IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Anak Siapa Kurang Ajar Sangat Nih..!!!!

>> Tuesday, August 24, 2010



Kejadian ini di mana...?

Anak siapa yang kena lempang dengan si bacul haramjadah tu...?

Angin jer... gua tengok, sapa kenal si pondan tu bagitau kat gua... biar gua ikat dia kat pokok dan taburkan kerengga kat badan dia... biar dia mengelupur menyembah merayu.... bangsat betul... tunjuk berani dengan pompuan...

Sumber rembat dari sini.

7 IkutSukaLu...::

rainie~noe Tuesday, August 24, 2010 12:49:00 AM  

memang sakit hati tengoknya..
kenapa sampai lempang2 anak orang..
tak baik sungguh la.. macam bapok je jantan tu... dgn pompuan berani la tu.. cuba dengan lelaki.. mau terberak kena lempang balik...

Isa Tuesday, August 24, 2010 1:23:00 AM  

rainie noe;

memang menyakitkan hati pun... geram jer.... gua dengan mamat tu...

Anonymous,  Tuesday, August 24, 2010 1:49:00 AM  

Saya sungguh sedih di atas kurang bijaknya (bodoh) TKM YB Dato'Mansor bin Hj.Othman perihal seorang khatib yg berjiwa Islam. Sepatutnya beliau membuat kenyataan mempertahankan khatib tersebut . Beliau sepatutnya menyatakan 'Jika segala tuduhan liar atau fitnah oleh JKKK / juak juak pengampu UMNOBN dan Zaid Hamidi tidak benar , beliau rela untuk menyediakan barisan peguam peguam dari PR untuk menyaman malu terhadap tukang fitnah , ini yg sepatut di lakukan oleh TKM Pulau Pinang bukan sekongkong dengan puak puak yg menambur fitnah.YB Dato'Mansor "WAJIB" mempertahankan khatib bukan hanya nak membersihkan nama Lim Guan Eng dan MAIPP.

pue,  Tuesday, August 24, 2010 7:15:00 AM  

mcm pondan je laki tu...berebut lelaki kot...haha

Anonymous,  Tuesday, August 24, 2010 9:40:00 AM  

jantan tak de telor tu... cuba chek kan

Isa Tuesday, August 24, 2010 7:17:00 PM  

pue;

Gua pun fikir macam tu jugak...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP