anak2 perempuan/puteri dan putera lu orang terjebak dengan umnoApco... bahaya woooiiiii.....

Sumber berita/gambar dari sini.

5 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Saturday, August 14, 2010 2:51:00 PM  

tak ble blah... dia ralat pasal kena maki orang bebulan puasa nih... tapi yang lain tak de hirau sangat... tuhan dia ada dalam bulan puasa je ke???

Sharouk Saturday, August 14, 2010 4:39:00 PM  

Beristighfar aku membaca N3 budak perempuan tu.
Dah tayang tahan la kena kutuk.

Unknown Saturday, August 14, 2010 9:56:00 PM  

no can do guys..gals like this memang daring,apprehension to others nak kata apa pun (critics) tapi just for yer eyes only..tengok boleh layan, pegang ke test power ke tu kena dgn izin, perkenan yg empunya body, ask 1st, eh? Janji suka sama suka, get it? ..hehe...that's a norm these days. Budaya Barat budaya UMNO yek tak?

Anonymous,  Saturday, March 19, 2011 7:43:00 PM  

Kalau rasa pakaian dia tu kurang enak dipandang jangan condemn tapi teguran membina adalah yang terbaik. Educate her to wear baju kurung dan mensyukuri nikamat yang diberi tuhan. Seseorang tu kalau memang dah cantik tak perlu dedah sana sini, pakai hijab pun tetap cantik. Rugilah perempuan itu kalau dedah sana sini bukan hanya didunia tapi diakhirat juga...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP