IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jahanam Punya Sepol...!!!!

>> Monday, August 09, 2010

Gua bukan seorang lawyer aka pengamal undang2..., gua hanyalah seorang lawyer buruk jer.... kah.. kah.. kah....,

Tetapi di bawah ini adalah dari seorang pengamal undang (lawyer), so... si Sepol, Farah, Team Pendakwaraya dan juga Hakim... sememangnya manusia haprak... jika mengikut pembacaan gua la....

Patutlah selama ini Saiful amat pandai untuk menjawab setiap soalan yang diajukan oleh Peguam Anwar. Rupa-rupanya Sayfooooooool dah dapat "soalan bocor" daripada buah hatinya itu.

Gua letak gambar pompuan ni jelah... gua tak nak kotorkan blog gua 
dengan muka budak lahanat tak basuh bontot tu...

Sedangkan Sayfooooooool pengadu dan saksi utama. Mana boleh pendakwaraya yang digaji dari duit rakyat berpihak pada satu pihak. Ini zalim namanya. Memang jelas pasukan pendakwaraya dari awal lagi dah nak kenakan Anwar. Dalam kepala otak mereka sudah kata Anwar bersalah, yang langsung bercanggah dengan prinsip seseorang itu tak bersalah melainkan dibuktikan kesalahannya.

Sebab itulah Anwar buat laporan polis ke atas pasangan merpati sejoli ini. Bahkan Karpal Singh kata hubungan sulit pasukan pendakwaan dengan saksi utama tidak pernah berlaku di mana-mana di negara Komanwel. Sebab itulah mereka perlu hadir dan berikrar di dalam mahkamah untuk menafikan hubungan itu.

Tapi sekarang, belum nafi lagi, dah tolak kes..ini semua bukti sistem kehakiman negara kita penuh dengan nanah UMNO. Hakim dah tahap cimpanzi. Langsung tiada maruah. Kalau beginilah caranya, nescaya Anwar akan dipenjarakan tak lama lagi.

Sudah jelas terang lagi bersuluh, mahkamah di negara ini tidak suka untuk mencari kebenaran. mereka lebih suka mengenakan parti lawan yang melawan tuan mereka, iaitu UMNO. Selagi Nazri Aziz terus jadikan peguam negara dan hakim di bawah ketiaknya, selagi itulah rakyat di negara ini akan terus dihakimi dan dibela oleh mereka-mereka yang penuh dengan najis UMNO..

Jom semua rakyat Malaysia..kita selamatkan anak cucu cicit kita daripada kezaliman ini..

Selanjutnya di sini.

p/s: Malaysia BolehLand... oh negara kukukuku...

2 IkutSukaLu...::

hj jamaludin,  Tuesday, August 10, 2010 1:04:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro ISA
"Kita orang tengoklah nanti siapa yg kenak"
Apa apa bro ISA , Gua bila bayar incomeTax,Company Tax, Apa sahaja Saman, Gua lafaz kat pegawai yg terima "Gua haram kan duit ini bila dibayar gaji kepada pengkhianat negara, pengrasuah negara dan Ugama"

Maey Tuesday, August 10, 2010 12:23:00 PM  

betul tu, gua sokong..
apa nak jadi dah ngan sistem keadilan Mesia ni.. !!!!!!!!!
Bontot Sayfoooolllllll...!!!!!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP