IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Berdosakah Gua...???

>> Friday, August 27, 2010

Gua cukup menyampah dengan malaun2 yang hipokrit, terutama sekali kalau datangnya dari puak2 umnoApco yahudi laknatullah macam mamat ni... Jamil Khir, bikin malu orang Kedah jer... macam dialog filem P.Ramlee... "hang tunggu noooo... nanti hang pi... Aloq Setaq kepala hang aku putaq..." ha..ha..ha....

Dah minah tu cerita benda yang betul..., dan di akui oleh Ketua Angkatan Tentera (TLDM), kapal selam yang di beli tak boleh menyelam... kat mana pulak dosanya...??? Kalau minah tu tak cerita pun... satu dunia dah tau la... mangkak punya menteri agama....

Kalau nak jadi pencacai sekalipun... jangan jual agama ooiii.... awat jadi bodoh sampai melantun2 sangat nih...???? Lu kalau nak cerita bab Dosa ni...baik lu bercerita dengan pemimpin umnGok Apco terlebih dahulu, tapi sebelum tu gua nak bagitau bab hotel sana sinun, raba-meraba sini sinun, peluk cium jantan betina bukan muhrim, yang malabu malami... kita letak tepi dulu.. kita ambik yang basic jer... rasanya yang ni pun lu ketaq kepala lutut nak jawap depan "Ketuanan"  lu..., bukannya depan Allah.

Jom cerita bab tanggungjawap seorang suami membimbing isterinnya, contoh nasihat terbaik, baik lu bercerita dengan semua pemimpin umnGok Apco tu... yang bini masing2 pun depa tak tau nak nasihat suruh ikut hukum Islam... lu ada teloq tak nak sound depa2 tu... kalau lu takut nak sound sorang2... lu boleh angkut semua ulama muda dan tua dalam umnoApco tu... Amal Makruf Nahi Mungkar beb.... hahahahaaa.....

Lu yang arif cerdik pandai dan segalanya dalam hukum hakam ni.... kalau ada orang tanya sehelai rambut pompuan tu macamana dia punya dosa...??? Tapi kalau dah berhelai2 mengerbang macam langsuir anak menakan pontianak puaka tu... macamana pulak...??? Apa jawapan lu agaknya...???

Halal kot... tak berdosa kan...??? Sapa kata berdosa... selagi Najib laki bini tak kata berdosa hang jangan nak memandai kata berdosa... hang paham tak...??? gua puasa ni bro.. cukuplah setakat tu.. dulu.

Yang sekoq kata berdosa pasal cerita kapal selam, yang sekoq lagi ni kata bakar bendera malaysia cemari bulan Ramadhan... yang pasti dua-dua ekoq dari parti sekular yang buat hukum sendiri ni, jenis yang mengaku cerdik yang tak boleh di ikut... penjahanam dan pelingkup agama dan bangsa.

Kalau lu orang dah bodoh dan bangang... janganlah nak perbodohkan orang lain dan mengajak orang jadi bodoh macam lu orang jugak, ehhh... baru gua perasan.. ada ka pompuan melayu berambut warna perang macam bini menteri jolobu tu.... nanti jap.. gua nak kira dosa bini montori jolobu ada berapa pulak..???

Dosa pertama: mendedahkan rambut. Dosa kedua: mewarnakan rambut (tapi tidak di kira berdosa jika itu hanyalah inai) dah kalau standard mak datin mana nak main inai-inai nih.... no class beb... Dosa ketiga: oopppsss... gua nampak leher dia beb... dosa tu tak tutup aurat.... mungkin bakal menimbulkan syahwat gua dan mencemar puasa Ramadhan gua ni... (bersyahwatkah gua dengan mak datin ni... ohhh.. tidak sama sekali...kah..kah..kah...)

Ha..ha..ha... Jamil Khir... lu tak nak sambung ke...??? Senarai dosa2 puak2 lu semua tu... hahaha... bangang...!!!!


Paling lawak sekali yang sekoq ni kata bulan Islam ada 28 hari saja.... Jamil Khir... hang kena tegoq hat sekoq ni... letih aarrrr... gua nak melayan lawak2 sarkas lu orang semua.

Lu dan kawan2 menteri lu... pun berdosa jugak kerana disebabkan lawak sarkas bodoh lu orang semua, gua merasa menyampah dan meloya hingga terpaksa meluahkan ketidakpuasan hati gua serta mengeluarkan perkataan yang tak elok pada lu orang, dan juga telah mencemari Ramadhan gua.

Jamil Khir tolong jawap sat.... adakah gua berdosa jugak...??? tapi bagi gua istighfar banyak2 dulu... Astahfirullahalazim...

6 IkutSukaLu...::

Lang Friday, August 27, 2010 8:19:00 AM  

salam bro,

mamat sorang ni gua memang kenal sangat sebab masa gua kerja kat satu tempat di kl tempoh hari, mamat ni adalah salah seorang ustad yg memberi kuliah agama kat surau tempat gua keje... tapi dulu nada dia lain... sekarang ngauman dia sangat lain...

dia udah menjadi pengamal satu kultus yang dipanggil apokono... menurut kultus tertua di negra pasir bedengung ni... amalan "matlamat menghalalkan cara" mesti dipatuhi kalau mahu rezeki rimau berterusan... kalau tak rezeki kucin je la...

Isa Friday, August 27, 2010 8:25:00 AM  

Lang,

Betul tu bro..., dulu masa dia dalam kagat.. respek jugak kat dia.

Bila masuk kultus apokono macam yg lu cakapkan, hilang terus respek.. timbul pulak suspek... hahaha...

Lang Friday, August 27, 2010 8:33:00 AM  

mujur kawan2 dia dlm kagat yg juga menjadi ustad kami tak ikut mamat ni sesat ke barat... mereka ikut jalan masing2... tapi rezeki kucing je la... takde can rezeki rimau... namun selamat dari jadi kayu api le...

Pak Oncu Friday, August 27, 2010 8:49:00 AM  

isa den tak pernah respek askar upahan yg perpangkat general ni,,,!!! ISA bukan kah ekau org KODAH ??? hahahhahahahahah

Isa Saturday, August 28, 2010 4:04:00 AM  

Pak Oncu;

Itu yang den katakan buat malu orang Kedah jer... hampeh betul malaun tu...

I-R-to the Wan Saturday, August 28, 2010 10:12:00 AM  

Aku lagi malu. Rosmah tu orang aku. Rais tu pun orang aku. Tapi takat tu jelah link antara kami. Diorang tak kenal aku. Aku pun kalau boleh taknak dikaitkan dengan diorang.

Aku setuju dengan pendapat ko tentang tggjwb pemimpin untuk pimpin keluarga dulu sebelum pimpin orang lain. Malas aku nak cerita pasal diorang, so pergi jelah ke entry ini:

http://payabesarpedas.blogspot.com/2010/08/bagaimana-memilih-pemimpin-anda-sempena.html

Najib kata, 28 hari tu sebab dua hari pertama, dia wajibkan untuk berbuka bersama keluarga. Yg belen dengan kengkawan dan rakyat hina. Kira dia keluar duit 2 hari je lerr. Yg lain orang belanjer. Aku ingat aku dah cukup munafik dengan berbuka kat masjid nak sef bajed...


Anyway, lu memang berdosa atas Akta Mengadu Domba: 2Hijrah, kulit kambing 3 (maklumlah, perlembagaan Islam ni dah lapuk, tapi aku masih pakai...)

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP