IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

24 Tahun Jadi Peguam Boleh Jadi Bodoh Beb...

>> Wednesday, August 18, 2010

Lu orang agak2, mamat peguam Sprm ni seorang yang waras atau selama 24 tahun jadi peguam dia dah jadi biul.... dan membodohkan diri sendiri.

Razak kemudiannya mencadangkan kepada Pornthip bahawa Teoh mencekik dirinya sendirinya. Katanya, ini kerana empat daripada doktor telah mendapati bahawa tiada bukti menunjukkan Teoh dicekik.

Razak: Awak kata 80 peratus pembunuhan.
Pornthip: Saya telah terangkan. Awak mesti terima...
Razak: Apabila awak beri keterangan 80 peratus adalah kes pembunuhan, ia dilaporkan di semua media negara ini.

Pornthip berulang-kali menggesa Razak supaya membaca laporannya, tetapi ketua pendakwa SPRM itu berkata: “Saya habiskan masa tiga hari membacanya.” 

Pornthip: Saya ingin tanya sama ada awak seorang peguam?
Razak: Mungkin, saya lebih muda daripada awak tetapi saya telah berkhidmat sebagai peguam untuk 24 tahun.

Ini disambut dengan cemuhan 'wah' daripada mereka yang hadir.

Razak: Dari Tingkat 14, 99 kaki dari atas tanah - dia tidak sedarkan diri, jadi badannya semestinya lebih berat.
Pornthip: Tiada perbezaan. Secara saintifik, bagaimana boleh berlaku kehilangan berat berdasarkan tahap kesedaran?
Razak: Satu lawan empat...
Pornthip: Awak perlu hormat hakim (koroner) yang akan membuat keputusan.

Selanjutnya disini.

Selepas ini kalau ada sesiapa yang berniat nak bunuh diri boleh cuba cara dengan mencekik diri sendiri sampai mati, selepas kompom dah mati... lu orang terjunlah dari bangunan yang tinggi... kah..kah..kah...

Satu cadangan dan ide yang baik dari Peguam SPRM.... perghhhh...

Dan lagi satu yang bangangnya dengan peguam ni ialah.. cara dia memperlekehkan Universiti Thailand dan pendidikan Dr. Porntip tu..., apakah Universiti di Malaysia lebih baik dari Thailand dan mempunyai ranking yang baik dalam Dunia mahupun Asia.

Bikin malu imej negara jelah... tapi dah 24 tahun jadi peguam beb.... wooiiii... sapa2 ada bakul lebih tolonglah sedekah kat peguam tu....

13 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Wednesday, August 18, 2010 10:31:00 PM  

Fazli Salleh

Nampak sangat bodohnyer

kembara putih Wednesday, August 18, 2010 11:00:00 PM  

Pengalaman 24 tahun sebagai tukang bawa fail je kot, kalau tidak takkan sebodoh itu, siap jadi badut cekik diri sendiri dan jadi bahan ketawa orang lagi. Dr Pornthip lebih kepada mengkaji bukti lengkap dgn detail, dia pula lebih kepada berfantasi ala2 Pak Pandir. Patut la universiti Thailand lebih berkualiti dari universiti Malaysia.

mimi,  Wednesday, August 18, 2010 11:02:00 PM  

Si Razak tu keluar dpd U mana hah?

Bikin malu aja dengan soalan bodohnya.

Seluruh dunia mesti ketawa bila perkara ni terdedah.

Akupun nak terketawa jugak..ha...ha...haaaaaaa.

Anonymous,  Wednesday, August 18, 2010 11:18:00 PM  

Thuiehhhhhhhhhh memalukan ,bodoh punya peguam.

Anonymous,  Thursday, August 19, 2010 1:37:00 AM  

24 tahun jadi peguam!!hebat!!!!jangan tak hebat masuk bakul naik lift.kepala lutut punya peguam.

Ibnsam,  Thursday, August 19, 2010 2:23:00 AM  

Dia bukanya bodoh cuma BLOODY FOOL

paloibinmulau Thursday, August 19, 2010 5:51:00 AM  

bro isa,

mamat razak ni mampos ke tidak masa dia mencekik diri sendiri huahuahua ni betoi2 lawak 1malaya la. mamat ni jawatan dia ketua pekdakwa sprm tu hahahaha tapi bila buat kerja mcm budak2 baru grad je hahahaha. lain kalau kalau nak berlakon mencekik sbg punca teoh mati...kau kena buat sampai mampos baru org ramai akan percaya. tak gitu yob? dan lepas tu anak bini hang pun boleh ketawa berdekah-dekah tengok bapak depa mati sambil mencekik diri sendiri.

Isa Thursday, August 19, 2010 6:23:00 AM  

kembara putih,

peguam sprm bro... paham2 jelah, AG dia jumpa nota bunuh diri.., dia pulak cekik diri sendiri... double trouble punya bodoh...

Tuan hakam gua tak tau nanti macam mana pulak...???

Isa Thursday, August 19, 2010 6:25:00 AM  

mimi,

Satu dunia dah lama ketawa dengan mahkamah malaysia ni... cuma diorang semua dapat lawak tambahan dari peguam kerajaan pulak... kah..kah..kah...

Isa Thursday, August 19, 2010 6:26:00 AM  

Ibnsam,

Sama taraf dengan Superfool ke...???

Isa Thursday, August 19, 2010 6:27:00 AM  

paloibinmulau,

gua dah tak tau nak cakap apa dengan negara sarkas nih... terkedu gua bila makhluk2 yang bergelar profesional nih membodohkan diri sendiri ke tahap tumit kaki beb...

Anonymous,  Thursday, August 19, 2010 9:51:00 AM  

Bro Isa,

Gua rasa mamat ni mungkin dah bosan jadi peguam kot (24thn beb..lama tu..)jadi mungkin dia teringin nak jadik pelakon pulak.. mana nak tau kalau yusof haslam berminat nak amik mamat biol ni jadik pelakon gerak khas..

Lang Thursday, August 19, 2010 4:20:00 PM  

salam bro...

mamat ni bukan bodo bro... mcm si AG tu jugak la.. bukan bodo... tapi selain tugas mereka yang hakiki sebagai peguam kerajaan... mereka juga mempunyai tanggungjawab sebagai macai... dan pembodek... ini adalah jalan mudah untuk naik gred bro... jalan ni dah dipelopori oleh kepala bapak pulisi dan geng2 dia... ternyata jalan ini paling mudah dan pantas...

mereka bukan bodoh... mereka hanya sanggup buat kerja bodoh dan dipanggil sibodoh... cuba tengok muka mereka... tetap senyum walau pon kelat.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP