IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Apco Minta 1Malaysia Buat Solat Hajat, Ariel Sharon.

>> Saturday, August 21, 2010

Betul tu... gua sokong seratus peratus apa yang di nukilkan oleh PDO, betapa bangangnya malaun yang bernama Zahid Hamidi ni.... oopppsss... Mat Sembab pun sama double trouble punya bangang, tanpa usul periksa buat tuduhan sembrono... fitnah dalam bulan ramadhan... apa mangkuk2 nih.. tak belajar agama atau sememangnya buta agama... tak pun masih berpegang teguh dengan kitab Lord Reid... kah...kah..kah...

Kalau perkara yang dah terbukti macam kat bawah itu pun, puak2 umnoApco masih buta lagi dengan kebangangan pemimpin2 mereka... elok suruh diorang semua terjun lombong taik jelah.... jadi pak turut membabi buta... bodoh punya geng kepala otak lembu... nih...


Yassin Dan Solat Hajat Untuk Bukan Islam Boleh...???

Walhal, umum mengetahui bahawa puak-puak UMNO ini sebenarnya "syok sendiri" dalam isu-isu agama seperti itu. Mereka hanya menjadikan isu agama untuk kepentingan politik semata-mata.

Orang lain buat semuanya tidak kena bagi mereka, tetapi kalau UMNO yang buat semuanya "dihalalkan" begitu sahaja oleh mereka. Masih kita ingat tatkala musim kempen pilihanraya kecil Parlimen Hulu Selangor baru-baru ini.

UMNO dengan bangganya menggantung kain rentang di seluruh Hulu Selangor bagi memaklumkan kepada rakyat bagi mengadakan Majlis Bacaan Yassin dan Solat Hajat untuk calon BN iaitu P.Kamalanathan (foto).

Bukankah calon BN itu bukan beragama Islam dan terang-terangan dari parti MIC?. Kenapa Zahid Hamidi tidak bising dan menghalalkan pula ianya terjadi di depan mata?. Kenapa tidak mengeluarkan kenyataan media bahawa tindakan melakukan bacaan yassin dan solat hajat terhadap orang kafir adalah salah dan menjatuhkan maruah serta kesucian agama Islam itu sendiri.

Kenapa dalam kes Lim Guan Eng yang tidak dapat dibuktikan itu, beliau cuba untuk menjadi pembela agama?. Sumber - PDO

p/s: So... Zahid Gerot dengan Mat Sembab... amacam sekarang ni... tak nak buat solat hajat untuk Ariel Sharon ke.??? dah nak mampus dah tu... tapi tak mampus2 lagi... apa Apco tak nasihatkan 1Malaysia buat Solat Hajat ke..???

3 IkutSukaLu...::

Lang Saturday, August 21, 2010 7:07:00 AM  

salam bro...

menurut kitab cap keris... agama dan politik tak boleh disatukan... agama urusan mesjid... politik urusan politikus... puak yang satu tu memang tak reti bahasa bila agama dan politik urusannya disatukan...

melainkan.... pindaan atau adendum kepada kitab keris... kalau politik itu perlu disokong melalui agama maka ianya wajib dilaksanakan... kalau tak nanti orang islam tak sokong...

itulah sejenis kitab yang isinya berpilih2 yang diceduk dari kitab langit...

Yong Saturday, August 21, 2010 7:28:00 AM  

Yob,
First, dalam bulan posa ni tak baik gelor orang dengan nama burok (misalnya gerot, sembab dan sebagainya). Ape nak buat, dah Allah bagi muka sembab. Tapi miker boleh kutuk demer "penipu" sebab memang penipupun.

Berbalik pada tajuk hal si kutuk Ariel Sharon ni, kate orang Perak lame, kot susah bebenor nak mampos, maknanya ade saka. Tapi rasenyer orang ameno tak boleh tolong buang saka si Ariel nih sebab banyak sangat dosa demer (ameno) pada umat Islam Malaysia. Bior le si Ariel ni derita tak mampos2.

kakcik Saturday, August 21, 2010 9:51:00 AM  

Salam Isa..

bila Ng Yen Yen kacau bubur lambuk dalam kawasan masjid, siap buat liputan lagi..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP