IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Apa Nak Jadi Dengan Generasi Sekarang..???

>> Tuesday, August 17, 2010

Apa nak jadi dengan budak budak sekarang ni.....

Lu orang baca dan nilaikanlah sendiri.... (klik utk paparan besar)

Apa kata cerdik pandai...???

10 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Tuesday, August 17, 2010 11:18:00 PM  

doakan semoga dapat hidayah,

cikWani Tuesday, August 17, 2010 11:27:00 PM  

diorg ni mmg gila lah...ada jugak org2 yg mcm ni.. dah tak tau nk komen! tp diorg mmg sangat terok!!!!!!!!!!
mood : sakit hati,marah

Anonymous,  Tuesday, August 17, 2010 11:37:00 PM  

budak budak ni memang tempah neraka.........

baginda® Wednesday, August 18, 2010 12:30:00 AM  

sokong umno masuk neraka.. kahkahkah

baru dengar citer nih siang tadi.. ingat nak carik.. alih2 bro da settlekan.. hehe

Isa Wednesday, August 18, 2010 12:37:00 AM  

cikWani,

Semoga mereka kembali ke pangkal jalan... jita doakan saja.

Lang Wednesday, August 18, 2010 2:25:00 PM  

salam bro...

inilah masalah yg aada dalam minda kita bro... bila nama melayu, kulit sawo matang, idup di 1malaysia... mesti ingat agama islam.... bila depa ni kutuk islam kita dok marah... sebab kita lihat mereka pada rupa, warna kulit dan nama... dalam diri mereka ni... diorang tau ke islam, percaya ke kat tuhan... corak hidup mereka dah menunjukkan diorang tak percaya apa yang kita percaya...

islam disini kebanyakannya islam keturunan... yang dipaksa2... yang tak pernah memahami apa yang dianuti... sebab tu diorang rasa puasa tu satu seksa... bagi yang paham pulak... puasa tu adalah raya dan bazaar.. bagi yang memang paham tu, puasa adalah ibadah yang tak boleh disyubahatkan dengan nafsu makan, membazir bakar mercun atau berlebih2an untuk sambut hari kemenangan...

bagi bebudak yang nak cari tuhannya sendiri, agamanya sendiri dan kitabnya sendiri... biarlah mereka nak jadi nabi...

kita ni dah jumpa ke tuhan yang kita sembah, dah ikut ke kitab yang kita pegang, dah kenal ke nabi yang kita sebut hari2 namanya... tepuk meja tanya hati kecil sendiri...

pembela Islam dan melayu sejati Wednesday, August 18, 2010 4:08:00 PM  

Assalamualaikum 1malayisa.

Apalah lu bro ISA nak kisah,lantak dioranglah nak agama apa pun,lgpun dlm quran dah sebut "bagiku agamaku bagimu agamamu"
so what a deal....lgpn dalam PAS pun bukan semua betul wa cakap lu....ok lah pak koff....

warta 365,  Wednesday, August 18, 2010 9:56:00 PM  

RE :pembela Islam dan melayu sejati

emm, tak tau la aku ..takde ayat dah nak kata apa kat ko dan UMNGOK...hampeh sehampeh hampehnya!!!

abah luuuu,  Wednesday, August 18, 2010 11:07:00 PM  

Kah kah kah nak buat kitab sendiri. Sebelom nak tunjuk terer bangang nak buat kitab sendiri cuba buat nyamuk kalau berjaya baru orang boleh salut ko buat kitab.

bahlol bahlol...ari-ari hirup udara yang Allah sedekahkan ada hati nak buat kitab

kah kah kah

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP