IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Fatwa Terbaru.

>> Tuesday, August 31, 2010

Hari ini Majlis Fatwa Negara telah mengadakan mesyuarat tergempar dan dengan sebulat suara memfatwakan seperti berikut;

Pertama: Mana-mana PEMIMPIN UMNO/BN jika berpolitik, memberi tazkirah, mengadakan parti tarian poco-poco, mengadakan konsert, majlis sambutan harijadi dan jika hendak berbuat apa pun kepada Masjid dan Surau termasuk meruntuhkan Masjid atau Surau adalah tidak menjadi satu Kesalahan.

Hukumnya adalah halal perbuatan mereka dan wajib dilaksanakan. Tiada sebarang tindakan undang-undang boleh di ambil terhadap mereka.

Kedua: Adalan menjadi satu Kesalahan jika mana-mana PEMIMPIN Pakatan Rakyat terlibat dengan perkara-perkara yang di sebutkan di atas, maka hukumnya adalah Haramjadah". Tindakan undang-undang seperti penjara dan denda maksimum termasuk ISA akan di kenakan jika sabit kesalahan.

Sekian, adalah keputusan Majlis Fatwa Negara yang di putuskan pada hari ini 31 Ogos 2010.


Dan apa pula tindakan pondan di atas (gambar) terhadap malaun di bawah ini...????


Kepada PAS, tidak perlu masa sampai 3 hari untuk menunggu malaun pencetus api perkauman dan pemfitnah ini mengemukakan permohonan maaf. Ayuh seluruh ahli PAS dan Pakatan Rakyat 1Malaysia ramai-ramai buat laporan polis terhadap fitnah yang di buat oleh eeeeeeeeeeeee.... malaun anjing keparat tersebut.

9 IkutSukaLu...::

1Cronic,  Tuesday, August 31, 2010 10:31:00 PM  

aku sokong sangat saranan hang tu ISA. Tak perlu nak tunggu esok atau lusa untuk serang balas Si Sang Bija Sura ni. Hidup dia dengan makan tahi aje...

Putra IJ80 Tuesday, August 31, 2010 10:54:00 PM  

Apa lagi mamak nie meroyan tak tentu hala.

Ingat kan dlm usia sebegini dah insaf atau sekurang kurang nya berdiam diri,atau bolh jugak di sebut tempoh bertenang , kerana Allah s.w.t telah lama memberi ruang bagi nya memperbaiki,menambah dan memperkuatkan Amalan utk satu lagi perjalanan yg.sangat panjang.

Tapi sayang dari dulu kini dan selama lamanya di sia siakan.

Putra IJ80 Tuesday, August 31, 2010 10:54:00 PM  

Apa lagi mamak nie meroyan tak tentu hala.

Ingat kan dlm usia sebegini dah insaf atau sekurang kurang nya berdiam diri,atau bolh jugak di sebut tempoh bertenang , kerana Allah s.w.t telah lama memberi ruang bagi nya memperbaiki,menambah dan memperkuatkan Amalan utk satu lagi perjalanan yg.sangat panjang.

Tapi sayang dari dulu kini dan selama lamanya di sia siakan.

Putra IJ80 Tuesday, August 31, 2010 10:54:00 PM  

Apa lagi mamak nie meroyan tak tentu hala.

Ingat kan dlm usia sebegini dah insaf atau sekurang kurang nya berdiam diri,atau bolh jugak di sebut tempoh bertenang , kerana Allah s.w.t telah lama memberi ruang bagi nya memperbaiki,menambah dan memperkuatkan Amalan utk satu lagi perjalanan yg.sangat panjang.

Tapi sayang dari dulu kini dan selama lamanya di sia siakan.

hj jamaludin,  Wednesday, September 01, 2010 12:37:00 AM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Bro Isa
Kadang kandang gua simpati kat lu!
Penat dan susah payah lu tampilkan atau war warkan keburukkan perangai UMNOBNAPCO kat Blog lu.
Namun gua rasa Pemuda Pakatan Rakyat baik dari Pemuda Pas, Pemuda PKR dan Pemuda DAP semua macam sial (astarfirullah bulan puasa gua mencarut)bagaikan tak ada telur nak buat repot polis atau buat aduan kat MAIS/JAIS/MAIPP atau nak sepakat hantar memo kat Raja atau Sultan .
Cakap je Hishammudin macam auw tapi yg sebenarnya kesemua Pemuda Pakatan Rakyat macam Mak Nyah kat belakang bangunan Dewan Bandar Raya KLlambat nak bertindak.
Gua rasakan Bro ISA, Pemuda Pakatan Rakyat pun dah masuk Geng................WTF!!!!!!!!!!

Isa Wednesday, September 01, 2010 1:03:00 AM  

1Cronic,

Jenis tak tau nak ambil peluang bro...

Isa Wednesday, September 01, 2010 1:04:00 AM  

Putra,

Jenis terlebih telan duit haram... mana ingat tuhan bro..

Isa Wednesday, September 01, 2010 1:07:00 AM  

Hj Jamaludin,

Takpa... gua akan teruskan juga war-warkan kejelikkan perangai umnoApco nih...

Soal pemuda dari PR nih.. kadang2 gua menyampah jugak.. gua rasa siputbabi lagi laju dari diorang semua...

joehan Wednesday, September 01, 2010 1:35:00 PM  

hahaha..bkn pemuda pr je cm siput babi..tp org2 pr lg cm siput babi.kadang2 mcm babi pon ade..ahahaha..nk plak ketua pr tu..nuar al juburi...prangai die sebj mcm babi..nyondol depan blakang..lahir pon dlm thn babi..hahaha.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP