IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jangan Tanya Sama Dia...

>> Tuesday, August 03, 2010

MCA masuk campur soal melayu, masuk campur soal islam kenapa ? siap buat demo lagi...berkumpul ramai-ramai menyalak bantah hukum Islam kenapa?

Hukum hudud adalah hukum Islam... untuk orang-orang Islam... apa kena mengena hukum untuk orang Islam dengan kaum Cina MCA? takde kena mengena kan? habis kenapa buat demo? bukankah ini dinamakan ganggu hak orang Islam ? bukan kah ini tindakan yang bercanggah dengan perlembagaan ?

Yang hairannya, kenapa Zul Babwe tak minta supaya MCA diharamkan ? kenapa Zul Babwe tak buka mulut dalam soal ini? 


Jangan tanya sama ini hanjjj..., sebab mulut dia dah kena sumbat.... kah..kah..kah.... bila tengok gambar tu,,, nak gelak guling2 pun ada gak...

"Pemuda MCA Membantah Hukum Hudud"

Gua masih memikirkan apakah siknifikan bantahan tersebut... dengan kenyataan Kapal Sink "Langkah mayat dia dulu kalau nak tubuhkan negara Islam".

Ehhh..... Zul Nordin hidup lagi ke....???

Sumber asal dari sini.

4 IkutSukaLu...::

Unknown Tuesday, August 03, 2010 6:23:00 PM  

bro isa,

gua mau ketawa dulu huahuahuahua lu ni sengal la bro. dlm isu ini lu sama sengal dgn media cetak pas, pkr dan dap. kenapa gua cakap lu sengal? sbb pada gua ini isu basi yg media pakatan sendiri pun tak tau nak guna. gua pernah copy paste artikel2 dari website mca ke blog perak bangkit masa awal isu kudeta di perak.

gua hangin sbb masa tu pencacai2 ngok amno dok tibai dap pasal isu anti islam dan negara islam. wa bagitau org2 amno malas membaca. depa tak tau pun apa pendirian mca pasal islam dan negara islam. dan isu mca-islam ni juga la buat gua ketawa bila amno dan org2 agama kununnya dok bantai pas berkawan dgn dap.

kalau kita nak berlawan kita gunakan sumber dari musuh kita. kalau sumber itu sumber rasmi memg depa terkangkang nak jawab. najib sendiri pun tak boleh jawab. harussani lagi le terkedu nak jawab. berahim ali memang sah masuk tempurung. kalau kita rajin mencari dilaman web pari komponen beend memg kita akan tau apa pendirian mereka ttg islam dan negara islam.

kalau nak harap utusan meloya dan tv3suku nak buat cerita pasal ni hahahaha maknanya bisuk amno dan nak mampos la tu.

ISA Tuesday, August 03, 2010 6:40:00 PM  

palaoimulau,

Lu pun satu punya sengal... susah ka mau paham gua punya pusing2 kat sini. Apa beza DAP dan MCA...

Isu MCA n DAP memang isu basi, tapi isu zul harami DAP fresh lagi maaaa..

mesej kedua... gua sindir sama itu zul, dia suruh harami DAP, apa pasal dia tak mau desak untuk harami MCA sekali...

gua sedang mengsengalkan puak2 sengal tu laaaa... kah..kah..kah...

Unknown Tuesday, August 03, 2010 8:21:00 PM  

hahahah bro isa lu jgn marah ye. gua melawak je tu. gua tau maksud lu itu. tapi gua pukul anak sindir menantu...betul ka tu hahahah. sbbnya gua heran awak pakatan kdg2 sengal dlm menangani isu perpaduan pas-amno atau dap anti islam. isu ini kena tulis dlm harakah atau roket atau sinar keadilan. media cetak perlu utk bacaan org2 kampung yg tak ada internet. baru la org2 kg yg atas pagar boleh tau mainan taik oleh amno ni. selama ni depa makan ja apa yg utusan meloya dgn tv3suku muntahkan.

biar depa tau mca dap sama je dlm isu islam ni. kalau amno boleh peluk cium mca kenapa depa nak bantai dap? kalau amno takde masalah dgn pegangan mca nape depa mau melenting dgn dap? jadi org2 atas pagar tahu lah talam amno ada 3 muka huahuahua

CodeNameSomaliPirate Tuesday, August 10, 2010 3:13:00 PM  

Salam Bro

Hari inh wa join lu. MCA Gerakan DAP memang celaka. Tapi yang lebih celaka lagi adalah pemimpin-pemimpin termasuk UMNO yang seronok dan lena dengan kemewahan dan kekenyangan.

Tidak sukar untuk memahami grand design puak-puak ni yang memang dah tahu kelemahan orang-orang Melayu yang sekarang berpecah kpd 3 kelompok.

Pada PRU 13 boleh di agak bahawa MCA dan Gerakan selalunya akan mendapat peruntukan kerusi sudsidi menang mudah dikawasan Melayu bodoh. Ini termasuklah permintaan mereka untuk tambahan kerusi baru di Sabah dan Sarawak baru-baru ni untuk menjadikan mereka lebih kuat

Sebaik sahaja tamat PRU 13, mereka akan mendapati bahawa MP bukan melayu akan melebihi MP Melayu. Nah, pada waktu ini maka akan terbentuklah satu gabungan baru MCA-Gerakan-DAP di Parlimen!.

Wakil-wakil rakyat Melayu dari PKR dan PAS akan djemput untuk menjadi 'pelengkap' kerajaan baru pimpinan mereka.

Tinggalalh si luncai dengan labu-labunya.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP