IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Cun Jugak Kannnn...????

>> Friday, August 27, 2010

Sekali-sekali gua tengok Rosmah ni... cun jugak kan...
Dua kali dua kala... apa yang gua nampak ekkk....???

7 IkutSukaLu...::

Incek Akim Friday, August 27, 2010 2:41:00 PM  

cun??? haha~
bro, bwk mengucap bro. bini orang tu. tw kat org umah kau, konfem bengkak kene cubit. haha~

Drebar Lori Friday, August 27, 2010 3:47:00 PM  

Hangpa penah masuk website UMNO online dak? Kalu tak penah hangpa cuba masuk tengok. Nanti hangpa akan jumpa gambar quran dan tertulis dibawah dia..."Perjuangan UMNO Mengikut AlQuran dan Sunnah"..
Ha'aa...apa yang aku nak habaq di sini lepaih tu hangpa pakat perhati daripada bini2 menteri UMNO, Wanita2 UMNO, Putri2 UMNO berapa kerat yang menutup aurat.
So Quran mana yang depa ikut nii???..
NIAMAH...pinjam bahasa Patrick Teoh

Pak Oncu Friday, August 27, 2010 7:31:00 PM  

Bai,,, selero kau bulan poso ni buek ragam koh??? macam tu kata kato cun ,,, hahahahahhahahahah

Isa Saturday, August 28, 2010 3:59:00 AM  

Incek Akim;

Sebab dah mengucap la bro..., gua cakap macam tu, tapi gua bersandarkan yang dua kali dua kala cun....

Bukannya cun jasmani... hahaha...

Isa Saturday, August 28, 2010 4:02:00 AM  

Drebar Lori;

UmnGok - sejak dulu, kini dan selamanya spesis cakap tak serupa bikin bro...

Kencing berterabur punya...

Isa Saturday, August 28, 2010 4:02:00 AM  

Pak Oncu,

Cun yang tersirat bro..., bukannya tersurat...

hahahahaaa

Lang Saturday, August 28, 2010 6:43:00 AM  

salam bro,

kalu lu ada guna spek mata ka atau kanta sentuh ka... wa ingat better lu pegi check power... mata lu dak kabur... tu yg tak jelas tu... bila tak jelas... lu pandang dan lu imagine... lu tau lu tengok sapa tapi imejnya kelabu.. pakat lu bayang miss universe punye muke la tu..

bro, nasihat gua lu check power mata lu sebelum hari raya ni... sebelu lu nampak semua awek jadi cun melecun..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP