IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bekas SB Yang Melalut.

>> Tuesday, August 17, 2010

Hari tu mamat ni kata dia takan dedahkan siapakah antaranya pemimpin PAS yang dok bincang dengannya pasal projek bersetubuh dengan umnoApco.

Hari ini pula, dia pun tau juga parti mana kononnya nak wujudkan perlembagaan baru, nanti lusa dia akan bagitau pulak dia pun tau jugak artis mana nak bercerai..., kalau dah bekas SB tu... tak kemananya perangai tu, eloklah mufta dengan utusan meloya ni bergandingan bahu bikin propaganda membodohkan rakyat. Baca kat bawah apa katanya.

Mufta Perak, Harussani Zakaria mengesahkan tahu siapa dan parti politik mana yang terlibat dalam mewujudkan perlembagaan baru tetapi enggan mendedahkannya.

Beliau berkata, langkah itu bagi mengelakkan berlakunya ‘peperangan besar’ di negara ini.

“Saya tahu siapa, parti politik mana terlibat dalam menubuhkan perlembagaan baru itu. Tetapi saya tidak akan dedahkan, biarlah sekadar memberitahu terdapat kegiatan pihak tertentu untuk mewujudkan perlembagaan baru menggantikan Perlembagaan Persekutuan.

“Sekiranya didedahkan kesannya terlalu besar sehingga boleh mencetuskan peperangan besar di negara ini,” katanya ketika dihubungi Utusan Meluya di sini hari ini.

Semalam, Harussani mendedahkan terdapat kegiatan pihak tertentu mewujudkan ‘perlembagaan baru’ bagi menggantikan Perlembagaan Persekutuan dalam satu Wacana Perpaduan Ummah Dalam Kesedaran Penghakisan Hak Orang Melayu di Taman Budaya, Ipoh, Perak.

Menurut beliau, perlembagaan baru itu menyisihkan hak-hak orang Melayu dan juga Islam yang dijamin dalam Perlembagaan sekarang.

Mengulas lanjut, Harussani bagaimanapun berkata, beliau mungkin akan mendedahkan maklumat mengenai pihak yang terlibat sekiranya mendapat permintaan daripada kerajaan.

“Buat masa ini tiada pendedahan akan dibuat,” katanya.
P/s: Tapi bangang wal samdol juga Mufta sekoq ni..., ramai yang nasihatkan dia supaya letak jawatan sebagai Mufta dan masuk bertanding sebagai ahli politik sepenuh masa jika hendak bercakap soal politik, urusan sebagai mufti pun tak selesai sibuk nak cakap soal politik....

Nak termuntah pulak gua dengan perangai lebih sudu dari kuah bekas SB ni....

3 IkutSukaLu...::

Lang Wednesday, August 18, 2010 1:59:00 PM  

salam bro...

gua nak kongsi cerita sket... gua ada kawan, atok dia pulis pencen... kalau gua mai umah atok dia... sure ada slot pasai cerita kepulisian dia... memang dia hebat masa jadik pulis... dapat pingat...

yg gua nak kongsi ni bukan crita dia tp keterujaan dia... tiap kali dia crita pasai masa lampau tu pasti hari yg sama atau esoknya.. action dia berkait dengan stori mori...

jd gua ingatla... itu x-sb bila balik umah dok crita ngan cucu dia pasai keje sb dia yg dolu2... tu yg prasan masih mcm sb... ada banyak rahsia yg nak crita tp tak boleh crita... kena crita kalau nak selamatkan negara.... (masih tidoq lagi ke x-sb kita tu?)

Anonymous,  Monday, August 23, 2010 2:31:00 AM  

I would like to exchange links with your site www.ikutsukaakuisa.co.cc
Is this possible?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP