IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Yahudi Melayu atau Melayu Yahudi.

>> Saturday, July 03, 2010



Pagi tadi ada sekumpulan budak budak nakal yang gian nak demontrasi,belatih demontrasi di belakang Balora Mastika,Bandar Jengka.Kalau tak silap bos budak budak ni lah yang buncit perut dengan duit Felda.

Jadi bertempiklah mereka hari ini 'Felda Tak Bengkrap'! Ini adalah fitnah!

Selalunya kita berdemontrasi di tempat orang ramai, tapi kawan kita ni demontrasi kat ceruk, tempat orang kurang lalu lalang. Sekadar nak ambil gambar untuk Sinar Harian.

Bukan apa, kalau demontrasi tu tengah tengah Nadi Kota, takut diketawakan orang pulak. Sebab nampak sangat nak mengampu Felda walaupun Felda pun menyampah dengan muka diorang. Orang Jengka pun kenal sangat muka muka yang selalu kenyang dengan duit Felda ni.

Dengar ceritanya perangai ketua demontrasi pagi tadi tu dah berjangkit pada anak perempuan dia pulak. Mana taknya lepas tak terpilih dalam MBF cawangannya, segala penyata kewangan, buku kira kira, baki duit MBF tak dipulangkannya kepada pimpinan baru, sebab dia ingat MBF ini bapak dia punya.

Juak yang demontrasi dengan budak budak pagi tadi tentu saja ada kepentingan peribadinya, inilah peluang nak jadi hero. Ada rezeki boleh jadi calon, banyak lagi duit Felda boleh diambil dan manfaatkan. Orang Jengka 11 pun belum lupa... kisah korban perdana pemuda Umno. Felda habis ratusan ribu untuk beli lembu korban Pemuda Umno. Lepas lembu kena sembelih, tokey lembu pulak dikorbankan.

Kepada yang gian demontrasi 'Felda Tak Bengkrap' eloklah baca artikel yang buktikan kehebatan di rancangan Felda - tukulbesi

Note: Untung la budak-budak ni dapat minum air balang... Si buncit ni nak minta perhatian dari ahmad maslan dengan harapan pick up air balang dapat bertukar dengan E320 agaknya.. hehehe - Bujang Susah.

(Berita seperti ini elok di sebarkan secara meluas.. biar orang ramai tahu betapa jijiknya lakonan puak2 haramjadah umnoapco nih... asyik nak menipu dan perbodohkan rakyat jer... kerja diorang nih... bangsat punya yahudi melayu)

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP