IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Badut Sial, Perosak Sistem Perundangan Negara.

>> Thursday, August 12, 2010


Badut ni kata dijumpainya nota bunuh diri selepas dua bulan seorang anak cina mati kat bangunan yang di tingkatnya ada pejabat sprm... ha..ha..ha..., tapi di senyapkan saja dan biarkan inkues pasal kematian budak tu berlangsung... ntah apa motifnya... berbuat demikian ramai yang tak tahu...??? dan menjadi pertikaian... jika ikut logik pemikiran... manusia2 yang berakal... semuanya itu hanyalah cerita rekaan semata2 bagi mengaburi mata rakyat... dalam ertikata lainnya ialah... cerita rekaan jelah...


Setelah setahun inkues pasal kematian budak tu berlalu dan menunggu lanjutan inkues tersebut dengan kehadiran pakar forensik dari Thailand iaitu seorang Mama Rock yang di geruni oleh Badut tersebut, maka di hebohkan baru2 ini bahawa adanya nota bunuh diri. Salah satu adegan lawak bodoh yang di bawa oleh Badut Perundangan Negara yang asalnya anak kepada Pak Petai Setahil, pasal tu otak dia pun kurang suku satu tahil... bangang nak mampus...

Walaupun dalam n3 sebelum ini gua dah kecam tindakan bodoh yang lagi untuk memperbodohkan sistem perundangan dan rakyat Malaysia khususnya oleh Badut Perundangan ini, gua juga mendesak supaya Badut ni letak jawatan jelah dari menjaga undang2 negara dan memBadutkan diri beliau sendiri tanpa kemaluan dan harga diri.

Cuma gua berharap, supaya Badut ini tidak buat satu lagi cerita lawak sarkas dengan mengatakan bahawa dia juga mempunyai nota bunuh diri kepunyaan pemilik atau pemandu Toyota Caldina yang merempuh divider di lebuhraya utara-selatan berhampiran Sungai Buloh baru2 ini... memang sengaja cari nahas untuk digelakkan satu malaysia nanti... silap hari bulan....

Orang buka puasa makan kurma dengan air, Badut ni pulak makan penerajang...

Ntah la... apa nak jadi dengan Malaysia ni pun gua dah tak tau nak cakap lagi... setiap kenyataan dan kerja2 bodoh bangsat2 ni semua... jenis tak pakai akal atau main belasah jer... asalkan matlamat mereka tercapai demi menghalalkan cara mereka yang kotor dan jijik...

Apa malaun2 itu semua fikir yang rakyat ni buta dan pekak ke...??? Apa malaun2 tu semua fikir rakyat ni sama level dengan otak lembu diorang ke..??? Dengan mudahnya keluarkan kenyataan untuk memperbodohkan orang ramai...

Gua berharap sangatlah... dalam PRU-13 nanti adanya perubahan kerajaan, dah semakin menyampah tengok kelakuan penyamun dan penyangak yang sedia ada la ni..., nak jer... kalau boleh gua nak suruh malaun2 tu semua beratur ramai2 dan terajang sekor2 dari tingkat 80 - KLCC... biar jatuh ke bawah hancur berkecai dah takda rupa manusia lagi... eeeee.... geramnya gua....

5 IkutSukaLu...::

CodeNameSomaliPirate Thursday, August 12, 2010 10:10:00 PM  

Salam Bro,

Marah semacam nampak...

Can’t imagine if the “sucide note’ was “MACC killed me note” written by Teoh Beng Hock instead. Then Gobind Sink would surely demanded vehemently for the “note” to be furnished as new evidence no matter how late it is.

We all want to know the truth don’t we? So let the Court examine and verify the sucide note then. Who know it could be fake, or TBH wrote it only after his death.

We cannot assume the court was fair if judgement in favour to you and the court is not fair when the judgement is infavour with you. Truth sometimes hurts, but this time it will painfully hurt.

Bladiful lah Beng Hock, why did you leave the note?

Anyway, ms pornthip tu mirip Ning Baizura , tapi wa tak berapa selera la...

kembara putih Thursday, August 12, 2010 11:28:00 PM  

Nampaknya pihak kerajaan telah mengaku kalah dalam laporan bedah siasat.

Isa Thursday, August 12, 2010 11:50:00 PM  

Somali Pirate;

Gua marah sebab, nampak sangat perkara itu di ada-adakan.

Gua pun marah juga, si beng hock tu dah mati boleh bangun balik tulis nota kematian dia...

Aduh... betul2 sengal punya lawak la... bro...

Isa Thursday, August 12, 2010 11:50:00 PM  

kembara putih;

kita tunggu dan lihat jelah bro... apa lagi lawak bangang yang akan di persembahkan oleh keraaaaajaan kepada rakyat.

paloibinmulau Friday, August 13, 2010 9:51:00 AM  

lanunsomali,

gua suka baca post lu. tapi gua harap 1 hari nanti 50tahun dr sekarang gua harap lu boleh tulis macam tu bila cucu lu mati terjatuh mcm tu sbb kena soal dgn sprm hahahha lawakkan? tapi kita sama2 le doa supaya cucu lu boleh mati mcm tu.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP