IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Astaghfirullahalazim.... Kena Lapor Pada Sultan Ni...!!!!

>> Sunday, August 29, 2010


Ini bukan setakat yang berdiri tu jer... tak bleh masuk masjid sebab tak tutup aurat, yang ramai2 duduk tu pun tak boleh masuk masjid jugak....

Gua tak kira... kat masjid mana nih..., gua nak repot kat Sultan.... hahahaha....

Yang paling celakanya di sini.

Memang CELAKA HARAMJADAH BESAR punya...!!!!

4 IkutSukaLu...::

Paan Ovrtd Sunday, August 29, 2010 2:43:00 AM  

Tu belum kira berapa ramai yang tengah datang bulan lagi tuh...hadoii...kiamat ke besok ni wei...

Harimau-Menaip Sunday, August 29, 2010 2:43:00 AM  

Gua suka yang ini. Cilok gambar bro.

umno,  Sunday, August 29, 2010 4:34:00 AM  

yang cina kafir tu aku boleh terima la jugak....dah tentula orang tu kafir. tapi dalam gambar ni memang buat ana bertambah feningla.....umno dulu kini selamanya mmg dasar penipu

mae Friday, October 01, 2010 9:50:00 PM  

Orang perempuan Islam masuk masjid tak boleh ke ?

Orang kafir masuk masjid boleh pulak.

Pelik la korang ni.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP